Düşünen ki Sevgililer Günü'nde sevgilinize hediye aldınız. Sevgiliniz hediyeyi hiç beğenmedi ve bunu size apaçık belli et etti. Sevgiliniz aldığınız hediye beğenmezse ne tepki verirsiniz?
Sevgililer Gününde hediye aldığınız sevgiliniz, hediyeyi beğenmezse ne tepki verirsiniz?
Hediye beğenmesi için alınmaz zaten, beğenmesi için alınan şey de hediye olmaz sipariştir olsa olsa. Bu formülü ve mantığı kavrayamayan düşük zeka kat sayısına sahip birisi benim sevgilim olamaz. Türlü türlü elemelerden geçirip tartmışımdır ben onu hiç merak etmesin. Her insan sevdiği kişinin zevklerini az çok bilir. Nelerden hoşlanır bunu saptamak zor olmasa gerek. Eğer yeterince ilgiliyseniz tabi. Ben de onun hoşuna gidecek metalardan ilerlerim. Yine de hoşuna gitmiyorsa illaki bir sebep bulacaksa hayatı boyunca hediyeyi unutsun. Kendi kendine sorgulayıp neden hediye almıyor desin, cevabını bulursa ilişkimiz devam ediyordur. Bulamamışsa ben çoktan gitmişimdir. Ayrıca ona 14 Şubat 'ta hediye almayacak kadar değer veriyorumdur. 14 Şubat sevgiyi 1 güne sığdırıp kendini hediye alma zorunluluğuna inandıran kişilerin günüdür.