Hayır hayır hayırrr. Yalnız ölürüm ama ona yine dönmem. Ama hangisine döneceğime de bağlı Urfalı, İzmirli Bursalı, Konyalı, Ordulu oohhh djdjf. Listeye gel listeye

Hayır hayır hayırrr. Yalnız ölürüm ama ona yine dönmem. Ama hangisine döneceğime de bağlı Urfalı, İzmirli Bursalı, Konyalı, Ordulu oohhh djdjf. Listeye gel listeye

Yok ya hiç böyle bir şey yapmadım yani bu neye benziyor biliyor musun eskilerde fulle varmış ya bir gün evli kalıp ondan sonra eski eşiyle geri evlenmek gibi bir şey asla böyle bir şey yapmam yani sevgililer günü denen konuda bana çok saçma geliyor açıkçası yani benim hayatımda olan bir kadına ben hediye alacaksam onu mutlu edeceksen bunu 14 Şubat 'ta yapmanı ne gereği var içinden geldiği gibi yaparım yani niye 14 Şubat 'ta illa bir şeyleri kutluyoruz
Adamm haklıı;)))
Teşekkür ediyorum
Benim o sahtekarla ne işim olur bir daha. Bir ton vaad veren, şöyle seviyorum böyle aşığım deyip sonra çekip giden ve utanmadan bu sitede sevgilisinden bahseden bir ite neden döneyim. Gerçi sevgilisi tekmeyi koymuş. Eee bu işler boyle sen daha çok tekme yersin. Daha çok beklersin birilerinin seni gerçekten sevmesini. İnsanlara güven verip umut verip sonra verilen sözlere ihanet eder herkes mutsuz olmaya mahkumdur. Sürün sürün bu iyi günlerin. Burada da kendini farklı tanıtmaya farklı anlatmaya beni kotulemeye devam et. Beni terketmis olman senin bu hayatta ki en büyük başarın çünkü. Arabaların arka koltuklarında mutluluklar. layık olduğun insanlar ile devam et. Çünkü senin zengin onlar. Attan inip eşeğe binen Kaş. Neyse :))
Beter olsun emii:))))
@SAWAGE_ANGEL olmuş ki zaten :))) daha ne kadar beter olabilir kendini burada insanlara öyle bir tanıtmış ki hayatı yalan resmen inananlara yazık olacak tanimasak neyse dicez
Ya sen bu lafları 100de 99 bana sokuyorsun da neyse dhfjgj
Ya yinemi sen hahaha
Ya valla sen bana sokuyorsun bu lafları djfjh. Kesinlikle sgdhvb
Haha hayır ya 🤣 denk geliyoruz hahah
Urfalı iyidir, sıra gecesi ciğer, hem eğlenirsin hem karnın doyar, ona dön 😃
Aşiret o djfmh. Dönmem djgj
Ooo kız ne güzel işte. Külçe külçe altın takarlar, aklını çalıştır😃😃
Sevgililer gününde yalnız kalmak yanlış insanla olmaktan kat kat iyidir
İyi laf bu, yaz bunu
Cevap
68Cevap
Hayır tabi ki ama eski sevgilim zaten yok. ama olsaydı da sırf yalnız kalmamak için eski sevgilime dönmezdim çünkü bu onun ve kendi duygularım ile oynamak anlamına gelirdi. bu yüzden kimseye sahte duygu besleyemediğim için sırf yalnız kalmamak için eski sevgilime dönmezdim ya da sırf bu yüzden sevgili yapmazdım
Eski sevgiliye dönme fikri, insanlar için farklı sonuçlar doğurabilir. Bazı insanlar eski sevgiliye dönebilir ve eski aşkı yeniden canlandırabilirler, ancak diğerleri eski sorunların tekrar ortaya çıkmasına ve daha fazla zarar verme ihtimaline maruz kalabilirler. Sevgililer Günü veya diğer bir gün yalnız kalmamak için, kendi içsel mutluluğunuza odaklanmak ve kendinize zaman ayırmak daha iyi bir seçenek olabilir.
sen bence sevgili denilen olayı bi incele
yahu seven adamın 14 şubatla ne işi var. sevgi varsa her yıl 14 şubatımı bekleycez öte yandan eski sevgili nedir yahu hiç biri seni sevmemiş sende hiç birini sevmemişsinki sırada yedekler var
bide hediye alcaksın defolsun gitsin onlar zaten adam olsa yanında olur içinden biri kalırdı demekki adam değiller ki ötedeler
ee 14 şubatda sen ya da onlardan biri sana hediye aldı haydi otele gidek olur canım bumudur yani
işte tam burada sevgi denilen şeyin safsata olduğu ayan beyan ortada
yani bunun adı düpedüz güven duyulan biriyle özel yaşantıyı dedikodu yapmaycak biriyle f.. uckbody oyunu oynamaktır karşılıklı ihtiyaç giderme hepsi bu
bunu biz yapsak sapık oorospu çocuğu tacizci namussuz oluruz bide amca işine bak yaa diyerek hitap ederek üstelik
sevginin 14 şubatı martı nisanı olmaz varsa her daim vardır uyurkende vardır sevginin özel günü yoktur
iyice yabancılaştık saçmaladık
Eski sevgilime yalnız kalmamak için dönmek mi 😄 benim ailem var ben yalnız değilim ben kendi bedenim ile daha mutluyum
Tabi gün gelince kaderimde ki insanda karşıma çıkacak elbet ya da çıkmayacak bilemiyorum 😕🤷♂️
Sevgiliye gerek yok yalnızlık daha güzel 14 Şubat haftaiçine denk geliyor zaten gündüz çalışırım akşamda muhtemelen güzel bir film izlerim oyun oynarım tatlıcıdan bi soğuk baklava alırım kendimi ödüllendiririm. Karı kız çok saçma gereksiz trip atıolar tripsiz hatun varsa olur yoksa başımı derde sokamam uğraşamam tribiyle
Ay yok dönmem bide hediye almak için mi uğraşayım 😅
O defteri kapatmak en sağlıklısı, biz olamadıktan sonra yapacak bir şey yoktur. Onu seven birileri vardır açılmak ister. Yalnız kalırım daha iyi, yuva yıkmak en büyük korkum.
Exten next olmaz, yara bandı insan gerçek sevgili olamaz, sakın, aman.
Ben kaliteli bir yalnızlığı tercih ederim. Geçmişi eşelemek huyum değildir.
Geriye dönük yaşamam sadece anlık zevkim olur başka bir şey olmaz.
S*ktri b*ktan anlamsız bir gün için o kadar alçalmaya değmez bence
Kesinlikle
Yalnızım ama yalnız değilim, çok complicated 🥹 Eksim aynı şehirde iki lafın belini kıralım derken sevgilim de yurt dışında.
"Yurt dışına çıkmadan gelseydin beraber ne güzel kırardık" dedim 😅
cok complicated ne mk
Son yaşanılan şeyler sonrasında ölsem de dönmem. Erkek mi kalmadı?
Benim için özel gün tanıştığım gündür evlilik teklifi ettiğim gündür diğerleri boş. Sevgi aşk için özel güne ihtiyaç yoktur her gün sevgililer günüdür bana kalsa.
hayır dönmem bir zayıflık göstergesi olurdu hem ciddi sorunlar olmasa armızda ayrılmazdık sırf sevgililer günü gelyor diye hepsini göz ardı edemem
Hayır şekerim
Anladım şekerim
eski adı üstünde yalnız geçir daha iyi yalnız olmak yanlış olmaktan iyidir ayrıca orduluyu direkt ele benden söylemesi :D
Yalnızlık, tercih ettiğim günden beri bugüne kadar almış olduğum en iyi karar. Eskisi için bu kararı ziyan etmem.
23 yıllık ömrümün tüm 14 Şubat 'larını yalnız geçirdim. Kimse merak etmesin, o kadar da korkulacak bir şey değil.
Kapitalist sistemde insanlara para harcatmak için uydurulan günler Aslında olması gereken her günü sevgililer günü gibi yaşamalı
Hayır ben bu güne kadar kutlayamamıştım zaten şiödide kutlamasamda olur
Asla, ve sevgililer gunu bana vok sacma geliyor hic kutlamam
Canım 2019a nasıl döneyim bir açıklama istiyorum :))
Dönmem her sene yalnız girdim sevgililer gününe..
Tükürdüğümü yalamam 1 gün geçircem diye aynı şeyleri yaşayamam sıf 14 Şubat için gereksiz...
Yalan kalabalıktansa kaliteli yalnızlığı tercih ederim
Dönmem şahsi menfaatim için hiçbir insanı kullanmam üzmem..
Diğer günlerden farkı yok benim için o yüzden dönmem
Olur mu oyle sacmalik alt tarafi bir gun shgssgg bitmis bir sey baslar mi yahu
😂😂😂 eski sevgiliye dönülür mü diye sorgularken bosverdim 🙈 liste harika ❤️
Listeye mi gel?
Ben alışveriş lisesinden ya da yapılacaklar listesinden yanayım 😏😂
Dön işte... hangisinin dübeli uzun ve kalınsa ona dön...14 şubatı kutlarsınız metresçikle.
Dönmem tabi
Sevgilim var
ulan eski sevgilimiz bile yok. Resmen sap oğlu sapız. Bu bataklıktan bizi çekip kurtaracak bir kıza ihtiyacımız var
tam tersi varsa bile ayrılırım hayat çok pahalı hediye alamam kimseye soryy
eski sevgilim yeni zengin sevgilisi ile grup yapıyor👍
O bana Hakret etti, beni o kadar üzdü, aglatti ben de mi ona geri dönicem? Yok böyle bisey
Asla dönmem. O pisliğin teki. Bakire değildim diye beni terk etti napayım öyle sevgiliyi
Bu çok sacma bisey
Hayır böyle bir saçmalık yapmam.
O geceyi geçirmek için olabilir.
hayır yoktur istemezde
Çok yıkık bir hareket
Hayır zaten gurursuzluğa kaçar bu
Dönmem tabi ki, sanki ölüm kalım
Hayır, tabi ki.
😂😂 ne alaka ne alaka
Şeyimi keser yerim kasaba minnet etmem
Hayır, yüzsüz muyuz canım.
saçma olur bir gün için
Yıllarca yanlız geçtiğim için alıştım artık 😂
Yeni insanlar varken eskisine niye döneyim?
Sevgilim hiç olmadı şimdikiler gibi ucuz değilim.
Yani tek bir gün takılmak için olabilir:)
Asla o sebebten dönmem
@efeecannn evet. Ayaklarima kapanip af dilerse gururunu bi kenara birakip bastan baslyayabilirse. Ama piskologum izin vermiyor.
Ne sevgililer günüymüş ya derdinizi
Ne alakası var ya saçmalık
Kesin dönersin
😃 cidden bunu düşünen var mı yaaa 🤓
Nerden geliyor bu rahatlık yok artık 🙄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?