KS'de kiminle 14 Şubat yalnızlar partisine gideceksin eşleyeyim mii?

Selamm🥰🥰

Sevgililer gününe kısacık günler kalınca eros olasım tuttu ok kısmını sonra halledicez, neyss neyse eşleyeyim mi sizi yalnızlar partisine, manita olanlar kendi manitasını etiketlesin kalanı ben şaapıcam canım sıkıldı 🥳
KSde kiminle 14  Şubat  yalnızlar partisine gideceksin eşleyeyim mii?
KSde kiminle 14  Şubat  yalnızlar partisine gideceksin eşleyeyim mii?
KS'de kiminle 14 Şubat yalnızlar partisine gideceksin eşleyeyim mii?
Cevapla