Sevgililer gününde yalnız olmak insanı çok mu üzer?

Sevgililer gününde yalnız olmak insanı çok mu üzer?


Çok aşıktım..

Çok aşıktın bu defa olacaktı..
Bende sevgililer gününde yalnız olmayacaktım..
Derken ayrıldım..
Her Şubat ayı
herkesin en mutlu olduğu en güzel hayallerin peşinde koştuğu o gün
ben yalnızım..

Geliyor yine aşıkların günü aslında aşıkların günü her gün ama günümüz insanları bu güne daha özel bir şeyler atfetmişler haliyle birlikteliği olan insanların bu gün için güzel planları var hediye alma özel bir şeyler planlama birlikte romantik bir akşam geçirme gibi..

Velhasıl kelam bunlar olurken hayatında bir ilişkisi olmayan insanlar da bu durumdan oldukça sinir olmuş ne saçma bir gün bu gün diye şikayet etseler bile acaba sevgilim olsaydı ne yapsaydım diye de düşünmüyor değiller

Sevgililer günün de yalnız olmak gerçekten insanı çok üzer mi?
Nedir bu günün önemi sizin için
#DengesizBirAdam
Sevgililer gününde yalnız olmak insanı çok mu üzer?
Cevapla