Sorum Süper secildi. Tesekkür ederim KS.
14 Şubat için sevgilimin yakın kız arkadaşına da hediye aldım. Sizce almakla hata mı ettim?
Sorum Süper secildi. Tesekkür ederim KS.
Verme bence başka bir zaman sevgilinin hep yanında olduğu için verebilirsin 14 Şubat yanlış anlaşılmaya müsait bir tarih sevgilinle aran açılabilir eğer kıskanç bir insansa ki hangi kız olsa hafiften kıskanır babasının oğlu değil ya arkadaşı
Bence çok ince bir düşünce ama hiç gerek yok 😄
Başına bela alma arkadaşım.
Sen sen ol kıskançlığa mahal verme.
Kankanın da aklını karıştırma
Çok iyi yapmışsın. Ortak alalım demiş bak. Sen tek alsaydın yakmıştı çıranı 😄
Aynen oyle.😄 Acaba suprizzz ben aldim zaten desem ne olurdu. d
😁😁 şu an yazamıyor olabilirdin
Haklisin. Verilmis sadakam varmis.
Başka gün ver hatta sen verme sevdiğin versin
Ahahajaj 🤣Annene ber bari ya da teyzen kiz kardeşin olmadi bana yolla reis ayıpsın ben alırım 😄
😁 Elbette al senin olsun. Hemde tavsanli.🐰🐰
Çok teşekkür ederim sen onu geri iade et kendine birsey alirsin 🌸
Elbette. Rica ederim. Iyi gunler.👋
Yok canım niye ayıp olsun. Sıra evlenme teklifine gelince sevgilinin arkadaşına da tak bir yüzük, ona da al bir gelinlik, resmi olmasa da kıy ona da bir imam nikahı... Birlikte geçinip gidin işte :D
Cevap
12Cevap
Sevgilinle senin arandaki iliskiye bagli bu durum. Sevgilin kiskanc biri degilse eglenceli lay lay lom biriyse buna sevinir ama kiskanc takintili biriyse vay haline.
bu erkeklerde bi iyilik meleği..
sana mı kaldı ona hediye almak diyip kafanı kırmalı sevgilin..
Öyle bir durum ki; kendimi hediye aldığın kızın yerine koyunca sana deli gibi sarılasım, can ciğer ilan edesim, böyle bağrıma basasım falan geliyor. Ama sevgilinin yerine koyunca da bi tokat çarpmak istiyorum. Ay çok karmaşık duygular yaşıyorum şu an jejsjsjs Pislik, Allahını cezası harika merhametli güzel yürekli canavar seni ejsjskskjsjsn
@Berock 😅
Ben olsam aşırı sorun ederdim alamaz abi benim sevgilim belki iyi niyetle alacak ama kiz belki duygusal boşlukta olup hoşuna gidecek erkek arkadaşımdan hoşlanmaya başlayacak bilemem... istemem asla
Aynısını yazacaktım cidden bak alma sakın sen değil ama belki o senden hoşlanmaya başlıyacak bu kez
S.çarım ağzına sevgilim böyle bişey yapsa ayrılırım
Ben olsam sevgilime almam kankisine alırım nasıl olurdu sen olsan ne derdin
Ben olsam sorun çıkarırdım ne gerek var hatta onu düşünmüş olması bile beni çıldırtmaya yeterdi ama sen bilirsin sevgilin rahat bi insansa sırun çıkarmayabilir o yüzden bence bi ağzını ara istersen önce sence ona da küçük bişey alsam mı ne dersin gibi
Öyle bir hataya düşersen yanarsın. Şayet kız arkadaşına sor. "Onun sevgilisi yok birlikte hediye alalim mi ona da?" diyebilirsin. Fakat ben olsam o topa girmezdim.
Sevgilinin yakın kız arkadaşına hediye alman kadar saçma ne olabilir
sevgilisinin pek de samimi olmadığı arkadaşına hediye alması wooeowowksksj
Tehlikeli sularda yüzüyorsun heran elinde patlayabilir bu 😂en iyisi sevgiline ver o versin böylelikle işini garantiye almış olursun
14 Şubat sevgililer günü kardeşim. Kankana acıyıp sevgilisi yok diye sevgilisi yerine geçip hediye vermek bu. Olur mu sence? 😑😒
Bunu benim erkek arkadasim yapsa bundan sonraki yasamina bensiz devam ederdi.
İnfe bi düşünce ama tehlikeli sularda yüzüyorsun. Bu hediyeden her anlam çıkar. Almasan daha iyiydi.
Saçma olmuş olay çıkar bence sakla seneye sevgiline verirsin 😂
ben şahsen hoş karşılamam. normal bi zamanda verebilirsin ama
Güzel düşünmüşsünüz ama sevgiliniz yanlış anlar sizi kıskanabilir
Kötü niyetle olmadığına göre bence mantıklı ya ben bir şey demezdim
Bence o hediyeyi 8 Mart Dünya Kadınlar Günü'nde ver
Ay deli olurdum jsjdkfkf
Sacmalama ya ona neden alıyorsun
Vay kızla iş mi yürütüyorsun diye sorarlar adama dkjdkdkd
Tabi ki alabilirsin ama sırf 14 Şubat 'ta hediye vermene sevgilin pek hoş bakmaz !..
Bence verme, yanlış anlaşılmaya çok müsait bir durum yaratmış olursun.
kotu niyetli degilsin ama biraz sacma olmus bence. kıskancligi falan bir yana koyalım sevgililer gününde arkadasina hediye vermen pek mantıklı degil. ama 14 Şubat haric jest amacli kibarlik olsun diye alınabilir
Önce hediyeyi sevgiline ver sonra da de arkadaşına da hediye aldım üzülmesin oda mutlu olsun diye de sevgilin versin sen verme
Gereksiz bir hareket olmuş. Şahsen bu durum hiç hoşuma gitmezdi.
Yoo bir sorun olmaz ama hediyeyi vermeden önce sevgiline haber ver onun bilgisi olsun hatta hediyeydi verirken sevgilinle birlikte verin bu şekilde bir sıkıntı çıkacağını sanmıyorum
Sevgiline almadın ona aldın...
Hayir. Sevgilime alirken ona da almistim.
ee neden alıyorsun abey ne gerek var :D
Sevaptir 😊
Tm. Bu soruyu nasil gordun. Gecen sene sormustum.
Efsane bir özellikmis 😁
Sevgilim yok ama iyi kalpli bir dusunce kiz arkadasinin baska bisey anlamasi cok ayip olur iyi dusunce bence
İyi halt etmişsin diyomuşum
. D sevgiline ver o versin, sen bi jest yapmış olursun arada.
Vallahi okuduğum en saçma şey. Ne alaka yani ona hediye almak.
Hazır elini cebine atmışken banada al😄😄😄
Hediye'yi veremedim zaten.37 numara pelus terlik. Sana gondereyim olursa 🐰
Bana Özel hediye olmadan kabul etmem.. sadakamı istedik 😜
Tamam tamam. Bir dusuneyimmm !! 😏
içinden gelen sesi dinle bence sen :D
başka bir gün hediye versen teşekkür olarak daha makul olur hediye veren bir yapın varsa. yoksa acıyıp hediye vermek... kız içinden siz sevgililer kendinizi çok üstün sanıyorsunuz falan diye geçirebilir. bence garip.
Yoo iyi yaptın ama sevgili olmayın da sonra
Evet hata ben olsam deliririm.
Bence çok düşünceli bir hareket. <3
Ne alaka yaw çok gereksiz bişey
Ben hiçbir şekilde hoş karsilasmazdim
Cool ama yıkıcı movement
Yalnız Dünyanin en saçma olayı olmuş
Bence yol yakınken vazgeç 😂
Yok canım ne demek tüm arkadaşlarına alsaydın
Normal zamanda al ama 14 şubatta alma
keşke almasaydın paran cebinde kalaydı müdür.
Unutulmaz birgün olur artık hepiniz için de 😂😂
Kudururdum sahsen verme o hediyeyi
İşleri karıştırmışsın yanlış yaptın
Ben olsam o saniye seni terk ederdim 😃
kızı katil etmeye mi niyetlisin ahahaha
İncelik yapmışsın bence
Bence yanlış yapmissim
Ne gerek vardı ortalığı karıştırdın
Sen çok büyük bir yanlış yaptın
Hoş karşılamazdım
Saçmalama
Alma bence. Manasız başka gün alırsın.
Saçmalama olmaz
Sevgilin öğrenirse yanlış düşünür BENCE hata ettin
sana biraz geç inmiş...
Benim sevgilim yapsa yolarim 😂
Normal zaman tatam fakat 14 Şubat özel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?