
Ne güzel de demiş 😂
♥️♥️
var mı bakalım?

Evet var. O kadar çok seviyorum ki onu içimdeki sevgi taşıyor sanki. İçimdeki sevgiyi dağlar denizler dereler tepeler volkanlar kayalar ifade edemiyor. Doluyorum doluyorum sonra yine taşıyorum ona. Çok seviyorum onu. Çok fazla. Kendisini kendi sevdirdi..
@gecekusum3434 bize her gün sevgililer günü
https://www.youtube.com/embed/Mdvh0wq805ktabiki @Illecebrous
Cevap
37Cevap
Yıldız konusmus 😂😂
Yok ulan yok yok yok yuzume vurup durmayın ben gidiyorum🤣🤣🤣🤣
Sen benim aşkımsın ♥️🥰😂
Yaaaa😍😍😍
Kendi kendimle aramız iyi 21 yıldır çıkıyoruz bu sayılır mı? 😏😏😏
Sağol ya teşekkür ederiz 😅
Ahh teşekkür ederiz 😅🦋💜
Çaktırma 😂😂
❤️❤️
@VOLCANOGS yaaa evet dediğim oluyor sözüm geçiyor 😂
Yok
sorudakiler kim? Neslihan atagül sabdım bi an
Ahahaha kapalı gördüm ilk ama baya da benziyo dedim megee oymus 😅
Evet var hemde bende kasada o benim gönlümün prensesi kalbinin sultani a biraz öküz kendisi 🤣🤣🤣
🙄
190 boyunda manit aranıyor bulanlar bu numaradan bana ulaşabilir 05*********
prensesim en vefakâr aşkım babam beni kıramadığı sürece eşim 💜
Olmaz mı ya her yiğidin gönlünde bir aslan yatar derler 😊🤨
Sevgilim yok ama canımı ortaya koyacağım insanlar var
Eskiden Jennifer Lopez idi, şimdi Dua Lipa bakalım hayırlısı
Daha 14 gün var.. Ne olacağını bilemeyiz.. Belki diyecem :))
Var.😀
Onun için canımı veririm.😀
Her gün ölürdümde istemedi🌝
Cenazem bekliyor musallada🥲
Allah korusun gazozcum i ne biçim laf 🥲
Senin "ölüm" sözüne istinaden dedim🙃💗
☺️🥰♥️
Şhhtt ayıp böyle şeyler söyleyemem 🙈😂
🙊🤭😂
😊🙊🤭
yok öyle biri hocam
İnsan her gün ölemez ki
Hayır yok..
Ne sevgililer günüymüş bee
şu an yok biraz zor gibi de.
1 gün değil her gün bana bu günü yaşatan var.
Yok yanlizim hep oyle kalicam sanirim😔
Hahaha şu an yokkk🤣🤣
keşke olsa ama yok olmayana da yapıcak çare yok :D
Var ki evet. Onun uğruna ölmek ne ki.
Sevgilim yok ama kedim var ona diyebilirim 🥰
Her gün ölmem yaşarım ölünce bir faydam olmaz 😅
Svgilim yoook ki aksine boşanma aşamasndym
Sağolun hayrlısı
Hayır yok maalesef olunca bir sürü dert
ölemem kusura bakma, ama yaşarım))))
Kendime söylemek istiyorum bunu 🌟
Yıldız Tilbe kim tanımıyorum
Mantıksız değil mı?
Çok şükür ki yok.
Bir pınar
Bir gamze
Bir gül var
Vardı kısa süre önce ama Şu an yok
Var elbette 😊
Yok abla sapım sap
Yok knk
keske olsa ne olurdu ki?
Noo🙃🙃
Evliyim ama şu an için yok
Yok
-VESSELAM-
Hayir yok
Yok beee
Yokk
Hayır
Evet minnoşum var.❤️
Yok.
Hayır ya
henuz oyle biri cikmadi daha karsima
Yok...:)))
Yok niye öelyim
Var eşim❤️
Hayır yok.
Yok hic olmadi
maalesef yok
maalesef yok
Evet
Öyle biri yok 😂
Ölmek istemiyorum 🙄
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?