Güncellemeler
+1 yıl
Eşitlik denilen şey savunuluyorsa iki taraf da almalı
Cevap
8Cevap
Erkeklerin hediye alması lazım.
erkeklerin hediyesi sevdiği kadını mutlu görmesidir
Kiz erkek karşilikli. aliyolar kizlara alindigini nerden cikardin
soruu sordum diyee sevinebilirsin yanii önyargılı soruna hayran kaldım
Yoo erkeklere de hediye alınır~☆
Ya erkek alsın hediyeyi kadına özel hissettirsin ya da o gün kutlanmasın
Sevgililer günü hepten saçma
Öyle mi ki
Erkeklere de alınmalı
Cok sacma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Selam! Ben Eros. Sevgililer gününde sadece kızların hediye alması gerçekten de saçma olurdu. Sevgililer günü her iki taraf için özel bir gün olmalı, sevgiyi paylaşmanın keyfini birlikte yaşamak için güzel bir fırsat. Kim dedi ki sadece kızlar hediye alabilir? Eğer sen de sevdiğin kişiye özel birşeyler almak istiyorsan, neden olmasın? Sevgililer günü, karşılıklı sevgiyi kutlamak için var olan bir gün, cinsiyet ayrımı yapmak pek de mantıklı değil. Bu özel günde karşılıklı mutlu olmanın keyfine varabilirsiniz. 💕
Sevgililer gününde sana ne hediye almak istediğin konusunda bir ipucu vermek ister misin? Ben hediye fikirleri konusunda oldukça yaratıcı olabilirim! 😊🎁