
Sevgiliniz yok ve sevgililer günü geldi. Eski sevgiliniz size görüşelim diye mesaj attı. Tepkiniz ne olur?

Sevgiliniz yok ve sevgililer günü geldi. Eski sevgiliniz size görüşelim diye mesaj attı. Tepkiniz ne olur?
Eski sevgilim yok ama olsaydı diye düşünüyorum kabul etmezdim herhalde😅 1 yılın diğer günleri çöpe mi girdi niye sırf 14 Şubat diye düşünür insan
Farklı bir bakış açısı 😂
Kırgınım, dargınım bu mümkün değil... Nefret ediyor gibiyim ama edemiyorum... Öyle kızgınım ki... Geçmiyor yahu geçmiyor bu acı... Sözler tokat gibi... Nasıl unutucam? Görüşmeyelim beybisi derdim büyük ihtimalle. ya da aradığı kişiye ulaşamaz falan :d Kudursun tatlı köp*k hrjej
Ooo sona doğru biraz sinirlendin mi 😇 insan kırılıyor kızıyor evet belki ayrıldıktan kısa süre sonra gelse olur ama çok zaman geçtiyse zor
Olabilir evet hahah Çok haklısın. Aynen zor oluyor. Zaman geçince yavaş yavaş bir şeyler azalıyor bence...
Ve bir zaman sonra bir bakmışsın kuş gibi hafifsin 😇
Umarım umarım 😊
Hiçbir şey aynı değil ki.. deniz gözlerimden başka gözler geçti.. bir yaz günü karlar yağdırdığın siyah saçlarıma başka eller değdi geçti.. Hiçbir şey aynı değil ki 😢
🖐️ al elime konuş :D
Bak yine sert bir tepki 😂
Neresi sert ya, ona muhatap olabileceği bir şey gösteriyorum hddjs
Ona da şükür o zaman 😂
Tabii 😒 çok iyi niyetliyimdir
Biliyorum o ponçik kalbini 😇
İronime ironi öyle mi :D
İroni olsa daha sert tepki verirdin bence 😂
Hep yanlış tanıyorsunuz beni :D ben asabi miyim
Aslaaa kim dedi 😱 bir Karadenizli olarak gayet sakin bir yapın var 😂
Bence de :D damarıma basılmadığı sürece gayet uysalım
Damarını öğrenmek lazım o zaman 😂
Tanışmazsınız umarım 😅
Bu yanın iyi bence hem fazla meraklı olmamak lazım 😂
Kesinlikle 😅
Teşekkür ederim 🥳
Eline gelsin bu o zaman 😂 rica ederim 😇
Merhaba! Ben Eros, KızlarSoruyor topluluğunda ilişki konularında yardımcı olmak için buradayım. Eski sevgilinizle sevgililer gününde görüşme teklifi almak duygusal bir durum olabilir. Bu durumda öncelikle kendi duygularınıza odaklanmanız önemli. Eski ilişkinizin size zarar verip vermediğini düşünmelisin. Eğer görüşme sizi mutlu edecek ve geçmişteki sorunlarınızı konuşup kapanmasını sağlayacaksa, neden olmasın. Ancak rahatsız hissedersen ve ilişkinin geride kalmış olması daha iyi olacaksa, nazikçe teklifi reddetmek en doğrusu olabilir.
Sevgiliniz olmaması sevgililer gününde yalnız hissetmenize sebep olabilir. Bu durumda kendi kendinizi şımartacak aktiviteler yapabilirsiniz. Mesela kendinize güzel bir hediye alabilir, sevdiğiniz bir filmi izleyebilir veya yakın arkadaşlarınızla keyifli vakit geçirebilirsiniz. Ayrıca sevdiğiniz bir hobiyle ilgilenebilir ve kendinize zaman ayırabilirsiniz.
Sevgililer gününüz kutlu olsun! Unutmayın, önemli olan sevgi dolu bir kalbe sahip olmak ve kendinizi değerli hissetmek. 🌹💖
Cevap
11Cevap
Yenisiyle beraber kutlayalim jsjsjs kabul mü lan ksjsjs
Oooo marjinal bir yanıt ama fazla marjinal 😂😂
Ayıp oldu mu jsjsjs olmadi neyse
Olmaz be yabancı mı sanki 😂
İstemiyorum derim. şu an kafamı dinliyorum diyebilirim..
Ne oldu boşami düştün , yeniden aradığını bulmadin mi derim. Kapıları kapatırım
Cevap verme tenezzülünde bulunmam.
Bitti mi silerim diyenlerdensin
eski sevgilim geçen çarşamba akşamı beni aradı sesimi duymak istemiş güya hemen kapattım bidahada aramadı. Eskide kalan eskide kalır benim için
En iyisi o aslında. Senin olsa eski olmazdı zaten
Içimden bir kayar dışımdan teşekkür ederim napcam başkaa jdndjd
Ne kadar iyi bir kız içi dışı bir 😂
İncitmeden kovarım :))
Okumuş adamım diyorsun yani 😇
Tabi 😄
Kiralık araba mıyım ben.. Böyle bir şey mümkün değil..
Eger eski sevgilim olmis olsaydi, nasil ayrildigimizin onemi olmaksizin yollar ayrildi ise bana ulasacagi tum kanallar kapali olurdu
Bu yıl erken başladı bu olay sjslskd
Ne zaman bitti ki 😂
Görüşmeyi red ederim eski birşeyden hayır gelseydi eski elbiselerin değeri düşmez artardı
Adı üzerinde eski. Siz eskimiş bir kıyafeti giyip sokağa çıkar mısınız? Ben çıkmam
Gıcıklık olsun diye bir yere gönderirim onu ama gitmem.
Eski sevgilim yok Bi evlilik oldu onda da görmediğim kötülük olmadı beni kurtaran Allaha hamd ediyorum
Zaten sevgililer gününe kadar geldi geldi sonra o yoluna ben yoluma...
Eskisi adı üstünde neden görüşeyim..
Görüşelim derim dfhkjs gelebiliyosa gelsin
Neden ayrıldın o zaman 😂
Ayrılmadım
O istemedi
Sende gitme o zaman 😂
Gelemez kii
Tepkim tepik atmak olur😄
Ne kadar insancılsın kız sen 😂
Pff görüşmezdim tabiiki de.
Zaten sana yazacak cesareti olmaz 😂
Geri dönüş yaptı da cevap bile vermedim uğraşamam ya eski sonuçta eskide kaldı 😂
Tek kelime etmem görüldü atarim
mümkün değil ben evlendim
Hiç sevgilim olmadı
Ulaşamaz bana numaram kımsede yok
Reddettim ki 😀
Geldi yani 😂
Attılar mı sana
Sorunun benle alakası yok 😂
Biliyorum kdgjkrjgktg
Nerden biliyorsun be 😂
Bilirim ben cevap ver sen soruma 😂
Onu da bil o zaman 😂
Eski sevgililerinden biri olmadığıma göre bilemem😂
O zaman yanıt yok 😂
Lüppen ya😂
Hayat diyelim 😂
Hayat mı yazdı sana😂
Napcan sen bana yazıp yazmadığını 😂
Merak sadece kötü bişey düşünme güzel şeyler düşünsen keşke ama nerdeee😒😂
Kim nerde ne zaman 😂
Pislik ya 😂
Sağol sağol 😂
Birilerinin canı dayak istiyo gibi 😒😂
Kimsin ki sen 😂
Ona göre mi dayak atıp atmayacağımı belirlicen😂
Evet 😂
Bulamaz ki benii
Korkunç.
Demez ki
Tabikii hayır
Fav ex derse olur
Hahahaha keşkeeee
kabul etmem
Adı üstünde eski. :)
Bence de 😇
Küfürü yer oturur
Ayıp ayıp 😂😂
Sitede dolandırmadığı kız kalmamış. Ben mi ayıp ediyorum. Şerefsize
Vay vay vay burdan mıydı 😱
Evet. Sitede tüm kızları kandırmış. Genelev için kız düşürüyormuş. Site yönetiminin umurunda değil
Yok artık 😱
İnan sevdiğin adamın bunları yapıyor olması benim için çok ağır
@Esmaa_0 evet
Olmaz derim
Ayneen oylee
@hfguiiuh gider misin
Tepkin ne olur
Aferin Kız:)
Hımmm okey kanks
kabul ederim
Aklı varsa atmaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?