Şimdi yarın 14 Şubat ya hani her zamanki gibi yalnız giricem beni diyorum 1 günlüğüne kapatsalar olmaz mı?

Her tarafta görünce sosyal medya vs bir arkadaş üzülüyorda 😂 ertesi gün yeniden açsınlar.
Şimdi yarın 14 Şubat ya hani her zamanki gibi yalnız giricem beni diyorum 1 günlüğüne kapatsalar olmaz mı?
Cevapla