Bizi silen biri tekrar eklediğinde?

doğru olan nedir? İsteği reddetmek mi? Kabul etmek mi?

Buluşma teklifini reddettiğim ve onunla hiç konuşmak için çabalamadığım için silmişti..

Siz olsanız ne yapardınız? Veya başınıza böyle bir şey geldi mi?
Güncellemeler:
Evet herkes kabul etmem demiş. Ben bir salaklık edip. Ne değişti diye sordum falan sonrada kabul ettim isteği.. Ama içime sinmedi.. Şimdi silmekte garip kaçacak ne yapmalıyım?

0|0
617

En İyi Erkek Görüşü

  • bi kere kimseyi silmem faceden silmek isteyen silebilir tekrar eklerse kabul etmem nokta :P

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Erkekler Ne Diyor 16

  • reddetmek olmaz bence reddetsen bile kibarca istemediğini söylersin ...konuşmak içinde kızlar nazlıdır hemen konuşmaz bizim türk kızları. o da bunu öğrenmeli..o çaba sarfetmeli senin gönlünü kazanmak için .sen değil..

    1|0
    0|0
    • 3 defa teklif etti ya

    • Hepsini Göster
    • 3 defa teklif etti ..o zaman sen artık biraz yumuşat onun kalbini kapılarını arala biraz..hep reddetmek olmaz..

    • ama sildi beni kabul etmeyince.. Sonra ben ona ben seni kıracak bir şey mi yaptım diye mesaj attım..Kendine iyi bak dedim konuyu kapattım.. Bitirdim bidaha yazmadım. Sonra tekrar eklemiş. Ve dayanamadım kabul ettim isteği. Reddetmeliydim :(

  • Seni silen biri bir daha eklememeli...Eklerse de avucunu yalamalı...Yalamalı ki bir daha birini silerken iki kere düşünmeli :)

    1|0
    0|0
    • doğru söylüyorsun ben kabul ettim. Reddettiğim için sildiğini düşünüp..

  • 1|0
    0|0
  • akışına bırakırım genelde ama 2-3'den fazlasına tahammül etmem.

    1|0
    0|0
  • Burada standart bir kural yok. duruma göre değişir elbette..

    -Buluşma teklifini reddettiğim ve onunla hiç konuşmak için çabalamadığım için silmişti..

    Demek ki sana önce tavır atmış, baktı tavrı işe yaramadı geri ekledi bir daha ugraşıyor buluşmak için...

    Buluşma odaklı sanırım, böylesi soğutur beni..

    0|0
    0|0
    • yani konuşuyorduk güzeldi falan ama.. Buluşmaya çağırıyordu. Gitmiyordum.. Sonra birkaç hafta yazmadı falan..Baktım silmiş.. Bende salak gibi.. Ben seni kıracak bir şey mi yaptım diye mesaj attım kendine iyi bak dedim falan.. Konuyu kapattım. Bitti ogün o benim için. Ama şimdi tekrar eklemiş.. Diyor ki sana haksızlık ettiğimi düşünüyorum:D Ve ben salağı o halde kabul ettim isteği.. Bi konuşup silmeliyim bu durumdan sonra değil mi?

    • Hepsini Göster
    • hayırlısı

    • :D aynen, teşekkürler cevap için

  • Kararlı davran elbette. Bir şeyi kaç kere yaptığına bakma. Sayılar manasızdır çoğu kez. Ne istiyorsun ve niçin istiyorsun. Önce bunu belirle.

    Not 2-3 derken, sildiğim birini 2-3 kereden fazla eklemem genelde veya kabul etmem kendisini.

    0|0
    0|0
  • silme ..öyle zamana bırak bakalım sana karşı nasıl tavır alıcak iyimi _kötümü..o mu seni özliycek yoksa senmi onu kalp yol göstericek sana..hiç merak etme acelede etme

    0|0
    0|0
    • ben onu özlemem artık.. Bi siliyor bir ekliyor... Başkası olsa kabul etmezdim direk silerdimde.. Ondan hoşlanıyordum malesef...

    • Hepsini Göster
    • istemiyorda sayılmam ama bu yaptıkları yüzünden istemiyormuş gibi yapmak zorunda kalıyorum

    • o zaman oyun oyna hemen teslim olma ..süründür...ama ipi fazla salma ..kaçmasın elinden..yani önce döv sonra sev..şaşırt onu..arada küçük hediye gönder..

  • sile bildine göre seni hiç ytakmamış vede silmiş yerinde olsam ekler 2 3 laf eder engellerdim

    1|0
    0|0
  • soruna ne cevap verdı verdığı cevaba göre bir cevap verip silmen en doğrusu

    0|0
    0|0
    • "ne değişti" dedim "hiçbişey" dedi:D Ben isteği kabul ettim. Niye yaptım hiçbir fikrim yok. Reddedemiyordum. Ama şuan soracak olursan o gözümde değerli biri değil..

  • Garip kaçmaz sil gitsin ;)

    1|0
    0|0
  • ezik birisi.kabul etmem.

    0|0
    1|0
  • şans yok sans sildigi gün bitdi

    0|0
    0|0
  • Kabul et kaybol de sil :D

    0|0
    0|0
  • Nereden silmişti buradan mı face den mi

    0|0
    0|0
  • kabul etmem gitmiştir

    0|0
    0|0
  • U dönüşü yapılmaz,

    1|0
    0|0

Kızlar Ne Diyor 6

  • kabul ederdim derdini sorar silerdim ya da kabul etmeden buyur ? felan derdim

    1|0
    0|0
  • salla gitsin bebegim

    1|0
    0|0
  • İsteği red ederim .

    1|0
    0|0
  • hiç düşünme sil hatta engelle bence

    1|0
    0|0
  • arkadaş benimde aynı durum başıma geldi.bende hala kendimi suçluyorum.gönlün varsa yüzyüze konuş gönlün yoksa temelli bitir.yoksa canını çok yakar benden söylemesi.ayrıca reddetmenin nedeni nedir?yaşlarınız kaç?hiç sevgili oldunuz mu?

    0|0
    0|0
    • hayır daha önce onunla sevgili olmadık. 3 defa biyerlerde buluşmak için çağırdı reddettimm. sonra oda sildi.. Bende mesaj attım seni kıracak bir şey mi yaptım diye..Kendine iyi bak falan dedim.. Bitirdim, bidaha eklemedimde yazmadımda.. Ama özlüyordum evet. Sonra o ekledi "sana haksızlık ettiğimi düşünüyorum" dedi.. Ne değişti ? diye sordum. Hiçbişey dedi.. Ve ben kabul ettim isteği. Çünkü baktım reddedemiyorum.. ve aramızda 5 yaş var.. Ben 18 o 23

    • Hepsini Göster
    • yok ya ne isticem:) Şu an keşke isteği reddetseydim diyorum başka bişey demiyorum kendime:D

    • inan o seni bu kadar düşünmüyo..reddet gitsin..ama bu seferde reddedince pişman olcan bu da var ;) sen onu düşünürken o başkalarıyla vakit geçircek.

  • Kabul etmezdım. Nıye sıldın nıye ekledın yanı.

    1|0
    0|0
Yükleniyor...