Sevmedigim biriyle birkaçay sonra evlilik yapacağım bu doğru mu?

Sevmediğim biriyle kendi rızamla evlilik yapacağım birkaç ay sonra. Fakat o beni çok seviyor, saygı duyuyor ve çok değer veriyor aşırı romantik bir kadının bir erkekten istediği tüm özelliklere sahip ama mizah anlayışımız asla uymuyor ben komik eğlenceli bir kızım o daha oturaklı ve esprilerimi anlamıyor maalesef. Sevdiğim insanlarda asla evlenecek insanlar olmuyor genelde şerefsiz, karaktersiz oluyorlar bu yüzden böyle bir evlilik yapmaya karar verdim sizce doğru mu ilerde mutlu olur muyum?

Sevmedigim biriyle birkaçay sonra evlilik yapacağım bu doğru mu?
Cevapla