Lisede en yakınından kazık (sığmadigi için detaylarda yazdım)?

Arkadaşlar merhabalar lütfen bunu sonuna kadar okuyup bir fikir verin.(( benim lisede özellikle üçte berbat arkadasliklarim oldu bende inanılmaz pasif kalıyordum onların yanında bizim okulda ztn full zorbalarla doluydu gruplaşma vardı zaten iki üç arkadasimla sınıfta dislaniyorduk okul öyle bir yerdi anlayacağınız fakat bu arkadaş dedigim insanlar da beni bir ara bıraktı okulda üç hafta tek başıma kaldım bu x ve y bana yapmadığını bırakmadı y kişisi bana bazen iyi davranıyordu çok çalışkandı egosu oradan geliyor neden egolu dedim cunki inanılmaz eleştirme yeteneği vardı... Ağzıma, gözüme, dislerime , saçıma kısacası her yerime sürekli laf ediyordu nasıl bir iz birakmissa (kız manipüle edici bir sekilde davranıyordu bir övüp (!) on sövmek) her neyse x kişisi de benimle durduk yere kusunce y'de beni bıraktı işte (bu arada barışmak için dediği şey benim kişiliğim böyle bazen insanlara bunu yapıyorum oexbekxbk) falan şimdi çok şükür atlattım bitti lise mise fakat öyle bir yara bıraktılar ki bende biri bana iltifat edince kabullenemiyorum insanların gözüne bakamıyorum biri yanıma gelince nefesim kesiliyor sürekli beni elestirecekler diye çok korkuyorum tekrar yalnız kalacam diye çok korkuyorum geçmiş önümden gitmiyor her gün unuttum diyorum daha beter bir şekilde hatırlıyorum bunun bir dermanı falan yok mu? Gerçekten tek suçum adam akıllı oturmak miydi? Ben ne yaptım da bu kadar laf yedim on kere düşündüm valla billa hiç bir seyde yapmadım niye beni bu kadar küçük düşürdü bu kız? Bir insan durduk birine söz de şaka amaçlı laf eder mi özellikle fiziki görünüşüne? Ama ne tuhafir ki ilk defa bundan öyle şeyler duydum ve özgüven yerle bir... Millete bakiyorum ne mutlu konuşkan sosyal bir de kendime bakıyorum...

Lisede en yakınından kazık (sığmadigi için detaylarda yazdım)?
Cevapla