Bugünn benim doğum günüüümmm🥳👸🏼Bir yaş daha gitti sevineyemmi üzüleyimmi bilemedimmm🤔😄 14 Şubat 'ta doğmak bir şanssızlık mi acaba¿ Bazıları da şanslılık olarak söylüyor 🤷🏼♀️😂Neysee alırım güzel dilekleriniziiiii🧚🏻♀️🎂🎁🪄

Bugünn benim doğum günüüümmm🥳👸🏼Bir yaş daha gitti sevineyemmi üzüleyimmi bilemedimmm🤔😄 14 Şubat 'ta doğmak bir şanssızlık mi acaba¿ Bazıları da şanslılık olarak söylüyor 🤷🏼♀️😂Neysee alırım güzel dilekleriniziiiii🧚🏻♀️🎂🎁🪄

Doğum günün kutlu olsun, nice güzel yıllara. İyi bir yaş olsun :')
Şanssızlık değil ya.. Hayatındaki insan için avantaj olacak en azından. Hatırlanması kolay :D
Kova burcu kadını olarak şanssız ve birazda yalnız biri olabilirsin ama aslında bu şanssızlik değil sizin ici nbir ödül😊 zeki kendini bile samimiyeti iyi niyeti fark edebilen mantıklı bir kişilik olarak iyi ki dogmussunuz...
İkizim ikiziim ikiziiiiimmmm yeni yaşını mübarekliyorum he 😍 bi gün o dörtlü masaya beraber oturucaz sen anladın onu hsjsjsjjs iyi ki doğmuş benim fıstıkpareeemm çok sevgii, çok kalpp 😍✨🥂🎂🎉🎊
Cevap
31Cevap
Hayır tabi ki de neden olsun aksine bir gün de iki hediye alabilirsiniz ne güzel işte.. sfsd
Doğum günün kutlu olsun mutlu yıllar
O da olabilir olunca gorecez artık ahzjxjf Teşekkür ederimmmm🙏🏻
Rica ederim sdfsdf 🙏
Şanssızlık değil tabikide ama senin sevgilin şanslı ikisi bir arada yapıp kurtulacak 😇
İyi ki doğmuşsun güzellik 🎂❤️
Bence şansızlık değil, her iki özel gün aynı zamanda.
Niye doğdun bilmiyorum ama mutlu nice senelere
Bence büyük bir nimet gadası
İyi ki doğdun 😂
Seninle olacak insan için şanslı çünkü doğum gününü hatirlamak zor olmayacak djfn
Jsjdnf ikisi bir arada harika valla
Valla öyle bir de yıldönümünü de 14 şubata denk getir tamam daha ne olsun ndnf
Bu yeterli ya 😂 xl ekonomik ndnf
Değiştirtiriz sjfnf
Ne yooo jsnf valla girerim kafasına degistirsin 😂
İşte problem orada kimse yok mdnf
Saglik olsun be ndnf
İyi ki doğdun 💗
Hayır aslında sevgilin baya şanslı hem doğum gününü hem de sevgililer gününü ikisi bir arada 1 hediyeyle kapatır 😂
Nice senelere inşallah doğum günün kutlu olsun bence karşı taraf için avantaj ve şans ikisi mi bir arada kutlar ne güzel
Rica ederim
Sevgilin yoksa seni kardeşime yapayım. Doğumgünü sevgililer gününe denk gelen gelen kız arıyordu kendisi. 😂🤣
Hayır yokta. Ne bu görümce mod geziyonmu burada yoksa 😂
Hediye yönünden şansızlık olarak görürler. Benimki 15 Şubat ama şanslı veya şansız yönünü göremedim daha.
Senin şanssızlığın dünyada olmak mı? Hmm Nice yıllar

Doğum günün kutlu olsun.
İyi ki doğdun iyi ki varsın dilerim her yaşın sana ayrı bi güzellik getirir ✨️
Sevgililer gününde ve doğum gününde yalnız mıydın peki? Önemli olan o :)
Seni bilmem de sevgilin veya eşin için şans bence ;-) 😅
Sağlıklı mutlu umutlu huzurlu bol kahkahalı yarınlara uyanmak dileğiyle iyi ki doğdun.
Şansızlık değil~☆
Nice mutlu, sağlıklı ve huzur dolu yaşın olsun 💖🍀
Doğum günün kutlu olsun pastayı sana kim hazırladı tasarımı da güzel👍🏻😇.
Pastayı kim hazırladı sorumu da cevaplasaydın ne güzel olurdu öyle değil mi?
Kendin mi hazırladın yoksa?
Doğum günün kutlu olsun
Mutlu ol senelerce
Sana boncuktan kuş yaptım konacak pencerene...📌
Denk geldim yazmak istedim
En güzel hayallerinin yarının olması dileğiyle nice mutlu yıllara
Geçmiş dogum gunun kutlu olsun..
Doğum günün kutlu olsun canım
Doğum günün kutlu olsun
Hayır
Nice güzel yaşlara.
Doğum günün kutlu olsun
Bence şansızlık çünkü o gün herkes birbirine hediye alıyor olucak, doğum günü özel olmalı bence
Doğum günün kutlu olsun
İki hediye birden alıyor işte neden öyle olsun
Bence fazla sürmez her an bir prens tarafından hediye yağmuruna tutulabilirsin🤣
Nice sağlıklı senelere
Sende elimizde yaslandin
Sevgilin için şans olur
bence değil kardeşimin de doğum günü 14 Şubat
Doğum günün kutlu olsun güzel olay
Nice yaşlara ✨
İyiki doğdunn
Niye mutlu yaşlara o zaman hanimefendi
Nice güzel senelere.
Yaşlandın bozkurt tanesi
Maalesef üzücü :((
Nice yillara
harbiden kötüymüş
İyiki doğdun cCc
Nice mutlu senelere
iyi ki doğdun her şey gönlünce olsun 🥳
Şans getirdin mi sordun mu jdjfjd
Sen geldikten sonra aşk olan inancımızı bitirdik hsjah
Evet
Bi tık şanssızlıktır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?