Sevgililer Günü'nü kutlayan tayfa mısın? Yoksa "bunlar hep kapitalizmin oyunu yeğenim" diyenlerden misin?

14 Şubat Sevgililer Günü sizin için ne anlam ifade ediyor? O günde sevgilinizden hediye almak / almamak size nasıl hissettirir? 14 Şubat 'ta sevgilisi olan birçok çift birlikte takılırken ( ya da az çift ) sevgilinizin olmaması sizi üzer mi?
Aa bir de kutlayacak olanlardan hediye önerileri alabilir miyim?
❤️❤️
Sevgililer Gününü kutlayan tayfa mısın? Yoksa bunlar hep kapitalizmin oyunu yeğenim diyenlerden misin?
Sevgililer Günü'nü kutlayan tayfa mısın? Yoksa "bunlar hep kapitalizmin oyunu yeğenim" diyenlerden misin?
Cevapla