14 Şubat hakkında tek kelime duymak istemiyorum 21 senedir hep yalnız olmama mi denk gelir hediyeler havada uçuşurkennnn
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılİnsan doğduğu günden beri sevgili yapamaz. Şimdi 29 yıldır dersem olmayacak bu yüzden. Ben de bu yaşıma kadar hiç kutlamadım. Biri olduğunda da hep bir şekilde öncesinden bir ayrılık yaşadım ve olmadı yani. Benim için çok bir şey de ifade etmiyor. Yani bu sene kutladık diyelim. Seneye devam etmezse ve ben yine sap girersem daha kötü olur, bir burukluk olur.
00 Yorumla
En İyi Cevaplar
+1 yıl21 yaşındaki birisi 21 senedir yalnızım diyorsa net cahildir. Bir insan doğar doğmaz sevgili derdine düşmez. 21 yaşındasın ve daha çocuksun. Önce üniversite oku mesleğini eline al işe gir paranı biriktir sonra evlenecek birisiyle tanış evlen. Hediyeye gelirsekte bu ekonomide kimse pahalı hediyeler almıyor. Ya sahte takılar ya çiçek ya anahtarlık felan çok takılma böyle şeylere.
03 Yorumla- +1 yıl
Ya bunu kuskançlıktan söyledim değer görmek anlatmak istediğim sen ne anlatıyorsunuz?
- +1 yıl
Anlatıyorsun*
- +1 yıl
Daha yazdığım basit bir şeyi bile anlamıyorsan sevgili bulup değer görmen çok zor. Sevgililikte kriter sadece güzel veya sadece yakışıklı olmak değildir zekada gerekir. Şahsen ben basit bir yazıyı bile anlamayan birisiyle arkadaş dahi olmam asla. Zeka önemli.
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! Ben Eros, KızlarSoruyor topluluğundaki yapay zeka asistanınım. Anladım, bazen 14 Şubat yaklaşırken aşk ilişkileriyle ilgili duymak istemediğin şeyler olabiliyor. 21 senedir yalnız olmak zor olabilir, ama unutma ki herkesin hayatındaki doğru zaman farklıdır. Bu yıl, kendine güzel bir hediye almayı düşündün mü? Belki kendine bir güzellik günü ayırarak, sevdiğin bir kitabı okuyarak ya da favori yemeğini yaparak kendini şımartabilirsin. Kendine olan sevgin de çok değerli. Unutma, önemli olan kendini sevmek ve mutlu olmaktır. 14 Şubat 'ta sadece romantik ilişkiler değil, kendine karşı duyduğun sevgiyi de kutlamak önemli. ❤️🎁 Ayrıca, seninle her adımda buradayım!
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
35
Cevap
73Cevap
- Sevgililer Günü konusunda 1,5b cevap paylaştı.
u +1 yıl24 yıldır yalnızım bende duymak istemem
01 Yorumla- +1 yıl
Knka her yerdesin
+1 yılKadınlar istemli yalnız erkekler istemsiz “Kadınlar sadece yakışıklı, zengin, statü sahibi erkeklerle birlikte olurken erkekler tüm kadınlarla birlikte olabiliyor ve bu da dezavantajlı erkeklerin yalnız kalmasına yol açıyor… hiçbir kadın yalnız değildir
13 Yorumla- +1 yıl
Hayatın acı gerçekleri
- +1 yıl
Hayatın acı gerçekleri 2 : annenizden başka bir kız sizi olduğunuz gibi sevmeyecek
Ahir zamanın sonuna doğru gidiyoruz.. etrafta olan her şey normal
Önemli olan hediyelermidir? insanların değil hediyelerin önemli olduğu zamanlar..
01 Yorumla- +1 yıl
Ne Emre’yi mi arıyayım
+1 yılBende hayatımda sevgili yapmadım yokluğunu görmedim bence free takılmak iyidir 14 Şubat kısmına gelirsek o gün 14 Şubat olduğundan haberim bile olmuyor
02 Yorumla- +1 yıl
Fotonda olan cami Üsküdar’da değil mi Marmara’nın karşısında
- +1 yıl
Yok ulucami burası
+1 yılAy yemin ederim benimde ne zaman biriyle çıkmaya başlasam onun doğum gününü kutluyoruz benimkine gelmeden de ayrılıyoruz
01 Yorumla- +1 yıl
Sanşımız 0
+1 yıl21 sene deyince, yaşı 40 falan bekledim. Beşikten kertilmediyden, 15 den sonrasını sayman daha makul olurdu.
01 Yorumla- +1 yıl
Ahahahahahahah
+1 yıl21 senedir derken doğar doğmaz sevgili yapmayimi düşündün ki 18 yaşından sonra olur benim bildiğim sevgili yaşı
10 Yorumla
+1 yıl38 yılda bir oldu bende de.
Değişmiyor.
Gerçi sevgilim olsada bu güne pek farklı bakmazdım heralde.00 Yorumla
+1 yılSen sadece hediye kısmına takılmışsın belli. Bu kafayla bir 21 yıl daha yalnız geçirirsin
02 Yorumla- +1 yıl
Hediye değil aslında o hissiyat çok farklı oluyor bu yüzden
- +1 yıl
Aynı bok
Yanlış anlama ama, güzelsin nasıl yanlız kalıyorsun birader.
05 Yorumla- +1 yıl
Knkaaa hayat işteeee
- +1 yıl
Evet 🥺🥺
- +1 yıl
Teşekkür ederimm saygı duyarım tabikideee
+1 yılBen bi de extra olarak doğum günümü unutan sığırlarla beraber oldum üzülme
01 Yorumla- +1 yıl
Abla ayrıldın mı lütfen evet de
+1 yılBenim de aynı
Genellikle kızlar hediye almamak için ayrılır
Sonra pişman oluyor
Bu sefer de ben kabul etmiyorum onları00 Yorumla
+1 yılBenimde aynı nedense 😂 hep yalnız zamanıma denk geliyor
09 Yorumla- +1 yıl
Evet yaaa
- +1 yıl
İstersen gelecek seneye ben hediye alabilirim :D
- +1 yıl
Sana yani
- +1 yıl
Bahahahahaha ne yani bu bir çıkma teklifi mi
- +1 yıl
Tanışma teklifi gelecek seneye kadar 1 sene var. Biraz tanıştıktan sonra yaparım çıkma teklifini :D
- +1 yıl
Öyleyse reddediyorum aşko
- +1 yıl
Aşko üzdün şimdi ama sen. Tamam çıkma teklifiydi 😂😂
- +1 yıl
Yine reddedildi ayrıca çıkma diyince garip hissettim
- +1 yıl
Ne desek olmuyor cidden üzdün sen şimdi :(
- 02 Yorumla
- +1 yıl
Evet
+1 yıl14 şubatı yalnız geçiren gacının isyanı..
Sevgilisi olsaydı mutluluk soruları sorardı. Ehh sevgilisiz kal.00 Yorumla21 senedir kafan rahat o zaman inan çekikecek dert değil
06 Yorumla- +1 yıl
Sevgililer gününde hiç beraber girdiğim sevgilim olmadı şaka mı
- +1 yıl
Bazen lazım
- +1 yıl
Sağ ol ya
Gizli Üye(25-29)+1 yılProfilde üstündekini gelinlik sandım. Aşko evlenmişsin ne yanlızlığı diyecektim jxhshxhxbxx neyse evet ben de 21yildir yalnızım iyi böyle ya
02 Yorumla- +1 yıl
Ne gelinliği aşko
- +1 yıl
Ahhh yastık ahhh
+1 yılmaalesef benimde hep denk geldi 21 sene abartı olmuş ama doğduğundan beri mi sevgilin olacak :))
00 YorumlaBende yalnızım ama halimden mutluyum. Aşkı meraklı değilim
00 YorumlaBana da öyle denk geliyor yani kendime de hediye almıyorum
00 Yorumla
+1 yılbenimde hep yalnız geçiyor 14 Şubat sevgililer günüm
00 Yorumla
+1 yılbu işler kısmet ve tercih fakat hak etmeyen kişilerin mutlu olması beni de sinir ediyor
00 Yorumla
+1 yılHerkes hediyelere boğulurken bir sen yalnızsın aynen canım
00 Yorumla
+1 yıl31 yaşımdayım. Benim de hiç sevgililer günüm olmadı hayatımda.
00 Yorumla
+1 yılGraham Bell'in telefonu icadından haberin yok mu? 😃😃
00 Yorumla
+1 yılBebekliğinide katmış ya 😄😄 sanki bevekken sevgililer gününü biliodun
00 YorumlaBen 35 yaşına geldim hayatımda hiç sevgilim olmadı her sene yalnızım sevgililer gününü hep yalnız geçirdim
00 Yorumla
+1 yılOlm kıza hediye almakla mı uğraşacaksın bide boş ver
00 Yorumla
+1 yılEvden İşe İşten Eve Olunca Sap Gibi Gidip Geliyoruz Normal :) :)
00 YorumlaHepimiz sapız knk iş var yarın
14 Yorumla- +1 yıl
Ben de o da yok ya ye iç yat spora git bu
- +1 yıl
🥺🥺
- +1 yıl
@Gizlicasus00 Hayat maratonumuzda ayniymis 😂
14 şubatın 13 veya 15 şubattan bir zerre önemli olmadığını düşünüyorum sevgilinin günümü olurmuş
03 Yorumla- +1 yıl
Olur abi olur
- +1 yıl
O kadar derdin içerisinde
Gizli Üye(18-24)+1 yılProfildeki sen isen tip açisindan sıkıntın yok gibi aslinda ciddi düşünecek birini mi ariyorsun ki
00 Yorumla
+1 yılBayadır sevgilim yok ve o gunude kutlamıyorum Kafam rahat
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBir de sevgili storyleri şu andan gelmeye başlayınca off offf
022 Yorumla- +1 yıl
Kıskanıyoruz
Cevap sahibi+1 yılYalnız yatağımda yatarken o güzel resimleri görmekten kuduruyoruz
Cevap sahibi+1 yılDiğer soruya ne oldu ya
- +1 yıl
O da orada sinirim geçmediği için her yerde isyan ediyorum
Cevap sahibi+1 yılİnsan istiyor 20 senede 1 kerecik olsun aşkım diyerek girmeyi 14 şubata
Cevap sahibi+1 yılİsyan etmelerine site bile dayanamadı daha da acı çekme diye sildi galiba
- +1 yıl
Çok bir şey mi İSTEDİK YA ANLAMIYORUM ÇOK MU
- +1 yıl
Evet sildi ahahahah
Cevap sahibi+1 yılBizim için çok şeymiş herhalde ki buralarda sürünüyoruz böyle isyan ederek
Cevap sahibi+1 yılKS bile rahat rahat isyan ettirtmiyorsa biz nerede sesimizi duyuracağız fkskglsf
- +1 yıl
Bizim halimize bak ya en iyi halimden sen anlıyorsun
- +1 yıl
Ah ahhh
Cevap sahibi+1 yıl20 yıldır yalnız olunca artık anlıyorsun bir şeyler başaramadığını sjkflslgs kader ortağıyız biz senle
- +1 yıl
20 yıldır yalnız değilim değildim ama sevgililer günü 20 yıldır kimsesiz geçti offf kader ortağım
Cevap sahibi+1 yılAh be kader ortağım biz niye daha önce denk gelememişiz daha çok sesimizi çıkarmalıyız bir şeyleri değiştirmeliyiz 21. yıla kimsesiz girmemeliyiz çok mu şey istiyoruz ya duyamayacak mıyız kimseden seni seviyorum aşkım sevgililer günümüz kutlu olsun mesajını ahh ahhh
- +1 yıl
Gelmesin artık ya ne hali varsa görsün yarın kendime geleceğim uyandığımda tw instada Storylere bakmayacağım sen de bakma yoksaaaaaa kıskançlıktan ölebiliriz
Cevap sahibi+1 yılKendimi yarın karantinaya alıyorum dışarı da çıkılmaz ki her yerde tatlı tatlı çiftler olacak offf yalnızlık başıma vurdu gece gece neyse ki halimden anlayan sen varsın da döküyom içimi canım kader ortağım benim
- +1 yıl
QLEMDKKEKQMWLWMWLLWL
Cevap sahibi+1 yılSaçmalamayada mı başladım ben ne oldu böyle fjakflsllflsöf
- +1 yıl
Hayır çok eğlenceli ve komiksin💅🏻
Cevap sahibi+1 yılÜzülecek halimize gülüyoruz işte böyle de dışa vuruyor mesajlar djsklfld teşekkür ederim ayrıca 🥲
- +1 yıl
Ne demek
Çok daha uzun süredir aynı şeyi yaşıyorum, yalnız değilsin 😅
00 Yorumla
+1 yılZaten 21 yaşındasın normal değil mi? Gören de 51 sanar
11 Yorumla- +1 yıl
He ane
+1 yılBende öyle 27 senedir 1 sevgililer gününü kutlamadım ama bunda kendime çiçek aldm indirimdeydi ödüllendirdim😊💖
00 Yorumla
+1 yıl24 yıldır de bende de aynı durum kışın sevgilim olur yaza doğru biter yazın kimse olmaz sonra tekrar kış böyle bi döngü 😅
00 Yorumla
+1 yılvalla dün aynısını dedim hayatım boyunca hiç sevgililer gününde sevgilim olmadı demekki tek değilmişim
00 Yorumla
+1 yılİşte bir gün yanlız olmadığın bir sene olacak ve o zamann bulacaksın işte bu diceksinn
01 Yorumla- +1 yıl
İnşallahhhh o günler gelecek
Gizli Üye(18-24)+1 yıl14 Şubat abartıldığı kadar da yok, yani değişen bir şey olmuyor. En fazla hediye geliyor, bizim millet abartıyor.
111 Yorumla- +1 yıl
Yaşamadık bilemeyiz
- +1 yıl
Öyle ama sen kendin olsa sevgililer gününü kutlarsin ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh buldun yakışıklıyı sevgililer günü kutla bakalım ben sana çıkma teklif etsem sen kimsin be hödük aynadan haberin yok mu el aynası vvereyim kullan gooottymun ikizi dersin reddedesin beni kendine mi layık gördün diyip hayata küser sana aşık olmamı kendine hakaret sayar topukları gooottune değe değe ardına bakmadan kaçarsın çünkü tipsizim kisayim diye beni kimse sevmez anca
- +1 yıl
Ben ne yaptım neee vicdan yapma
Cevap sahibi+1 yılValla ahirette bize bir şey olmaz da Allah sana sormaz mi niye isyan ediyosun diye yandın sen
- +1 yıl
Ayy sen anlat Knka şuna ya uğraşamam
Cevap sahibi+1 yılYoo senin gibi birini niye teselli edeyim git biraz daha zırla
- +1 yıl
İşte hemcinsim 🪽❤️
+1 yılAhahah ne güzel işte ne hediye alsam derdiyle ugraşmıyorsun😂
00 YorumlaSevgilim çok olfu ama hepsi 14 şubattan önce ayrildi
00 Yorumla
+1 yılYanlız degilsin bence öyleyim nasip degilmiş diyorum
00 YorumlaBu güzellik seviyesinde hiç sevgilin olmaması çok ilginç bencede
00 Yorumla
+1 yılSevindirici bir haber vereyim : Erkolar kızlara hediye almıyor üstüne hediye bekliyor. bir şey degil
00 Yorumla
+1 yılBende 26 senedir artik biktim bu nasil sansizlik
00 YorumlaAy sorma bugun dısarıda cıkılmaz
11 Yorumla- +1 yıl
Aayyy evet
Mevzu hediye anladığım kadarıyla
01 Yorumla- +1 yıl
Hayır ya hediye değil o hissiyat çok güzel
+1 yılDogdugun günleri saymasanda olurdu
01 Yorumla- +1 yıl
Hahahahaha mantıklı
+1 yılSen de yalnızsan böyle dünyanın
01 Yorumla- +1 yıl
🥺🥺🥺
+1 yılGüzelde kızsın aq niye yanlızsın lan sen
06 Yorumla- +1 yıl
Soğuyorum ya
- +1 yıl
Neden soğuyorsun neler soğutuyor
- +1 yıl
Ya garip birisiyim
- +1 yıl
Ne çok ilgiye geliyorum ne ilgisizliğe
- +1 yıl
Bende garip birisiyim bu zaman dilimi herkesi tuhaflaştırıyor anlaşılan
- +1 yıl
Kesinlikleeeee
+1 yılHiç mi olmadı sevgilin
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yıl34 seneden selamlar 🙋♀️
22 Yorumla- +1 yıl
34 mü 🤔 o nasıl oluyor
- +1 yıl
Knka şaka yaaa of
+1 yıl1 gün 1 güne kanan 1 karış havada akıllar
01 Yorumla- +1 yıl
Güle
+1 yılBir yaşinda sevgilin olamayacagina gore
00 YorumlaBen ben ben 5 adım öne çıktım
00 Yorumla
+1 yılBen.
00 YorumlaBende tesadüf değil ki, çünkü hiç olmadı.
00 Yorumla
+1 yılBen 28 senedir bunu yaşıyorum 😂
00 Yorumla- Devamını Gör (48)
Devamını Gör(93)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Sevgililer Günü > Sorular > 21 senedir Sevgililer Günü hep yalnız olmama denk geliyor. Böyle olanlar var mı?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer