Bır kız neden hep sevgilinden ayrıldın mı diye sorar?

Arkadaslar benım uzun surelık bır ılıskım vardı 2 seneye yakın yenı ayrıldım ve bunu kız biliyor bende demıstım anlasamıyoruz kızla demıstım ayrıl kurtul demıstı bır kac defa daha sordu bana bunu ayrıldım dedım en sonunda iyi kurtulmuşsun dedı bunun altında bişey var mıdır sizce hep kızların arasında o soruyordu cokta samımı olmadığımız halde

Bır kız neden hep sevgilinden ayrıldın mı diye sorar?
Cevapla