
Çok aşıktım..
Çok aşıktın bu defa olacaktı..
Bende sevgililer gününde yalnız olmayacaktım..
Derken ayrıldım..
Her Şubat ayı
herkesin en mutlu olduğu en güzel hayallerin peşinde koştuğu o gün
ben yalnızım..
Geliyor yine aşıkların günü aslında aşıkların günü her gün ama günümüz insanları bu güne daha özel bir şeyler atfetmişler haliyle birlikteliği olan insanların bu gün için güzel planları var hediye alma özel bir şeyler planlama birlikte romantik bir akşam geçirme gibi..
Velhasıl kelam bunlar olurken hayatında bir ilişkisi olmayan insanlar da bu durumdan oldukça sinir olmuş ne saçma bir gün bu gün diye şikayet etseler bile acaba sevgilim olsaydı ne yapsaydım diye de düşünmüyor değiller
Sevgililer günün de yalnız olmak gerçekten insanı çok üzer mi?
Nedir bu günün önemi sizin için
#DengesizBirAdam
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer