
https://www.haberturk.com/video/haber/izle/cubbeli-ahmet-hocadan-sevgililer-gunu-uyarisi/111125
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Tanışma günü ilk dokunma günü ilk şarkı dinlediğim günü yok şuraya ilk gittiğimiz gün ilk bana yazdığın gün bilmem ne bunlar samimiyeti sömüren şeyler insan zorunda kaldığı için o güne özel birşeyler almamalı her gün birbirine özel olmalı ve bana doğum günümde hediye alandan çok hiç beklemediğim bi zamanda alınan manevi anlamı olan hediye daha mutlu eder.
ya sus suuuuuuuuuus
Şimdi bu yazacağım sizi üzerse kusura bakmayın, bu adamın bu sözünü alıp burada millete sormanız aklıma acaba aynı düşünce ve zihniyette misiniz sorusunu getiriyor?
Şunu adam diye muhatap alıp da dinleyenlere şaşıyorum doğrusu.. Yalancı ve sahtekarlar son güzlerde hazret oldu gitti.
Dünde şap şup diyordu
Cevap
7Cevap
Ben bu insanları anlamıyorum herşeye günah diyorlar güzel olan herşeyi haram bildiler, hediyelesmek güzel bir şey sevgililer günü isteyen kutlar isteyen kutlamaz ayrıca hristiyan dini değil yılbaşı kadar değil iyice abartıyorlar herşeyi 😒
Islamda sevgililik zina sayılıyor. Gününü tartışmaya gerek var mı yani
Bende pek sevgililer gününü ama ben şu hacı hocacı tayfadan değilim. Bana hep kapitalizm oyunu gibi geliyor manevi havasından önce
Ey iman edenler Kuran'da sevgileler günü haram kılınmıştır erkeklere ama kadınlar kutlayabilir sjsjsj
cok komiksin ablacim cok
Gecenin bu saatinde sen gül diye yaptım
senin ben allaghina kurbanm olurum ya esek sipas
Hangi Allah'ıma abla sjsjs
ALLAHİN OLİYİM
☹️🤷 bilmem olabilir misin ki
aman bunlara da kendine müslüman bi şey yapsalar günah değil biz yapsak günah
Sevgilik helaldi bide günü kaldı sanki. Kutlamak için birilerinin ağzına bakmaya gerek yok. Sevgili yapmak haramsa onun da helal olmadığı aşikar
Doğru diyor, sevgililer günü neymiş, bir defa sevgili işi bile boş iş, ne diyordu şap beni şup beni yala beni tut beni boş işler yani
Bunlara göre her halt günah zaten. Allah'ın odunu
O günün nasıl geçmesini bekliyorlar ben onu merak ediyorum.
@ikizterazi Namaz kılarak, oruç tutarak herhalde.😀
Her şey günah yani
Bu hoca jetsikiye biniyodu hani🤣🤣🤣
Doğru aslında sağ olsun
Knk o adam herşeye karşı.
Çok biliyor o her şeyi.
Sayın cübbeli dediyse asla kutlamam :dd
Bu yanmaz kefen satmıyor muydu ya?
İnadına kutlayacağız
Haklı
Bilmem neden oyle dediğine bakılır
Hersey yasak bize
yobaz
HAYIR
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?