Kısa zaman önce ayrıldığınız sevgilinize sevgililer gününde mesaj atar mıydınız?

Bir ilişki bittikten sonra eğer aldatma veya başka kişi girmediyse bence eski sevgiliye yazmanın kötü bir şey olduğunu düşünmüyorum. Bu ayrılma sebebine ve ilişkinin dinamiğine göre değişebilen bir durum. Eğer kişi birini gerçekten seviyorsa gururunu hiçe saymalı bazen. Çünkü aşkta gurur olmaz derler. Çok doğru bazı konularda. Bu söylediklerim sadece eğer iki kişi birbirini gerçekten seviyorsa olabilir sadece. Kısa bir zaman önce ayrıldıysanız ve bazı kırgınlıklar oluştuğu zaman birbirinden uzak kalmak bazen iyi gelebilir. Hem ayrılırken bir insanın gerçek yüzünü daha iyi tanırsın. Onsuz geçen zamanda ona olan sevgini daha iyi tartarsın. Yani tekrar beraber olunca bazı şeylerin eskisi gibi olmasını beklemek biraz zor ama barışmak için şansını denemektende bir zarar gelmez diye düşünüyorum. Eski sevgilinize yazdığınız zaman en fazla red cevabı alırsınız ve böylelikle kendi yolunuza onsuz devam edersiniz. Bence denemekten bir şey olmaz değil mi?

Kısa zaman önce ayrıldığınız sevgilinize sevgililer gününde mesaj atar mıydınız?
Cevapla