Cübbeli Ahmet Hoca, "Noel kutlaması yapmayın!" dedi. Sizce haklı mı?

Yaklaşan yılbaşı ile ilgili uyarılarda bulunan ve "Noel hazırlığına başlamak cehenneme girmeye başlamaktır" diyen Cübbeli Ahmet Hoca, Noel kutlamak ise "Cehennem beni de yaksın demektir" dedi.
Cübbeli Ahmet Hoca, Noel kutlaması yapmayın! dedi. Sizce haklı mı?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Cübbeli Ahmet Hoca, "Noel kutlaması yapmayın!" dedi. Sizce haklı mı?
Cevapla