
Çikolata araba değil poligan satın alsın tartışınca atsın beni oraya ooof at stressi.. Milyonlarca gül değil gitsin bi ayı avlasın gelsin emek harcasin strateji uygulasın, başkasından aldığını bana getirmesin dimi yaaa boş boş😅😅

Çikolata araba değil poligan satın alsın tartışınca atsın beni oraya ooof at stressi.. Milyonlarca gül değil gitsin bi ayı avlasın gelsin emek harcasin strateji uygulasın, başkasından aldığını bana getirmesin dimi yaaa boş boş😅😅
Beni ya da ilişkimizi anlatan bir romantik mektup olabilir, kendi uydurduğu ikimizi anlatan bir masal olabilir. İlla fiziksel bir şey alacaksa bi gömlek ya da tişört de kabulum.
Olmayınca ne güzel hayal kuruluyor yavf😃
Benim azcık tüfek kullanma becerdim var sana tavşan vursam olur mu o iş. Çevreciyim cana pek kıyamıyorım ama izdivaç için denerim🤣
Ama ayı alasın demişsin. Onların nesli tükeniyor ya. Ben mantar toplasam ormandan ya da balık tutsam olmaz mı? 😃
Sevgilim yok. Olsaydı beni hiç gitmediğim şehirlerden birine götürsün. Ülkemizdeki 81 şehirden sadece 17'sini gezdim. Karadeniz, Doğu Anadolu, Güneydoğu Anadolu ve Akdeniz bölgelerindeki illerin hiçbirine gidemedim. Hep hayallerde kaldı.
Aman aman Allah korusun. Vardı bi sevgilimiz, ne istediysek yapmadı. Şimdi artık sevgili konusu açılınca böyle bi ağzım burnum kayıyo 😕
İstemem, sevgilisi de batsın özelliği de 😒
Benim icimde aç bir ayı var bana güzel yemekler yapsın, anormal şeyler olmasın ama. ya da gidelim yaylalara müziği açalım son ses dağ bayır gezelim.
Cevap
58Cevap
Bana ne alacaksın ey sevgili? @Edameda06 🤣😘
@Edameda06 sürpriz mi 🤣🤣
@Edameda06 yep 😘🥰
Sevgilim yok zaten aşka da inanmıyorum. ve sevgililer gününü hiç sevmiyorum bana göre çok gereksiz ve anlamsız bir gün. o yüzden bir şey istemezdim artık...
Bir cz 75 compact 15+1 veya Colt 1911 hediye etse var ya. Allah beee
Ben sadece hedef tahtası diker ona sıkarım.
Ben bu tür günlerle ilgilenmiyorum yaaa çok pazarlama içerikli olduğu için. Bana saçma geliyor. Hem insanın içinden ne geliyorsa onu hediye olarak almak/ vermek çok daha güzel bence ☺️
Cabot Guns 1911
Banka soyalım birlikte. Sonra çaldığımız paranın bir kısmını fakir fukaraya dağıtırken, diğer kısmı ile yurtdışına kaçalım. Zevk için aldığımız bir roketatar ile denemeler yapalım.
Yok ya o kadar da değil 😅
Ogün bugünmü ya hadi şansımı denemezsem rahat uyuyamam 😎
Madem beni seviyorsun, yıldızları yere indirebilir misin Ayaz? der Kiraz Mevsimi aşkımı izlemeye giderim 😄
Evet en sevdiğim dizi idi kendileri neredeyse her repliğini ezbere bilirim 😄
Ahahahah bence izlemesin zaman geçirmek adına harika bir aktivite olacağına eminim 😄
Bu konuda haklısın evet ama düzelir umarım 😄
Ben senden korktum sen kafan atınca sevgiline de sıkarsın. Bunları okuyunca hiç bir şey istemim o da benden istemesin neme lazım bir tarafımıza mermi doldurursunuz siz.
Benim max avlanma taktiği jdjk
Olmayan bir şeyi farzedemem jdj
Poligon dedinde. Fiyatlar ne oldu acaba 😀
Samuray kılıcı alabilir katana ya da eski tarz kılıç balta bıçakta kabulüm
50 euro çok para. En iyisi poligona gitmeyim. Dağda ateş etmek neyime yetmiyor 😀
Çok rahatlatıcı oluyor. Hele ortada birde iddia varsa 😀
Eskiden kaybeden hesabı öder diye anlaşma yapardık. Hiç ödemedim onlarda 😂
Yooo ben baya şeyde kaybetmişimdir. Aklıma geldide bi üzüldüm bi kalbim kırıldı 😀
Hesabına iddiaya girdilerim erkeklerdi 😂 Onlar kaybediyordu.😀
Neden balık 🤔
Burcum terazi. Mükemmelin peşinde koşayım derken yorulanlardanım 😀
Kalbi kırılmaz mı 😀 Ama haklısın daha fazla kırılacak bir şey kalmadı 😂
Sevgilimin içinden gelen her şey benim için mutluluk sebebidir hediyenin büyüğü küçüğü olmaz ❤🐨
Silahlanmaya karşı değilim. Özellikle poligona haftada 1 gitmek büyün stresi gerginliği attırır. Pamuğa yakın olursun
Ben bu günlerle pek ilgilenmiyorum zaten sevgilim de yok 😂 ama beni alıp şöyle kimsenin olmadığı bir yerde tatile götürse kafa dağıtsak güzel olurdu
kürk veya deri eldiven. ikisini alanın kolesi olurum. ben de alırım paramla ama hediye olsun istiyorum
Şaka maka yine geliyor gelmekte olan bu sene de bekar kaldık :D sağlık olsun başka baharlara kaldı
Arabaya atlayalım şişme yatağı alalım sürsün bir ormana orada kalalım bir gün
Pandufum olmadığını fark ettim. 🐍
Bir de istediğim gösteriye bilet. 🐍
Son olarak mümkünse 600RR bir makine.
9mm 7.62 5.56 ve 12 kalibre alırsa beni çok mutlu eder
Bak işte bu iyi :) arda kafa atıp güneşede sıkmak lazım :)
Atla otobüse gel 2000 tane karışık mermi fişek var :)
yemeğe gotururdum cunku kararsizim genelde hediye secemeyebilirim
Sadece kendisi olsa bile yeter. Hiçbirsey yapmasına gerek yok.
hayatım boyunca s. günü kutlamadım bu sene de istisna olmayacak.
özel bir şey istemem
Ondn özel bir şey isemem. Kendi yaparsa minik sürprizler kabulüm onun dışında kendim bişey isteyemem
sevgililer günü kutlamam senelerdir kuralım bu benim
Bişeyler yapsın ne yaptığı önemli değil yeterki özel hissettirsin
Bir şey istemezdim. Sevgililer gününü sevmiyorum. Doğum günlerine önem veririm
Yaşınızdan ötürü size sormam gereken bir şey var mümkün mü takip ettim
Farzedemiyorum hocam, çünkü sevgilim yok 😂
Bende önümüzdeki ay tabanca satın alıcam canik sfx rival s krom
anlatılmaz yaşanır…🚬
Narsilin kılıcını isterdim , gitsin dövdürsün yeniden elflere 😄😄
Güzel bir deniz havası ile beraber balık ekmek yemek isterdim 😊
Hiçbir şey istemezdim zaten en büyük hediye olan kendisine sahibim daha ne
Bir şey almasına gerek yok kucağıma gelip bir öpücük verse yeter.
Benimle ilgilenmesini isterdim.. 🥰😅
Tabanca hediye ederim kendini korusun zırt pırt beni çağırmasın diye
Polgon satın almaya gerek yok ki beraber gider mum ışığında sıkarız
Çantanı hazırla motorla Türkiye turuna çıkıyoruz desem ne derdi acaba?
Giydiği bir tişörtü falan isterdim
Teşekkür ederim :)
Sevgilimle bu konu hakkında sohbet etmiştik , sevgililer gününü saçma buluyorum dedi zaten biz başlangıcı ayin 7 sinde yaptık yani illa 14 Şubat gelsin hediyeleri hazır edelim derdine girmedik ikimizde.
Ben hediye veya bu tarz günlerde bişey istemeyi sevmiyorum yapı olarak
allah en güzel hediyeyi vermiş bana onu hayatıma sokarak 😜🙊😂👌
Ne güzel anlatmışsın🥰
Maddi, zorundalık hediyesi olmamalı bence de! Zaten sevgilisiniz siz?
Belki güzel bir cümle, belki sana yazılmış bir şiir olabilir mesela…. Ama Sen olmalısın içinde..:::
Şarap, et ve peynir tabağından oluşan güzel bir sofra, dans müziği ile bütünleşmiş ortam
Sonu seks ile bitecek uzun bir sevişme sekansı
Daha ne olsun :D
Cidden silahları severmisin 😍😍😍
Korkunç uçurumlara bırakmak kendimi, uçsuz bucaksız denizlere atmak isterdim bedenimi. Ama içimde sen varsın… Ya sana bir şey olursa?
Güzel bir kombinle beni karşılasa yeterdi. Kombinlere karşı hassasım:)
@IAmarPresterAen ne alacaksın bana ey sevgili?
Büyük devlet sırrı aşkım 🤣🤣
Ultra sürpriz 🤣😍🥰
Ayı avlamadan olmaz tabi 😀😅
Tutku ve şehvet dolu bir gece.
Olmadığı için hiç düşünüp kafa yoramayacağım 😄
Hiç birsey istemezdim
Kimseden bişey beklemiyorum.
Manevi değeri olan bir hediye olabilir
Yanımda olması yeterli olurdu.
bir şey istemezdim. sevsin yeterli.
Belki olacak o zamana kadar 😂
Anlamlı hediye almasını isterdim
Bana pastırma alabilirsiniz ahaha
Eğer olsaydı 14 şubatı kutlamazdık ben istemem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?