Sevgilim özel günlerimizde herhangi bişey yapmadı sizce bu durumun beni üzdüğünü dile getirmeli miyim?

Ben sürpriz yapan güzel şiirler mektuplar yazan bir kadınım yıl dönümümüz (3şubat) çok kötü geçti uzakta olduğumuz için sevgililer gününde ise ev halkından dolayı müsait değildim o yüzden bisey yapamamıştır. Ben çok sevgililer günü kutlayan biri değilim lakin yıl dönümümüz önemliydi benim için hiç bari bir çiçek yollayabilirdi açıkcası üzüldüm beni mutlu etmeye çalışmasını beklerdim en azından uzun bir mesaj atıp yıl dönümümüz kutlu olsun demesini beklerdim..
Sevgilim özel günlerimizde herhangi bişey yapmadı sizce bu durumun beni üzdüğünü dile getirmeli miyim?
Cevapla