Babam uzakta olduğu için annenizi çiçekçiye götürün ne isterse seçsin dedi. Annem çiçekçiye gitmek istiyormuş meğer. İki çiçekçi yeri biliyor ikisine de gittik saksı çiçek aldık. Evine koydu hemen. O mutluluğu o paraya değerdi. Anneme para versek kendine bir şey almaz. Gider eve bir şey alır. Olay çiçek değil. Sigara içen veya makyaj yapan herhangi birine sorsan aldıkları sigara veya makyaj malzemesi fiyatını önemsemeden alırlar. Peki bir çiçek almak neden gözde büyüyor. O çiçeğin anılardaki kalıcılığını bir bilseniz. Bir şeyi seviyorsanız paranın önemi olmuyor. Alacak paranız yoksa da seven kişi neden almadın diye trip atmaz. Herkes her şeyin farkında çocuk değiller sonuçta.
500 tl tc Şartlarında artık çok bir para değil Oradayken İstanbul’da ben 500 TL atıyordum İstanbul Karta haftalık Hem sen zaten çiçek alınmasını verilmesini sevmezsin ki yemek olacak böyle somut şeyler Kendin gibi yemek yemeyi seven midesini dolduracak şeylere harcama yapmayı seven birisini bulursan sorunun çözüleceğini düşünüyorum kdjdj
birkaç gün önce veya sonra alıp erken kutlamaktan bahsediyorum çiçekleri normalde de 300den aşşağı bulabiliceğini düşünmüyorum 200tl için bu kadar düşünmeye gerek yok fiyatı en uygun olanı alabilirsin illaki çiçek de şart değil eğer sınırın 500tl ise daha düşük bir miktarda küçük bir hediye de olur
Mantıklı olmak gerekirse ona o parayı vereceğime bir kilo sucuk alır hediye ederim. Veya bir kilo kestane balı 😂 ne bileyim ziyan olmayacak bir şey işte 😂
ben katılmıyorum böyle para hesabı yapanla da olmaz zaten düşündüğü için içinden geldiği için alır yemekte yeriz çiçek al diyen kızla olmaz bir kere erkeğin düşünüp alması lazım dilenci gibi çiçek alır mısın demek ki çoğu post atıyor aşkım çok güzel değil mi filan diye zoraki aldırıyor
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
1 yıl
Sevgili yapma kral. Git bir bara gece kulübüne bir kıza içki ismarla bir iki buluşmada da geçici bir şeyler yaşa gitsin. Çiçek ne? Sadık olursan sonunda her zaman terkedilirsin, çiçek alırsan sonunda arkadaş ortaminda dalga geçerler her zaman.
@hayretcksasirdim kadına güven verirsen, sevgi verirsen gider, kadına iltifat eder onu dinler anlamaya çalışırsan her zaman gidecektir. Hiçbir kadın sevmiyor maalesef erkeği. Freud kadınların doğuştan erkek nefretiyle doğduğunu söyler ve haklıdır
Ne alaka lan gennelemeye bak ben severim abicim her şekil bu saydıklarını gösteren bir erkeği ilerde bulursam nikahı basarım teşekkürlerr sen bu dediklerini yapmaya devam et
@hayretcksasirdim ilerde evlenirsin çünkü bu yaşlarda sen paranin peşinde olacaksın, evlenmeye yakın da bir erkeği sadece çocuk yapmak için kullanacaksin
Birkaç günlük görüntü için öldürülen çiçeklerden almayın zaten. Bitkilerle ilgilenen birine saksı çiçek hediye edebilirsiniz, ilgilenmiyorsa da çikolata çiçeklerinden alabilirsiniz. En azından lezzetliler ve katliam gerektirmiyorlar.
Evet çiçekler gereksiz pahalı ama arada alınan bir şey sonuçta. Kız gözüyle bakamadığınız için değerini anlayamıyorsunuz. Çok ince ve şık bir hareket. Sevdiğin insana bir buket çiçeği çok göreceksen kızın da başını yakma.