Kızlar, Sevgilimin sevgililer gününde hediye almaması nasıl yorumlanmalı kız gözünden?

kız arkadaşımla 6 aydır beraberiz sevgililer gününde ona iyi bir mağazadan 700 liralık bir hediye aldım giyim üzerine. Ayrıca gününde işyerine çiçek yolladım şaşırtmıştı. Önceki günde bu hediyeyi verdim. Aşırı mutlu oldu haliyle bende mutlu oldum. Burada sormak istediğim şu. Şimdi bahsediyor bu ara masraflarım var aileme yardım ediyorum gibisinde saygı duyuyorum. Ancak bu diyen insan bana hediye almazken yanımda gidip 400 liralık tabak satın alıyor. Bu haliyle zoruma gitti dün. Ayrıca beraber gün içerisinde gezerken (hediyeyi ayrılırken evine bıraktığımda verdim) kıyafetler bakıyor ben bakarken hızlıca geçiştirdi hiçbir şey yok falan. nasıl yorumlamalı bunu?
Kızlar, Sevgilimin sevgililer gününde hediye almaması nasıl yorumlanmalı kız gözünden?
Cevapla