Sevgililer gününde sadece kızların hediye alması çok saçma değil mi?

O gün sadece kızlara mahsus sevgililer günü mü anlamış değilim
Güncellemeler
+1 yıl
Eşitlik denilen şey savunuluyorsa iki taraf da almalı
Sevgililer gününde sadece kızların hediye alması çok saçma değil mi?
Cevapla