14 Şubat için sevgilimin yakın kız arkadaşına da hediye aldım. Sizce almakla hata mı ettim?

Sevgilim ve ben 2 yıldır beraberiz. Onun yakın bir kız arkadaşı var. Hani kankası derler ya iste o tür bir arkadaşı var. Aralarından su sızmaz. Benimle ilgili ne konu olursa ona danisirmis. Zaman zaman ücümüz beraberde gezeriz. Benimle de samimi olmasada bir arkadasligimiz var doğal olarak. Simdi bu kızı 2 yıldır tanıyorum. Sevgilisi ve hoslandigi bir insan yok. Bir iyilik yapayım' ona da hediye alayım diye düsündüm ve aldım. Maksadım 14 Şubat icin bir hoşluk olsun onun içinde. Simdi bu dusundugum iyilik benim basıma bela olabilir diye icimde kötü bir his var. Hediye'yi arkadaşına verirken sevgilime de söyleyeceğim ama. Yinede sizlere danışmak istedim.
Güncellemeler
+1 yıl
Çok Süper bir soru sormuşsun, sorun artık vitrinde! Şimdi sorunu daha çok üye görecek. Üstelik, 4 Xper daha kazandın! Tebrikler! 14 Şubat için sevgilimin yakın kız arkadaşına da hediye aldım. Sizce almakla hata mı ettim?

Sorum Süper secildi. Tesekkür ederim KS.
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaslar oldukca fazla yorum gelmis. Yorum atan herkese tesekkur ederim. Kiz arkadasima soyleyemedigim gibi. Hediye'yi vermeyi de goze alamadim. Kiz arkadaşimin icine doğmuş gibi, keske ona da ortak bir hediye alsaydik dedi. Bende keşkeeee dedim. Ama benim gozum senden baskasini gormedigi icin hic aklima gelmedi diye de ekledim.🙈🙊Almis oldugum 37 numara pelus terlikleri de iade edip, yerine kendime birseyler alirim artik.
Güncellemeler
+1 yıl
14 Şubat için sevgilimin yakın kız arkadaşına da hediye aldım. Sizce almakla hata mı ettim?
Cevapla