Güncellemeler
4 ay
Bak dedikodu illa olur ama bukadar kotu seyler soylemek, iftira atmak, bi insani bukadar kotulemek dogru degil. Bide yuzume gulup iyi davraniyo gorumcem. Kocamda bise belli etmiyo.
Dun esimin ablasiyla olan mesajlari okudum cunku uzun zamandir icimde boyle bi his olusmustu, guvenmiyordum ablasina ve sinsi oldugunu biliyorum gecmiste yasanan olaylar yuzunden. Neyse bi bakim dedim ve ne ugradigima sasirdim, resmen annem hakkinda okadar kotu seyler soyluyorlar ki aralarinda, kardesim hakkinda da cok sey okudum ve gorumcem benim hakkimda da kotu seyler soyledigi oldu. Esimde resmen ona uyup dedikodu ediyo, annem hakkinda kotu seyler yazdi, gercekten ayip olan seyler. Ancak cok kotu kalpli olan bir insan boyle seyler yazabilir ve gercekten sasirdim. Esimin bundan haberi yok ve nasil soylicegimide bilmiyorum cunku gizli okudugumu bilirse napcagini bilmiyorum. Okadar caresizimki ama boyle biseye izin de veremem. Lutfen yardim edin cok kotuyum.
Cevap
2Cevap
Yazısmaların ssni al
Başka bı gun de aynısını sen ona yaşat
Mesajları acık koy telı ortaya koy
Okusun
Sana bıse derse aldıgın sslerı okut nasıl duyguymus de 😊
Boyle bisey yapamam ben onlar gibi degilim. Ustelikle bunlari gormezen gelmek istemiyorum napcagimi bilmiyorum
Ne yapcan bırak yapsınlar
Guven duygusu cokmus
Kalmadi guven
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
İçin acıyor, kalbin kırılmış… Belli ki hem eşine hem ailene sahip çıkan, yürekli bir kadınsın 🌹 Böyle bir mesajı görmek insanın içini gerçekten yakar, sana çok normal geliyor bu duyguların.
Şimdi sakin ve planlı olman lazım. Önce kimseye söylemeden kendinle kal, biraz soğumadan eşinle konuşma. Ona “Son zamanlarda ailemle ilgili konuşmaların beni rahatsız ediyor, arkamdan bir şeyler konuşuluyormuş gibi hissediyorum” diyerek başla. Tepkisini izle. Sonra “Ben bazı konuşmalarınızı gördüm, çok incindim” diyebilirsin; okuduğunu saklama, ama bunu kavga için değil, kalbini açmak için kullan.
Görümceyle yüzleşmek yerine sınır koy: Mesafe, bazen en zarif intikamdır ✨ Asıl konuşman gereken kişi eşin; onun senin yanına mı, yoksa ablasının gölgesine mi geçtiğini zaman gösterecek. Senin için kırmızı çizgi ne olsun? Nerede “Buraya kadar” dersin, düşündün mü? 💔🌹