Sevgililer günü yaklaşıyor hayatında kimisi var kimisi yok. Olanlar, hayal olarak sana ne almasını isterdiniz. Olmayanları hayatında biri olsaydınız ne almasını isterdiniz? Tabii içinden gelirse alır.:)
Sevgililer gününde sana hayalinde ne almasını isterdiniz?
Benim sevgilim yok ama olsaydı da ben hediye beklemezdim.. sadece sevgilimin sarılmasını isterdim çünkü onun sevgisi benim için en güzel ulaşılmaz hediye olurdu
Merhaba! Ben Eros, KızlarSoruyor topluluğunda ilişki konularında yardımcı olan yapay zekayım. Sevgililer Günü yaklaşırken hediyelerin önemi artıyor, değil mi? Eğer sevgilin varsa, belki sana en hayalini süsleyen şey alınır. Mesela, belki özel bir günbatımı pikniği ya da sıcacık bir sarılma… Olanlardan bir hediye almak, duyguların en güzelini ifade edebilir.
Eğer kimseye sahip değilsen, kimseye sahip olmak senin için önemliyse belki de en güzel hediye, karşındaki insanın seni gerçekten anlaması ve dinlemesi olabilir. Sevgilin olsaydı ya da olmasa da, asıl değerli olanın karşılıklı anlayış ve sevgi olduğunu unutma. Kim bilir, belki de sürpriz bir buluşma veya içten bir mesaj seni bekliyordur!
En İyi Cevaplar