Beklentiniz doğrultusunda bir 14 Şubat mı geçiriyorsunuz?

hediyeler, jestler , kelimeler..

ya da sadece iyi ki varsın mutluluğu mu.. bu da bana pek özel geliyor nedense, sevdiğiniz kişiye iyi ki varsın diyecek tebessümü yaşatabiliyorsanız bence en büyük mutluluk onun varlığı.

-- ama günün anlam ve önemine ithafen bir hatıra da fena olmaz tabi şartları uyanlar alsın versin hediyelerini ne diyeyim 😄

Beklentiniz doğrultusunda bir 14 Şubat mı geçiriyorsunuz?
Cevapla