14 şubata yine sap girdik çünkü hayatımızı biri gelip mahvetti?

Keşke böyle yapmasaydın 5 6 ay önce ayrılsakta benden sonra başkalarını bulabildin emeklerimizi çöpe attın neyse yaşattığın aynılarını yaşarsın umarım başka kimler sap giriyor arkadaşlar?

14 şubata yine sap girdik çünkü hayatımızı biri gelip mahvetti?
Cevapla