Hiç sevdiğinizi o hayattayken onu kaybettiniz mi?

Dün gece itibari ile öğrendiğime göre onun kalbi artık bana ait değildi. Yeni bir sayfa açmış. Hayatta olduğu beni mutlu ediyor hala elbette. Ama ona uzak olduğumu dün gece kalbimin tamamında hissettim. Neden acıdığını anlayamadım. Ayrılmıştık ayrılırken de kalbim acımıştı. Ama sevgilisi olduğunu öğrendiğimde hiç bu kadar acı kalbimde gözlerimde hissetmemiştim.
Paylaşacak kimsem yok. O yüzden profilimde paylaşmak istedim. Sizde de var mı hikayeler?

https://youtu.be/lEh4_hhZBvo?si=Z1Tt_cm8-qQ0hr1n
Hiç sevdiğinizi o hayattayken onu kaybettiniz mi?
Cevapla