14 Şubat'ta sosyal medyaya girmemeyi düşünüyorum! Sizin kaçış yönteminiz ne?

14 Şubat storyleri, videoları, gönderileri hiç bitmeyecek. Bende o gün sosyal medyaya girmeyi düşünmüyorum jfjfj

#MustiEmre

14 Şubatta sosyal medyaya girmemeyi düşünüyorum! Sizin kaçış yönteminiz ne?
Güncellemeler
+1 yıl
😎💫🌠Evvet Süpper Soruu Teşekkürler @livaneli
14 Şubat'ta sosyal medyaya girmemeyi düşünüyorum! Sizin kaçış yönteminiz ne?
Cevapla