1 tane gül bile 50 liraysa biz nasıl alıcaz pardon? İlla önemsiz günler kapitalizmin uşağı falan diye kavga mı edelim kızla. 3 taneyle falan buket olur mu yazıklar olsun ya öf.
Sevgililer Günü'nde 1 gül 50 lira olacakmış. En az kaç gülle buket alsam kıza ayıp olmaz?
Bu gibi şeylere takılma, takılan kızdan da pek hayır geleceğini sanmıyorum. Gerçi takılanlar daha kıymetli oluyor ya o da ayrı bir konu. Önemli olan düşünmen, bir şey almasan bile günün değerli değil, sevdiğin kadının değerli olduğunu hissettirmen. Zaten illa gül de şart değil, tek bir çikolata alman bile yeter. Tabii bu benim şahsi fikriyatım, bunlarla mutlu olan kız sayısı çok az kaldığı için. Sen gücün neye yetiyorsa, içinden ne geliyorsa onu yap. O beğenmezse, burun kıvırırsa o kızdan da pek bir şey bekleme bence. Gül önemli değil; verdiğin sevgi, değer, onu özel hissettirmen çok önemli.
Bir tane gül alsan yeter, cimri diyorsa da desin. Sonuçta gül almana gerek yok, gül reçeli mi yapacak sanki? Kuruyup gidecek o gül... Bu arada 50 liraya gül mü olur, yuh ya! Daha güzel bir hediye alabilirsin bence, bırak gülü.
Cuma günü çiçek mezatına gittim arkadaşlar bir band' bir cicek en fazla 2 kere konulup açık arttırma usuluyle satilir bir cicek 2. kez baddan duserse direk cöpe gonderilirdi lakin piyasada gül olmadığı için * gül diye tabir ettigimiz cingene buketleri tanesi 28 tl ile 32 tl arasinda degisiyor. Piyasa her seye vurdu arkadaslar ciceksepeti gibi bir firmanada 7 li gül buketi 175 tl olmus tek gul fiyati 40 tl cuma günü 20 kalem gül aldim 2bin adet eşe dosta özel tasarim 14 subat hediyesi hazirladim ilk defa bukadar cok para verdim güllere 62 bin tl kazanç yok denecek kadar az.
*A4' e gül resmi yap.. Onu çerceveleyip güzel bir hediye paketi yapıp sevgiline ver. Resim çok güzel olmasina gerek yok. Ama kırmızı ağırlıklı renkli, canlı bir şey olsa güzel olur.
*Odasının en güzel yerine asıp, baktıkça ya bir gülme gelir veya aşkla seni düşünür..
Koparma gülleri dalında kalsın :D ben bu tür hediyelere karşıyım ya. Çiçekten hediye olmaz diyenlerdenim (çiçekçiler bunu beğenmedi) 😅 ama maalesef öyle. Bir kaç gün sonra solacak ve çöp olacak. 50 TLde aynı şekilde çöpe gitmiş olacak. Bi an için mutlu eden bi hareket ama ondan sonra kimse sevgililer gününde sevgilim bana 20 tane Gül aldı diye anlatmayacak
Kankacım bu seferkin de başka bir şey al biraz kızın tepkisini ölç. Seni seviyorsa gerçekten önemli olan hediye değildir bence senin onu düşünmendir. Baktın kız iyi birisi öyle saçma sapan şeylere takılmıyor doğum gününe kadar para biriktir gül şarap akşam yemeği birşeyler dene bir kaç ta cümle düşün önceden o ana bırakma :)
Beyin yoksa verirsin 50 lira onu geç sen servet verirsin beyin yok çünkü sen de gerçi kimse de yok bir kafirin ölüm yıl dönümünü kutlamak nedir ya güya müslümanız pardon biz ölü bir kafire tapıyoruz heykeline tapıyoruz başında nöbet bekliyoruz normal bu yani
Cidden söylüyorum alma, git o parayla gez eğlen keyfini çıkar. Varan 1 2 gül aldığını düşün, kendisine de verdiğini duygularını, aşkını dile getirdiğini senin için önemli olduğunu düşün. O gün ihtimal dahilinde sana "hmmm çok güzel teşekkür ederim" gibi basit bir cümleyle feedback yaptığını gördün diyelim. ya sinirden o gülü müsait yerine sokardım, tipik türkishgirl medeniyetten nezaketten anlamaz. Gidin yabancıyla evlenin
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Valla Ben Şunu Diyorum Artık 14 Şubat Saçmalığı Nedir Ya Sevgililer Günü Aşk Sadece 14 Şubata mi Özel Böyle Saçma Cahilce gün olmaz Sevgililer Günü Her zamandır Eğer bi erkek bı kızı kızda erkeği seviyor aşıksa sevdiğin yanında ise her günün çok değerli özeldir Bi günlük olmaz O yüzden şunu diyorum sadece 14 Şubatda aşırı zam gelsin sevgili hediyelerine ama 14 Şubat bitince fiyatlar düşsün
50 liraları buruşturup gül yapsam daha kardayım aw zaten solup gidicekler ne sacma ne kadar hilebaz bi düzen bu, nahlet olsn kapitalist sistem yasasın saplık ve kanka ayağı gt ayağı djkhfgkadsjşghykjg
Lan biz bir taşa bile razı olan insanlardık 😂 Ah ah 😂 İlla Gül almana gerek yok bence kendi ellerinle küçük manevi bir şeyler hazırlayabilirsin 1 Gül parasıyla Gül solucak ama o hazırladığın şey hep kalacak öyle düşün ☺️
Buket olacaksa yani en az 10 gün olmalı buketin biraz dolu gözükmesi için. Tabi bence 1 gül yeterli önemli olan bunu düşünmek, 1 gül ve yanında ufak bir hediye olabilir :) Erkeğe de hediye alınmalı ama tabi ki sadece erkek almamalı hediyeyi.
Hiristiyanların Bayramını Kutlayın. Örnek bir Davranış. Kurban Bayramında da 1 Tane Hiristiyan gösterin bana helal olsun diyeyim. Alabildiğinden fazlasını al Kredi Çek Kamyonla Al
bence çiçek alma ya ben mesela bana çiçek alınmasını istemem hem aşırı gereksiz pahalı hem de napcam yani solup kuruyup gidecek onun yerine başka bir şey yapabilirsin ben sevgilim varken konuşmuştum özel günlerde hediye vs almayalım diye çünkü her şey gereksiz pahalı içinden gelir alır okay ama alma mecburiyeti hissetsin istemem
Değmez boşa para vermeyin. Kendinize harcayın parayı elin kızına ne para harcıyorsunuz. Gidin fakire fukaraya 50 Tl verin desem hiç biriniz vermezseniz ama mevzu avrat olunca sizi gidi sizi kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez illaki 50 TL'nin bir karşılığı olur 😁😁😁😁😁😁
ay nolur bu soru troll olsun. buna kafayı takacak kız var mı cidden? ama buket en az gülle falan olur bence. yazık paraya en azından gül alma. başka çiçeklerle de buketler çok güzel oluyor
Ya mutlu ediyo da o çiçek solacak. Kurusunu sakliyosun falan ama soluyo yani canlı çiçek al daha iyi. Kime alırsan mutlu olur zaten ama bence bu fiyatlarda çok gereksiz
1 tane güle 50 tl verecek kadar enayileşmeyin adam gibi bi akşam yemeğine götürün milleti zengin etceğinize karnınız bayram etsin 50x10 gül desekk 500 tl :D
Alma, kendin yap. Bir buket hazırla hem paran cebinde kalır, hem de daha etkileyici olur ๑
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
sevgilim bunları okumuyor ihihih.
şahsen bana çok gereksiz geliyor bu tip şeyler. benim için sırf o gün için 40- 50 gül alınsa gereksiz rakamlar ortaya çıkıyor. öpsün sarsın yeter kafasındayım ama saklamam için isterim sanırım onu da o toplasa daha değerli benim için. gelin çiçeğimi de biz yapalım istiyorum.
Ya kızlar da ne kadar maganda olmuş, ben düşüyorum böyle inceliklere bence bütçene göre bi tane de olsa çiçek alabilirsin yanına da başka bi hediye koyarsın ama 50 TL zaten artık 5 TL gibi, küçük incelikler hoşuna gidecektir
Bence gül almana gerek yok başka güzel çiçekler de var mesela şakayık çiçeği muhteşem bir çiçektir veya 2 güne solup gidecek çiçeklere para verme hatıra kalabilecek takılardan alabilirsin hem daha anlamlı olur kendin de hediye hazırlayabilirsin
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Benim sevgilim elbise aldı pasta aldı daha iyi çiçek ne alıyorsun ona vereceğin parayo elbiseye ver kız giyer en azından
Gül nedir ya? Onun yerine git işine yarayacak bir hediye al. Sevdiği bir çanta olur, elbise olur, ayakkabı, her şey olur yani. En azından kullanır, çöpe atmaz. Şu ekonomik krizde bir güle 50 TL vermek akılsızca olur çünkü.