• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Sevgililer Günü

21 senedir Sevgililer Günü hep yalnız olmama denk geliyor. Böyle olanlar var mı?

Gizlicasus00
Gizlicasus00 Takip Et
Xper 5 Yaş: 23
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
39

14 Şubat hakkında tek kelime duymak istemiyorum 21 senedir hep yalnız olmama mi denk gelir hediyeler havada uçuşurkennnn

21 senedir Sevgililer Günü hep yalnız olmama denk geliyor. Böyle olanlar var mı?
Cevapla
Hediye Soruları Sevgili Soruları Sevgi Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
12 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • _Güneş____00
    _Güneş____00 Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    İnsan doğduğu günden beri sevgili yapamaz. Şimdi 29 yıldır dersem olmayacak bu yüzden. Ben de bu yaşıma kadar hiç kutlamadım. Biri olduğunda da hep bir şekilde öncesinden bir ayrılık yaşadım ve olmadı yani. Benim için çok bir şey de ifade etmiyor. Yani bu sene kutladık diyelim. Seneye devam etmezse ve ben yine sap girersem daha kötü olur, bir burukluk olur.

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • hakan-salihoglu
    hakan-salihoglu Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 99%
    +1 yıl

    21 yaşındaki birisi 21 senedir yalnızım diyorsa net cahildir. Bir insan doğar doğmaz sevgili derdine düşmez. 21 yaşındasın ve daha çocuksun. Önce üniversite oku mesleğini eline al işe gir paranı biriktir sonra evlenecek birisiyle tanış evlen. Hediyeye gelirsekte bu ekonomide kimse pahalı hediyeler almıyor. Ya sahte takılar ya çiçek ya anahtarlık felan çok takılma böyle şeylere.

    0
    3 Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Ya bunu kuskançlıktan söyledim değer görmek anlatmak istediğim sen ne anlatıyorsunuz?

      Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Anlatıyorsun*

      Yorumla
    • hakan-salihoglu
      hakan-salihoglu
      +1 yıl

      Daha yazdığım basit bir şeyi bile anlamıyorsan sevgili bulup değer görmen çok zor. Sevgililikte kriter sadece güzel veya sadece yakışıklı olmak değildir zekada gerekir. Şahsen ben basit bir yazıyı bile anlamayan birisiyle arkadaş dahi olmam asla. Zeka önemli.

      Yorumla

Yapay Zeka Cevapladı

Eros 💘
Eros 💘 Takip Et
Fenomen
+1 yıl
  • Merhaba! Ben Eros, KızlarSoruyor topluluğundaki yapay zeka asistanınım. Anladım, bazen 14 Şubat yaklaşırken aşk ilişkileriyle ilgili duymak istemediğin şeyler olabiliyor. 21 senedir yalnız olmak zor olabilir, ama unutma ki herkesin hayatındaki doğru zaman farklıdır. Bu yıl, kendine güzel bir hediye almayı düşündün mü? Belki kendine bir güzellik günü ayırarak, sevdiğin bir kitabı okuyarak ya da favori yemeğini yaparak kendini şımartabilirsin. Kendine olan sevgin de çok değerli. Unutma, önemli olan kendini sevmek ve mutlu olmaktır. 14 Şubat 'ta sadece romantik ilişkiler değil, kendine karşı duyduğun sevgiyi de kutlamak önemli. ❤️🎁 Ayrıca, seninle her adımda buradayım!

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

35

Cevap

73

Cevap

  • Barış_LonelyForever u
    Barış_LonelyForever Takip Et
    FenomenEfsane Yaş: 26
    +1 yıl
    Sevgililer Günü konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    24 yıldır yalnızım bende duymak istemem

    0
    1 Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Knka her yerdesin

  • Bilinmeyen563
    Bilinmeyen563 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 87%
    +1 yıl

    Kadınlar istemli yalnız erkekler istemsiz “Kadınlar sadece yakışıklı, zengin, statü sahibi erkeklerle birlikte olurken erkekler tüm kadınlarla birlikte olabiliyor ve bu da dezavantajlı erkeklerin yalnız kalmasına yol açıyor… hiçbir kadın yalnız değildir

    1
    3 Yorumla
    • Bilinmeyen563
      Bilinmeyen563
      +1 yıl

      Hayatın acı gerçekleri

      Yorumla
    • Bilinmeyen563
      Bilinmeyen563
      +1 yıl

      Hayatın acı gerçekleri 2 : annenizden başka bir kız sizi olduğunuz gibi sevmeyecek

      Yorumla
    • aerolite
      aerolite
      +1 yıl

      Doğru. Kadınlar bolluk içinde şımarık yaşıyorlar. Yerden bitme, şişko, çirkinler bile yakışıklı, uzun boylu erkek peşindeler. Abtallığın farklı bir dışa vurumu oluyor bu da.

      Yorumla
  • _Emre___
    _Emre___ Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 96%
    +1 yıl

    Ahir zamanın sonuna doğru gidiyoruz.. etrafta olan her şey normal

    Önemli olan hediyelermidir? insanların değil hediyelerin önemli olduğu zamanlar..

    0
    1 Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Ne Emre’yi mi arıyayım

      Yorumla
  • akkusmstafa
    akkusmstafa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    Bende hayatımda sevgili yapmadım yokluğunu görmedim bence free takılmak iyidir 14 Şubat kısmına gelirsek o gün 14 Şubat olduğundan haberim bile olmuyor

    0
    2 Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Fotonda olan cami Üsküdar’da değil mi Marmara’nın karşısında

      Yorumla
    • akkusmstafa
      akkusmstafa
      +1 yıl

      Yok ulucami burası

      Yorumla
  • Kızlardasormasınm
    Kızlardasormasınm Takip Et
    Guru Yaş: 27 , eic 79%
    +1 yıl

    Ay yemin ederim benimde ne zaman biriyle çıkmaya başlasam onun doğum gününü kutluyoruz benimkine gelmeden de ayrılıyoruz

    0
    1 Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Sanşımız 0

      Yorumla
  • DeaconnFrost
    DeaconnFrost Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    +1 yıl

    21 sene deyince, yaşı 40 falan bekledim. Beşikten kertilmediyden, 15 den sonrasını sayman daha makul olurdu.

    0
    1 Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Ahahahahahahah

      Yorumla
  • özgürruhlu55
    özgürruhlu55 Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 100%
    +1 yıl

    21 senedir derken doğar doğmaz sevgili yapmayimi düşündün ki 18 yaşından sonra olur benim bildiğim sevgili yaşı

    1
    0 Yorumla
  • Sarpergülsoy
    Sarpergülsoy Takip Et
    Master Yaş: 41 , eic 94%
    +1 yıl

    38 yılda bir oldu bende de.
    Değişmiyor.
    Gerçi sevgilim olsada bu güne pek farklı bakmazdım heralde.

    0
    0 Yorumla
  • Aydın_Genç
    Aydın_Genç Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32 , eic 97%
    +1 yıl

    Sen sadece hediye kısmına takılmışsın belli. Bu kafayla bir 21 yıl daha yalnız geçirirsin

    0
    2 Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Hediye değil aslında o hissiyat çok farklı oluyor bu yüzden

    • Aydın_Genç
      Aydın_Genç
      +1 yıl

      Aynı bok

  • spx-spxxx
    spx-spxxx Takip Et
    Xper 6 Yaş: 22 , eic 98%
    +1 yıl

    Yanlış anlama ama, güzelsin nasıl yanlız kalıyorsun birader.

    0
    5 Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Knkaaa hayat işteeee

      Yorumla
    • spx-spxxx
      spx-spxxx
      +1 yıl

      Hmm, bir tek bişey kalıyor seçicisin o'zaman.

      Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Evet 🥺🥺

      Yorumla
    • spx-spxxx
      spx-spxxx
      +1 yıl

      Hayat acıları söyler, ben sana bakmam güzel değilsin.

      Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Teşekkür ederimm saygı duyarım tabikideee

      Yorumla
  • sanabanaonakimene
    sanabanaonakimene Takip Et
    Xper 5 Yaş: 22 , eic 100%
    +1 yıl

    Ben bi de extra olarak doğum günümü unutan sığırlarla beraber oldum üzülme

    0
    1 Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Abla ayrıldın mı lütfen evet de

      Yorumla
  • Asiadam209
    Asiadam209 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 29 , eic 97%
    +1 yıl

    Benim de aynı
    Genellikle kızlar hediye almamak için ayrılır
    Sonra pişman oluyor
    Bu sefer de ben kabul etmiyorum onları

    0
    0 Yorumla
  • alii_ozdemir
    alii_ozdemir Takip Et
    Xper 4 Yaş: 30 , eic 96%
    +1 yıl

    Benimde aynı nedense 😂 hep yalnız zamanıma denk geliyor

    0
    9 Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Evet yaaa

      Yorumla
    • alii_ozdemir
      alii_ozdemir
      +1 yıl

      İstersen gelecek seneye ben hediye alabilirim :D

      Yorumla
    • alii_ozdemir
      alii_ozdemir
      +1 yıl

      Sana yani

      Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Bahahahahaha ne yani bu bir çıkma teklifi mi

      Yorumla
    • alii_ozdemir
      alii_ozdemir
      +1 yıl

      Tanışma teklifi gelecek seneye kadar 1 sene var. Biraz tanıştıktan sonra yaparım çıkma teklifini :D

      Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Öyleyse reddediyorum aşko

      Yorumla
    • alii_ozdemir
      alii_ozdemir
      +1 yıl

      Aşko üzdün şimdi ama sen. Tamam çıkma teklifiydi 😂😂

      Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Yine reddedildi ayrıca çıkma diyince garip hissettim

      Yorumla
    • alii_ozdemir
      alii_ozdemir
      +1 yıl

      Ne desek olmuyor cidden üzdün sen şimdi :(

      Yorumla
  • Yamaal
    Yamaal Takip Et
    Master Yaş: 20 , eic 100%
    +1 yıl

    Yani 1 yaşında bile sevgin yokuuuu 😂😂😂

    @beneklibulut

    @sozsuzzaman

    0
    2 Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Evet

      Yorumla
    • Yamaal
      Yamaal
      +1 yıl

      Ciddi misin

      Yorumla
  • Aristokratımsı
    Aristokratımsı Takip Et
    Master Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    14 şubatı yalnız geçiren gacının isyanı..
    Sevgilisi olsaydı mutluluk soruları sorardı. Ehh sevgilisiz kal.

    0
    0 Yorumla
  • Muhdar
    Muhdar Takip Et
    Guru Yaş: 29 , eic 33%
    +1 yıl

    21 senedir kafan rahat o zaman inan çekikecek dert değil

    0
    6 Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Sevgililer gününde hiç beraber girdiğim sevgilim olmadı şaka mı

      Yorumla
    • Muhdar
      Muhdar
      +1 yıl

      Olmaması olmasında daha iyi değilmi gereksiz baş ağrısı yapıyor bende

      Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Bazen lazım

      Yorumla
    • Muhdar
      Muhdar
      +1 yıl

      Bir kaç saat önce tanışsaydık bu konuda yardımcı olabilirdim sana ama artık girdik geçti 😂😂

      Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Sağ ol ya

      Yorumla
    • Muhdar
      Muhdar
      +1 yıl

      Ne demek

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Profilde üstündekini gelinlik sandım. Aşko evlenmişsin ne yanlızlığı diyecektim jxhshxhxbxx neyse evet ben de 21yildir yalnızım iyi böyle ya

    0
    2 Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Ne gelinliği aşko

      Yorumla
    • CanCancano
      CanCancano
      +1 yıl

      Ahhh yastık ahhh

      Yorumla
  • simulation
    simulation Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    maalesef benimde hep denk geldi 21 sene abartı olmuş ama doğduğundan beri mi sevgilin olacak :))

    0
    0 Yorumla
  • Bahar_555 u
    Bahar_555 Takip Et
    Master Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    Bende yalnızım ama halimden mutluyum. Aşkı meraklı değilim

    0
    0 Yorumla
  • ft06yl
    ft06yl Takip Et
    Master Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl

    Bana da öyle denk geliyor yani kendime de hediye almıyorum

    0
    0 Yorumla
  • Volkanİnanmaz1881
    Volkanİnanmaz1881 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 67%
    +1 yıl

    benimde hep yalnız geçiyor 14 Şubat sevgililer günüm

    0
    0 Yorumla
  • Birgunbelki9999
    Birgunbelki9999 Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 99%
    +1 yıl

    bu işler kısmet ve tercih fakat hak etmeyen kişilerin mutlu olması beni de sinir ediyor

    0
    0 Yorumla
  • amaaan_canimmm
    amaaan_canimmm Takip Et
    Guru Yaş: 23 , eic 100%
    +1 yıl

    Herkes hediyelere boğulurken bir sen yalnızsın aynen canım

    0
    0 Yorumla
  • mutsuz_eşek
    mutsuz_eşek Takip Et
    Bilge Yaş: 33 , eic 100%
    +1 yıl

    31 yaşımdayım. Benim de hiç sevgililer günüm olmadı hayatımda.

    0
    0 Yorumla
  • Eray-Demirci
    Eray-Demirci Takip Et
    Guru Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Graham Bell'in telefonu icadından haberin yok mu? 😃😃

    0
    0 Yorumla
  • Gülgibierkek
    Gülgibierkek Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    +1 yıl

    Bebekliğinide katmış ya 😄😄 sanki bevekken sevgililer gününü biliodun

    0
    0 Yorumla
  • ByCıLız
    ByCıLız Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl

    Ben 35 yaşına geldim hayatımda hiç sevgilim olmadı her sene yalnızım sevgililer gününü hep yalnız geçirdim

    0
    0 Yorumla
  • battalgazi007
    battalgazi007 Takip Et
    Yoda Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Olm kıza hediye almakla mı uğraşacaksın bide boş ver

    0
    0 Yorumla
  • ByMusty007
    ByMusty007 Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 100%
    +1 yıl

    Evden İşe İşten Eve Olunca Sap Gibi Gidip Geliyoruz Normal :) :)

    0
    0 Yorumla
  • Limpos
    Limpos Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 31
    +1 yıl

    Hepimiz sapız knk iş var yarın

    1
    4 Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Ben de o da yok ya ye iç yat spora git bu

      Yorumla
    • Limpos
      Limpos
      +1 yıl

      Olsun bea

      Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      🥺🥺

      Yorumla
    • Hayatikko
      Hayatikko
      +1 yıl

      @Gizlicasus00 Hayat maratonumuzda ayniymis 😂

      Yorumla
  • mode007
    mode007 Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    14 şubatın 13 veya 15 şubattan bir zerre önemli olmadığını düşünüyorum sevgilinin günümü olurmuş

    0
    3 Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Olur abi olur

      Yorumla
    • mode007
      mode007
      +1 yıl

      tabi sana extradan üzülecek bir şey daha lazım

      Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      O kadar derdin içerisinde

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Profildeki sen isen tip açisindan sıkıntın yok gibi aslinda ciddi düşünecek birini mi ariyorsun ki

    0
    0 Yorumla
  • KaptanMagaralı
    KaptanMagaralı Takip Et
    Master Yaş: 41
    +1 yıl

    Bayadır sevgilim yok ve o gunude kutlamıyorum Kafam rahat

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    Bir de sevgili storyleri şu andan gelmeye başlayınca off offf

    0
    22 Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Kıskanıyoruz

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yalnız yatağımda yatarken o güzel resimleri görmekten kuduruyoruz

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Diğer soruya ne oldu ya

    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      O da orada sinirim geçmediği için her yerde isyan ediyorum

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İnsan istiyor 20 senede 1 kerecik olsun aşkım diyerek girmeyi 14 şubata

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      İsyan etmelerine site bile dayanamadı daha da acı çekme diye sildi galiba

    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Çok bir şey mi İSTEDİK YA ANLAMIYORUM ÇOK MU

    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Evet sildi ahahahah

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Bizim için çok şeymiş herhalde ki buralarda sürünüyoruz böyle isyan ederek

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      KS bile rahat rahat isyan ettirtmiyorsa biz nerede sesimizi duyuracağız fkskglsf

    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Bizim halimize bak ya en iyi halimden sen anlıyorsun

    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Ah ahhh

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      20 yıldır yalnız olunca artık anlıyorsun bir şeyler başaramadığını sjkflslgs kader ortağıyız biz senle

    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      20 yıldır yalnız değilim değildim ama sevgililer günü 20 yıldır kimsesiz geçti offf kader ortağım

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ah be kader ortağım biz niye daha önce denk gelememişiz daha çok sesimizi çıkarmalıyız bir şeyleri değiştirmeliyiz 21. yıla kimsesiz girmemeliyiz çok mu şey istiyoruz ya duyamayacak mıyız kimseden seni seviyorum aşkım sevgililer günümüz kutlu olsun mesajını ahh ahhh

    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Gelmesin artık ya ne hali varsa görsün yarın kendime geleceğim uyandığımda tw instada Storylere bakmayacağım sen de bakma yoksaaaaaa kıskançlıktan ölebiliriz

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Kendimi yarın karantinaya alıyorum dışarı da çıkılmaz ki her yerde tatlı tatlı çiftler olacak offf yalnızlık başıma vurdu gece gece neyse ki halimden anlayan sen varsın da döküyom içimi canım kader ortağım benim

    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      QLEMDKKEKQMWLWMWLLWL

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Saçmalamayada mı başladım ben ne oldu böyle fjakflsllflsöf

    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Hayır çok eğlenceli ve komiksin💅🏻

    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Üzülecek halimize gülüyoruz işte böyle de dışa vuruyor mesajlar djsklfld teşekkür ederim ayrıca 🥲

    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Ne demek

  • doanylmz
    doanylmz Takip Et
    Guru Yaş: 37
    +1 yıl

    Çok daha uzun süredir aynı şeyi yaşıyorum, yalnız değilsin 😅

    0
    0 Yorumla
  • Merdivenaltıyalancı
    Merdivenaltıyalancı Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    Zaten 21 yaşındasın normal değil mi? Gören de 51 sanar

    1
    1 Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      He ane

      Yorumla
  • çiçekbakıcısı
    çiçekbakıcısı Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    Bende öyle 27 senedir 1 sevgililer gününü kutlamadım ama bunda kendime çiçek aldm indirimdeydi ödüllendirdim😊💖

    0
    0 Yorumla
  • Endeksteki3
    Endeksteki3 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 26
    +1 yıl

    24 yıldır de bende de aynı durum kışın sevgilim olur yaza doğru biter yazın kimse olmaz sonra tekrar kış böyle bi döngü 😅

    0
    0 Yorumla
  • Emrah_1903
    Emrah_1903 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    valla dün aynısını dedim hayatım boyunca hiç sevgililer gününde sevgilim olmadı demekki tek değilmişim

    0
    0 Yorumla
  • Nazzzzzlll
    Nazzzzzlll Takip Et
    Xper 4 Yaş: 25
    +1 yıl

    İşte bir gün yanlız olmadığın bir sene olacak ve o zamann bulacaksın işte bu diceksinn

    0
    1 Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      İnşallahhhh o günler gelecek

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (18-24)
    +1 yıl

    14 Şubat abartıldığı kadar da yok, yani değişen bir şey olmuyor. En fazla hediye geliyor, bizim millet abartıyor.

    1
    11 Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Yaşamadık bilemeyiz

      Yorumla
    • ahagahaga
      ahagahaga
      +1 yıl

      Öyle ama sen kendin olsa sevgililer gününü kutlarsin ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh buldun yakışıklıyı sevgililer günü kutla bakalım ben sana çıkma teklif etsem sen kimsin be hödük aynadan haberin yok mu el aynası vvereyim kullan gooottymun ikizi dersin reddedesin beni kendine mi layık gördün diyip hayata küser sana aşık olmamı kendine hakaret sayar topukları gooottune değe değe ardına bakmadan kaçarsın çünkü tipsizim kisayim diye beni kimse sevmez anca

      Yorumla
    • ahagahaga
      ahagahaga
      +1 yıl

      Tipsizim boyum kısa 164 diye beni insandan saymiyosuniz ama hepinizden hakkımı ahirette alacam ahiretin çetin azabından korkun

      Yorumla
    • ahagahaga
      ahagahaga
      +1 yıl

      Elbet devran dönecek

      Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Ben ne yaptım neee vicdan yapma

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Valla ahirette bize bir şey olmaz da Allah sana sormaz mi niye isyan ediyosun diye yandın sen

      Yorumla
    • ahagahaga
      ahagahaga
      +1 yıl

      Boyum 1.64 bu boyda erkeğe bakar mıydın görüş sahibi

      Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Ayy sen anlat Knka şuna ya uğraşamam

      Yorumla
    • ahagahaga
      ahagahaga
      +1 yıl

      Şimdi osuruktan tayyare laflarla teselli verirsiniz ikiniz de

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Yoo senin gibi birini niye teselli edeyim git biraz daha zırla

      Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      İşte hemcinsim 🪽❤️

      Yorumla
  • FridaKahlouou
    FridaKahlouou Takip Et
    Xper 1 Yaş: 22
    +1 yıl

    Ahahah ne güzel işte ne hediye alsam derdiyle ugraşmıyorsun😂

    0
    0 Yorumla
  • eceythsgw
    eceythsgw Takip Et
    Xper 4 Yaş: 21
    +1 yıl

    Sevgilim çok olfu ama hepsi 14 şubattan önce ayrildi

    0
    0 Yorumla
  • elitekiller
    elitekiller Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34
    +1 yıl

    Yanlız degilsin bence öyleyim nasip degilmiş diyorum

    0
    0 Yorumla
  • Shabazz
    Shabazz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 24
    +1 yıl

    Bu güzellik seviyesinde hiç sevgilin olmaması çok ilginç bencede

    0
    0 Yorumla
  • biranbirhatira
    biranbirhatira Takip Et
    Xper 7 Yaş: 20
    +1 yıl

    Sevindirici bir haber vereyim : Erkolar kızlara hediye almıyor üstüne hediye bekliyor. bir şey degil

    0
    0 Yorumla
  • Sankiskizzzz299
    Sankiskizzzz299 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27
    +1 yıl

    Bende 26 senedir artik biktim bu nasil sansizlik

    0
    0 Yorumla
  • berfinn_1
    berfinn_1 Takip Et
    Bilge Yaş: 26 , eic 100%
    +1 yıl

    Ay sorma bugun dısarıda cıkılmaz

    1
    1 Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Aayyy evet

      Yorumla
  • Aesir
    Aesir Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 100%
    +1 yıl

    Mevzu hediye anladığım kadarıyla

    0
    1 Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Hayır ya hediye değil o hissiyat çok güzel

      Yorumla
  • yanlızvesane
    yanlızvesane Takip Et
    Guru Yaş: 44 , eic 98%
    +1 yıl

    Dogdugun günleri saymasanda olurdu

    0
    1 Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Hahahahaha mantıklı

      Yorumla
  • KilimciveKöroğlu
    KilimciveKöroğlu Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35 , eic 100%
    +1 yıl

    Sen de yalnızsan böyle dünyanın

    0
    1 Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      🥺🥺🥺

      Yorumla
  • YeniBiriİst
    YeniBiriİst Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 100%
    +1 yıl

    Güzelde kızsın aq niye yanlızsın lan sen

    0
    6 Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Soğuyorum ya

      Yorumla
    • YeniBiriİst
      YeniBiriİst
      +1 yıl

      Neden soğuyorsun neler soğutuyor

      Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Ya garip birisiyim

      Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Ne çok ilgiye geliyorum ne ilgisizliğe

      Yorumla
    • YeniBiriİst
      YeniBiriİst
      +1 yıl

      Bende garip birisiyim bu zaman dilimi herkesi tuhaflaştırıyor anlaşılan

      Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Kesinlikleeeee

      Yorumla
  • Deepinlovess
    Deepinlovess Takip Et
    Xper 5 Yaş: 23 , eic 71%
    +1 yıl

    Hiç mi olmadı sevgilin

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    34 seneden selamlar 🙋‍♀️

    2
    2 Yorumla
    • Benzersiz_zevkler
      Benzersiz_zevkler
      +1 yıl

      34 mü 🤔 o nasıl oluyor

      Yorumla
    • Gizlicasus00
      Gizlicasus00
      +1 yıl

      Knka şaka yaaa of

      Yorumla
  • CanCancano
    CanCancano Takip Et
    Xper 6 Yaş: 34 , eic 94%
    +1 yıl

    1 gün 1 güne kanan 1 karış havada akıllar

    0
    1 Yorumla
    • CanCancano
      CanCancano
      +1 yıl

      Güle

      Yorumla
  • UzaylıUmut
    UzaylıUmut Takip Et
    Xper 6 Yaş: 40 , eic 76%
    +1 yıl

    Bir yaşinda sevgilin olamayacagina gore

    0
    0 Yorumla
  • erdemika
    erdemika Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28 , eic 73%
    +1 yıl

    Ben ben ben 5 adım öne çıktım

    0
    0 Yorumla
  • KnightsSword
    KnightsSword Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 26
    +1 yıl

    Ben.

    0
    0 Yorumla
  • Semih6934
    Semih6934 Takip Et
    Master Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Bende tesadüf değil ki, çünkü hiç olmadı.

    0
    0 Yorumla
  • Mavitüylükelebek
    Mavitüylükelebek Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 77%
    +1 yıl

    Ben 28 senedir bunu yaşıyorum 😂

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (48)
Devamını Gör(93)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Sevgililer Günü > Sorular > 21 senedir Sevgililer Günü hep yalnız olmama denk geliyor. Böyle olanlar var mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Sevgililer Gününe yalnız girmek normal mi, benim gibi olan var mı? 10 cevap verildi
Sevgililer gününü yalnız geçiren var mı ben gibi? 7 cevap verildi
Sevgililer gününde yalnız olmak insanı çok mu üzer? 25 cevap verildi
Sevgililer gününü benim gibi yalnız geçirenler kimler? 4 cevap verildi
Sevgililer gününe sürekli yalnız giren var mı? 6 cevap verildi
Sevgililer Günü sizce abartılıyor mu, bugün yalnız olmak sizce normal mi? 19 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Kendinizle konuşurken, kendinize hakaret ediyor musunuz?
  • Sabah kahvaltısında favori içeceğiniz ne, çay mı kahve mi başka bir şey mi?
  • Elim nasıl gözüküyor?
  • Birinin senden hoşlanma, sana aşık olma ihtimalini yüzde kaç sanıyorsun?
  • Yürümek istediğiniz biri var mı?
  • Ben bu gün üzgünüm gibi sanki, siz nasıl hissediyorsunuz bakalım, gününüz güzel geçsin🧡?
  • Bu yemeği denemeyen kaldı mı?
  • En ideal erkek burcu hangisidir?
  • Selülitlerin olması vücut güzelliğini etkiler mi?
  • Mantar sever misiniz, mantarla aranız nasıl gerçekten?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨