Sevgililer gününde doğmak yük mü olurmuş insana?

Aslında bu yıl sevgilim olmadığı için çok da yük değil. Sadece doğum günüme ve mutlu olmaya odaklanabiliyorum. Önceki yıllarda sevgilim vardı çok sinir bozucu bir durumdu. Kötü yanı sapım diye ağlayan arkadaşlar unutuyor doğum günümü o kadar. 14 şubatta doğanlara saplık sultanlıktır

Sevgililer gününde doğmak yük mü olurmuş insana?
Cevapla