Niye günümüzdeki sevgililer eski zamanlardaki gibi değil niye temas bağımlılığı var çoğunda?

Neden sevgililer böyle yani bir mesafe olması gerek mezmi. Yani bir çok şey yaşanabiliyor sonrada ayrılıyorlar sonra yeni sevgilisi ile bir şeyler yaşanabiliyor insan utanç duymaz mi bilmiyorum çoğu kişide bir rahatlık var
Niye günümüzdeki sevgililer eski zamanlardaki gibi değil niye temas bağımlılığı var çoğunda?
Cevapla