Selamlar :)
Sap olarak, günü kapatacağım büyük ihtimalle :)
Sap olarak, günü kapatacağım büyük ihtimalle :)


Saplığa devam, artık sosyal medyadan sevgililer günü storylerini izlerim artık 😂
Bir kutu mendil, oturup ağliiciiii bennn😄
Yok beee😂😂😂
😄😄😄 timammmmm
Ehehehe rica ederim bol şerbetlii kadayıfımmmmm
Saplar kervanına hoş geldiniz.. hoş geldim😅
😄😄😄
Rica ederim aşkımm🩷🩷
Cevap
9Cevap
Ben tabi ki sap olarak devam ediyorum, yani sevgilim olmadığı için hiç sevgililer günü kutlamadım şimdiye kadar.
Mumları yakıp süper bir sofra donatacağım ve karşıma ayna alıp iki kişi olarak süper bir yemekle kutlayacağım nasipse
Hiçbir zaman sevgililer gününde hayatımda biri olmadı alışkınım
Bu soruyu da on kere sordular ne günmüş arkadaş sanki 15 Şubat ta farklı bir sabaha uyanacak herkes
Sap sap devamkeee
sap olarak kapatacağım
Yanlız olmadığımı bilmek güzel.
Cevap sap, başka soru :)
Yaşamımın anlamıyla...
Gözümün nuruyla elbette.
O gün karı kiraliycam 😃
Sap olarak
Sap 😒
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar