14 Şubat 'a sayılı günler kaldı, o gün neredeyse tüm çiftlerin elinde göreceğimiz güle de zam geldi. Bir adet gülün fiyatı 100 TL oldu... Sizce bir güle 100 TL verilir mi, siz o fiyata alır mısınız?

14 Şubat 'a sayılı günler kaldı, o gün neredeyse tüm çiftlerin elinde göreceğimiz güle de zam geldi. Bir adet gülün fiyatı 100 TL oldu... Sizce bir güle 100 TL verilir mi, siz o fiyata alır mısınız?

Almayın o zaman sizde kardeşim ben bu sevgililer gününde hediye bekleyen insan kafasını anlamıyorum sevdiğinizin yanınızda olması desteği vs size yetmez mi? Sevgililer günü vs kapitalist sistemin ortaya attığı saçma sapan bir şey ayrıca sevginizin değeri sadece sevgililer gününde mi belli oluyor? Saçmalık
Müge Anlı'nın sesiyle okudum
Sevgililer gününe kadar tanesi yüz lira ile kalırsa yine iyi bir fiyat.
O güne kadar daha da çıkar o gülün fiyatı diye düşünüyorum.
Sevgilisi olanlara önerim çiçeği sevgililer gününden bir gün önce almanız.
Aynı gün alıpta fahiş fiyat uygulamasına maruz kalmamanız için.
Hiç sevgilim olmadı zaten sevgililer günü gereksiz bir gün sadece gülle olmaz o işler sevgi saygı anlayış sabır birbirini anlama empati Allah korkusu iyi insan olma belki başka çiçeğe zam gelmemiştir
her zamanki dolandırıcılık. Zaten böyle günlerin asıl amacı bu. Ticari. İnsanları alışverişe mecbur bırakmak. Ben o günü daha çok birlikte birşeyler yaparak geçirip hediye işini ya öncesine ya sonrasına ayarlama taraftarıyım. düşmeyin bu tuzaklara :))
Cevap
31Cevap
Çiçekçim bana bir gül zaten veriyor. Bir güle hiç para vermedim. Ben orkide seviyorum 😅 sevgililer gününde gül istemiyorum.
Çok iyi olmuş tanesi 1000 olsun ki alamasınlar ve kutlamasınlar.. akılsız olan verir yine
Utanırım yahu ben çiçek al demeye 100 lira nedir
Daha erken, günü gelsin 500e de çıkar 1500e de :(
Veririm ne olacak canı sağolsun sevgilimin
Verilmez marketten çikolata alsın Gül'den iyi gül yenmiyo ya da altın bişey olblr giyilecek bişey olabilr kullanılacak bişey ama çiçek olmasın çok saçma gül dalında güzel kuruyup gidyo gümüş imitasyon da almasın gelecekteki sevgilim duydun mu!!
Cimri erkekler için iyice fırsat bu pahalanmalar. Bravo ekonomi ne diyim sana. :d
Şunun şurasında bir gün. Verilir 100 lira feda olsun.
Tek gül verilmez en az 10 tane olmalı 10 gül 1000 lira yapar, 1000 liraya daha güzel hediyeler alınabilir.
Hem hediye hem gül fena olmaz 1 kamyon gül istiyorum engiiiin fjfkg
100 tl gunumuzde para degil ki.
Bir pide olmus 250 tl civari..
Koca senede sevgilinize 100 tl lik gulu bile cok goruyorsaniz zaten sevmiyorsunuzdur.
Saksıda gül versin daha güzel en azından solmaz bana öyle verilsin isterim😍🤌🤌🥰❤️
12 tane alsa 1200 😱 ve çicek ertesi gün çöp 😂 o parayla kusana kadar yemek yeriz daha iyi
Benimki o yüz lirayı bana versin daha makbule geçer 😂
bu herseyin firsaticisi serefsizler doldu memlekette. yangin cikar ormanlar yanar firsatcisi cikar deprem olur firsatcisi cikar. neyse hadi bu uyduruktan birgun ama buna da mi.
Solup gidecek bir sey için değmez kalıcı bişeye harcayın paranızı
Hayatıma girecek kişi değerliyse, ona her şey feda olsun.
Fırsatçılık ülkemizde modası geçmeyecek birer geçim aracıdır
Verilmez diyen kalaslar hangi mezarlıktan toplayıp getirecek merak konusu 🤣
Bahçeden koparırım aaa dur be benim gül vardı saksıda iyi ki almışım ben 70 almıştım saksıda
Aslında alacaksın bir 300 tane gül 14 Şubat da vereceksin tekini 300 TL den oldumu sana iyi kâr elde edersin 💸💸💸😃
Ya gidin bi paket çilek alın daha iyi
Çiçek sevmiyorum neyseki
Olabilir. Maddi durumuna, sevgilinin cicek sevip sevmemesine, sevgilinin boyle bir hediyeye deger olup olmamasina bagli.
Bana doğum günüm için eşim üç tane gül olan buket almış şahsen üzüldüm saksı olsa daha mutlu olurdum kuruyor çöp oluyor
Vermeyin k zaman kızım çok zor değil yahu yeter be çiçek askinizdan
bin lira bile verilir
yılda bir olsun o kadar
Gülün nesi güzel ya o kadar güzel cicekelr var ki
Sevgilim olsa Ayrılırdım
Bir insana bir ömür veriliyor bir güle yüz lira vermek ne ki
Sevgilisini gül alan da ne bileyim
saçma sapan gün için 100 tl vermem
Verilmez abi git mezarlıktan topla daha iyi
Dün aldım bir demet 250 TL ödedim
Gerek yok ya mezarlıktan getirsin bana 😂
Gereksiz ya çok fazla
Kendimi adıma konuşacak olursam beş kuruş vermem
sevgiliye bağlı değerse alırım
Başka hediye al ya da hediye almak zorunda mısın?
Koparılmış çiçek kabul etmem de almam da
İyi olmuş almayjn abi kutlamayın
14 şubata kadar 250 olur
Almayın beyler, keriz olmayın.
Selam 👋😇🥰
Mecbur alınacak herhalde 😅
300 daha koyar tavuk döner ısmarlarım:)))
Verilmez yazık.
Onun yerine yemek yiyelim daha hesaplı
enayiler kafalarını s*keyim onların
Ciceksepetindeki gül buketleri daha uyguna gelio
Çiçekçilere fırsat doğdu
verilir tabiki
Sevgilim olmadığı için kafaya takmaya gerek yok👍
Vermem
Verilmez. Saçma.
O gün de 200 olur merak etme ya da 500
Verilmez saçma
Vermem
Gül dalinda güzel
Asla vermem
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?