14 Şubat Sevgililer Günü sizin için ne anlam ifade ediyor? O günde sevgilinizden hediye almak / almamak size nasıl hissettirir? 14 Şubat 'ta sevgilisi olan birçok çift birlikte takılırken ( ya da az çift ) sevgilinizin olmaması sizi üzer mi? Aa bir de kutlayacak olanlardan hediye önerileri alabilir miyim? ❤️❤️
Sevgililer Günü'nü kutlayan tayfa mısın? Yoksa "bunlar hep kapitalizmin oyunu yeğenim" diyenlerden misin?
Bunlar kapitalizmin oyunu yeğen insan sevdiğini senenin 1 günü hatırlıyacak eeee gerisi noldu 364 gün burnundan getiricek (karı koca) dan bahsediyorum öyle sevgilim aşkım flörtüm onları zaten gündeme bile almıyorum haberlerde sürekli görüyoruz sokaklarda sağda solda birbirlerini parçalıyolar hani aşk hani sevgi çocuğunun gözü önünde birbirlerini öldürüyorlar o çocuk için ne kadar acı bi durum bunuda biliyorlarmı sahte sahte gülerken birbirlerine hediye verirken ondan sonra bozuk nesiller çıkıyo sonrada deniliyoki nolacak bu ülkenin gençlerinin hali sevgi❤️ burada 👅👄 buralarda değil sen sevdiğine birkere sen bana huzur veriyorsun ama içten gerçekten hissederek diyebiliyor musun herşeye bir gün tekrar o gün gelene kadar ya biri ölüyo ya da ayrılıyorlar diyelimki birgün de yaşlıları ziyaret günü olsun (belkide vardır öyle birgün ben bilmiyorum) senede birgün tekrar o gün gelene kadar o yaşlıyı birdaha ziyeret etme ne anlamı var yılda bir kere gitmenin oyüzden içi boş bi kavram bence seven zaten birgüne sığdırrmaz sevgisini her gün onundur❤️❤️❤️ gerçekten aşık olanlara selamlar
En İyi Cevaplar