Bebeğimmm niye basit olsunki düşünüp emek vermen önemli değil miiii... Hadi öyle düşünüyorsan o zaman sevgiliye onun en sevdiği yemeği yanında güzel bir tatlı eee tatlı da bir öpücük daha ne olsundu😜
Lan ne alakası var manyak mısınız spagetti ye bayılırım sevgilim yapsa her gün ellerinden yerim makarnayı görgüsüzlük olarak gören kendisi asıl görgüsüzdür. Sıradışı yemekler daha lezzetli oluyor spagetti gibi örneğin. Bir yemeği nekadar az yersen okadar tatlı gelir hergün yeyincede bayar
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Evet işte makarna da çok klasik kalmıyor mu her gün yenen basit bir yemek sonuçta
Hayır tabi ki neden değersiz hissettirsin. sevgilime ben hediye alırdım ve daha güzel sürprizler yapardım ama sevgilim bana sadece makarna yapsa bile mutlu olurdum. düşünmesi yeterli. çünkü ben bu tarz sevgili günü hediyelerine çok fazla anlam yüklemiyorum. yani benim için her gün sevgililer günü zaten. yeterli sevdiğim olsun ve birlikte mutlu olalım
Hayır, bence çok güzel ve ince bir düşünce. Kimse kimseye çok pahalı hediye almak zorunda değil. Hatta bir hediye almak zorunda bile değil. İnsan yeter ki karşısındaki insana değer versin. Değer verdiğini hissettirsin.
Yani basit kaçar yapacaksan sevdiği yemeği yap bari o zmaan şöyle düşün o sana yapsa sen ne yaparsın kızlar toplanmış çemkiriyor onalra yapılsa a. mm g.. ott yırtarlar bilmiyok mu kendinize gelince biz adam insanız ama erkeklere gelince adam insan değil
Olur tabi. Ama bu defa görsellik biraz güçlü olmalı. Bol ve başarılı bolonez sos, tabakta iyi bir sunum.. Ben sırf makarna yeme zevkimiz artsın diye özel makarna tabakları almıştım. Eşek ölüsü gibi çok yer tutan hantal şeyler ama masada şık duruyor.
Kesinlikle. Profesyonel ortamdaki lüks restoranlardan hazırlanan tabak masaya gitmeden evvel aşçıbaşı son kontrolü yapar. Tabağın kenarına taşmış yemek izi olursa beziyle siler, begenmezse düzeltmeden göndermez. Hatta tabaklar önceden ısıtılmış olur ki yemekler uzun süre sıcak kalabilsinler.
Aslında böyle özel geceler için en hafif yemek sayılır, ağızda fazla koku yapmaz gecenin ilerleyen saatlerinde, ve bir kadeh şarapla bence gayet romantik 😄
Elleriyle yedirecekse güzelleşebilir😅 Ya sonuçta düşünüyor bu da yeterli illa aşırı zor yemekler yapacak diye bir şey yok. Beraber yemek yapmak daha güzel olur hatta
eğer sadece salcalayip yaparsan basit kacar ancak biraz napoliten, bolonez veya güzel bir besamel sos yapip firinlayip yanina güzel bir şarap açtın mi tamamdır tatlı olarak yapmayı biliyorsan krem brüle yapmanı oneririm sonrası size kalmış
Doyacağını olacaktı, klavye hatası : )) ama senin zeki olduğunu ve hemen anladığını anladım : )) Tabii ki bu olmalı... erkeğin kalbine giden yol makarnadan geçer : ))