Sevgilim bana kötü davranıb sonrasında beni suçluyor. Ne yapmalıyım?

Sevlilimle 6 ay önce arkadaş ortaminda tanışdık. Benden 6 yaş büyük kendisi. İlk başlarda bana normal biri gibi gelse de sevgili oldukdan sonra qarip davranmaya başladı. Mesela arkadaslarlarimla (kız) bulunduğmda beni yanlarında hep ağlatacak şeyler yapıyor. Bana soğuk davranıyor, aşağılıyor. Uni ortamında insanlarla azacik bile muhattap olsam bana terbiyesiz deyib küçük düşürücü şeyler söylüyor. Eskiden hep arar görmeye gelirdi. Şimdi ise akşamlar bile yazmıyor artık ve bu yaptıkları karşısında ufacık tepkimi abartıb beni suçluyor. Hasta olduğumu söylüyor. Bana deliymisim gibi davranıyor. Eski sevgililerimi ortaya atb güvensiz olduğumu söylüyor. Hayatında beni en son plana atmış ve kendini haklı çıkarmak için her şeyi yapior. İnistasini istedigimde ise vermeyi redd etdi. Bu saydıklarım bir kaçı sadece. Sizce ne yapmalıyım?
Sevgilim bana kötü davranıb sonrasında beni suçluyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla