Dün gece itibari ile öğrendiğime göre onun kalbi artık bana ait değildi. Yeni bir sayfa açmış. Hayatta olduğu beni mutlu ediyor hala elbette. Ama ona uzak olduğumu dün gece kalbimin tamamında hissettim. Neden acıdığını anlayamadım. Ayrılmıştık ayrılırken de kalbim acımıştı. Ama sevgilisi olduğunu öğrendiğimde hiç bu kadar acı kalbimde gözlerimde hissetmemiştim.
Paylaşacak kimsem yok. O yüzden profilimde paylaşmak istedim. Sizde de var mı hikayeler?
https://youtu.be/lEh4_hhZBvo?si=Z1Tt_cm8-qQ0hr1n
Paylaşacak kimsem yok. O yüzden profilimde paylaşmak istedim. Sizde de var mı hikayeler?
https://youtu.be/lEh4_hhZBvo?si=Z1Tt_cm8-qQ0hr1n
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Ben gideni değil, giden beni karneyi zerre umurumda değil
*kaybetmiştir
Hiç sevenim ver sevdiğim olmadı
Evet kaybettim
Geçmiş olsunn🥺
Gecmis olsun. Sevse gitmezdi boş ver.
Saol bacımm
Sende sag ol.
Dramatik