Sevgililer Günü'nde 1 gül 50 lira olacakmış. En az kaç gülle buket alsam kıza ayıp olmaz?

1 tane gül bile 50 liraysa biz nasıl alıcaz pardon? İlla önemsiz günler kapitalizmin uşağı falan diye kavga mı edelim kızla. 3 taneyle falan buket olur mu yazıklar olsun ya öf.
Sevgililer Gününde 1 gül 50 lira olacakmış. En az kaç gülle buket alsam kıza ayıp olmaz?
Sevgililer Günü'nde 1 gül 50 lira olacakmış. En az kaç gülle buket alsam kıza ayıp olmaz?
Cevapla