Bugün benim doğum günüm! Sevgililer gününde doğmak şanssızlık mı?

Bugünn benim doğum günüüümmm🥳👸🏼Bir yaş daha gitti sevineyemmi üzüleyimmi bilemedimmm🤔😄 14 Şubat 'ta doğmak bir şanssızlık mi acaba¿ Bazıları da şanslılık olarak söylüyor 🤷🏼‍♀️😂Neysee alırım güzel dilekleriniziiiii🧚🏻‍♀️🎂🎁🪄

✨✨💅🏻
✨✨💅🏻
Bugün benim doğum günüm! Sevgililer gününde doğmak şanssızlık mı?
Cevapla