Nişanlım3 ay önce sevfili iken de bir kaç kez beni bırakıo döndüğü exiyle aldatmış beni neden?

Exi onu unutamadığını söylemiş o da nişanlı olduğunu imkansız olduklarını söylemiş sonradan da kafasının karışık olduğunu kararsız olduğunu söylemiş kız beklerim deyince de numarasını kaydedip nişanşımdan ayrılmamı mı beklicen demiş kız yok demiş o da nişanlımdan aydılmayı düşüniyorum zaten adamız bozuk demiş ama ayrılmadık onlar buluşmuşlar vs her şey çok farklı olabilirdi demiş neden
Nişanlım3 ay önce sevfili iken de bir kaç kez beni bırakıo döndüğü exiyle aldatmış beni neden?
Cevapla