• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Sevgililer Günü

Sevgililer Günü’nde Sevgini Göstermen Gereken 8 Diğer Kişi (Sayfa 3)

hepsiburada
hepsiburada Takip Et
Sponsorlu
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
3737
Sevgililer Günü’nde Sevgini Göstermen Gereken 8 Diğer Kişi
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
74 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

170

Cevap

146

Cevap

Popüler Cevapları Göster(120)
  • UyuyamayanAdam1
    UyuyamayanAdam1 Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    ahh anama anama dayanamam anama acısı kesilirdi eli değse yarama :( :( :(

    0
    0 Yorumla
  • NefisGünlerGöreceğiz
    NefisGünlerGöreceğiz Takip Et
    Yoda Yaş: 33
    +1 yıl

    Kendime bakım ürünleri alarak şımartacağım kendini. :)

    0
    2 Yorumla
    • MrLonely
      MrLonely
      +1 yıl

      Ne güzel :)

      Yorumla
    • ToYGaRımsı
      ToYGaRımsı
      +1 yıl

      bana da önerir misiniz bakım ürünü :)

      Yorumla
  • GamzeK
    GamzeK Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Hay yaşa :) herkes bir sevgilidir tutturdu gidiyor, yok sevgili annenize hediye alın :)

    0
    0 Yorumla
  • Drakula3584
    Drakula3584 Takip Et
    Master Yaş: 42
    +1 yıl

    Hiç bir şey yapmam neden para harcayım israf bunlar israf azıcık aklı olan birikim yapar

    0
    2 Yorumla
    • Aleyna
      Aleyna
      +1 yıl

      kendini mutlu etmek için alcan

      Yorumla
    • Drakula3584
      Drakula3584
      +1 yıl

      @Aleyna Almam dedimmi almam mutlu olunmuyo öyle bir şey alındımı ben öyle şeyler sevmem sevgilime çiçek dahi almış biri değilim bir de bu hediyelemi uğraşıcam sıkılırım ben ruhum daralır :DDDD

      Yorumla
  • MuhammedAli76
    MuhammedAli76 Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    9. Kişi de bu yazıya emek veren editörümüz sanırım 😂

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Ben anneme hediye aldım oda bana almış canım annem😀

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Annem annem annem, melek annem. Güzel bir şeyler almam lazım hemen.

    0
    4 Yorumla
    • tabinükleer
      tabinükleer
      +1 yıl

      Ne alacaksınız merak ettim, ben de bakiim

      Yorumla
    • Sagapho
      Sagapho
      +1 yıl

      kolyeler güzel tavsiye ederim

      Yorumla
    • kuçukuçu
      kuçukuçu
      +1 yıl

      Ev eşyalarında güzel indirimler var lazımsa alın

      Yorumla
    • 1 yorumu gör
    • Super-Girl
      Super-Girl
      +1 yıl

      @kuçukuçu annesini hatırlayan erkekler çok kaliteli gözümde. Bravo ya

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Ailem ( Annem, Babam) hayvanlar, kendim ve tabikide müzik.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Kitap alacaktım kankime. bari adını sevgi günü takıp alayım sever böyle şeyleri haha

    0
    1 Yorumla
    • Mavim
      Mavim
      +1 yıl

      Kitap da iyi dost gerçekten.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Benim için önemsiz bigün ama alışveriş çok seviyom yeterki fırsat çıksın :D

    0
    1 Yorumla
    • Ashıık
      Ashıık
      +1 yıl

      Ben hic sevmem zorla alirim cok cimriyim nasil aliyorsun ya

      Yorumla
  • İstanbul_Mavisi
    İstanbul_Mavisi Takip Et
    Yoda Yaş: 43
    +1 yıl

    Sevebileceğim her kişi/ nesne için özel günleri beklemeden sürprizler yaparım

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    kimler kimler koca buluyor biz niye bulamıyoruz şeklinde isyan etmeme sebeb oldunuz sevgilin yoksa üzülme herkesi sev demişsiniz ama daha beter yanlızlık çektim şu an :D

    0
    3 Yorumla
    • Sarıshın
      Sarıshın
      +1 yıl

      :))) cok güldüm

      Yorumla
    • NefisGünlerGöreceğiz
      NefisGünlerGöreceğiz
      +1 yıl

      @Sarıshın Ahaha alemsin :D

      Yorumla
    • Mavim
      Mavim
      +1 yıl

      Bulunmaz hint kumaşı :/

      Yorumla
  • Buse_Dmr
    Buse_Dmr Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    Minnoş köpişime mamayı hep sizden alıyorum zaten :p

    0
    0 Yorumla
  • lovebird7
    lovebird7 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Sevgisiz gecen bir gun kaybedilmis bir gundur..

    0
    0 Yorumla
  • SevDaM
    SevDaM Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    Kedime mama alayim arada tirtiklarim bari

    4
    7 Yorumla
    • maat_ra
      maat_ra
      +1 yıl

      Ahaahah ben de tirtiklarim mi

      Yorumla
    • Ashıık
      Ashıık
      +1 yıl

      Ah canim yaa :)

      Yorumla
    • BossaNova
      BossaNova
      +1 yıl

      @Ashıık ciddi olamazsın :D

      Yorumla
    • 4 yorumu gör
    • Yabababadu
      Yabababadu
      +1 yıl

      ben de köpeğimin mamasından mı tırtıklasam acaba

      Yorumla
    • GökAlp
      GökAlp
      +1 yıl

      @GoncaGüL yapmayıııın olmaz :D

      Yorumla
    • Mavim
      Mavim
      +1 yıl

      Ahaha beim de aklıma gelmedi değil.

      Yorumla
    • kuçukuçu
      kuçukuçu
      +1 yıl

      @Mavim mamayı, tırıklaycaksın, sen?

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Çalıştığım şirketin satın alma sorumlusu olarak bir malzeme gerektiğinde hepsiburada'dan alıyorum, memnun kalıyorum :)

    1
    1 Yorumla
    • Recpipo
      Recpipo
      +1 yıl

      he yaw

      Yorumla
  • Miray_yediz
    Miray_yediz Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    En çok babamın bana sevgililer günü hediyesi almasını seviyorum bende bütün aileme hediye alıyorum

    0
    0 Yorumla
  • Berumy
    Berumy Takip Et
    Bilge Yaş: 29
    +1 yıl

    Adı üstünde sevgililer günü yani bende bir tek sevgilime alırdım

    1
    0 Yorumla
  • desimus
    desimus Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34
    +1 yıl

    Hepsinin yeri ayrı ayrı. Öncelik kşden kişiye değişir. Bu anketin tam kesin olanı hiç bir zaman olmaz.

    0
    0 Yorumla
  • Mavim
    Mavim Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Kedi ne güzelmiş öyle. Ama benim sadık dostum köpeğime mama ve yeni bir yatakla sevgimi göstereceğim.

    0
    1 Yorumla
    • tabinükleer
      tabinükleer
      +1 yıl

      Kediler güzel, buradakide ekstra güzel gerçekten.

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Sevgililer günü bayramı deliye her gün bayram :) ben sokak kedilerime ıslak mama alcam. Her gün kuru ekmek veriyoruz bugün onlara bayram olsun

    0
    0 Yorumla
  • Sempatikesmer
    Sempatikesmer Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Çikolatalar alacagım bir kutu dolusu her çeşit hemde :) ;)

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    çeyizlik şeyler bulunuyor mu ya kendime hediye alcam ben

    0
    1 Yorumla
    • DeNiZ-41
      DeNiZ-41
      +1 yıl

      ben de çeyizlik bakıcam ne aldın mesela?

      Yorumla
  • Çılgınbakımcı
    Çılgınbakımcı Takip Et
    Xper 4 Yaş: 31
    +1 yıl

    Valla benim hatun kultamasam beni doğrar o yüzden onunla kutlamam şart 😂😂

    0
    0 Yorumla
  • berducesi
    berducesi Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    ben sevgilisi olan arkadaşlarıma nefretlerimi sunacağım :)

    0
    1 Yorumla
    • Devrimkadin
      Devrimkadin
      +1 yıl

      Sevgilisiz ol ama bu kadar sevgisiz olma dostum

      Yorumla
  • buliz3n
    buliz3n Takip Et
    Xper 4 Yaş: 37
    +1 yıl

    Elbette ki ben ve karnım kim olacak, sevgilim olsa da karnım derdim muhahhah }:)

    0
    0 Yorumla
  • Asligonul
    Asligonul Takip Et
    Xper 4 Yaş: 43
    +1 yıl

    Bnde sokak kedi minnos lara mama alim bari.2. side muznin bekar kankam bu bbm de aklima gelmisti.

    0
    0 Yorumla
  • sober
    sober Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Eşime ve çocuklarıma sevgimi göstereceğim. Teşekkürler :)

    0
    3 Yorumla
    • Mavim
      Mavim
      +1 yıl

      Ne güzel aile olmak.

      Yorumla
    • tabinükleer
      tabinükleer
      +1 yıl

      En güzeli :)

      Yorumla
    • ToYGaRımsı
      ToYGaRımsı
      +1 yıl

      Keşke benim de çocuğum olsa :/

      Yorumla
  • KestaneŞeker
    KestaneŞeker Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Komsum zor gunlerimde yanimda oldu eksik olmasin. Ona alabilirim bir seyler. Ellerinize saglik :)

    0
    1 Yorumla
    • HaKanKa
      HaKanKa
      +1 yıl

      Ne kadar vefalı bir genç, tebrikler :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Biz hep sevgi gösterelim iyi hoş da bizi seven yok...

    0
    0 Yorumla
  • _okyanus
    _okyanus Takip Et
    Yoda Yaş: 35
    +1 yıl

    kendime bir kutu çikolata alıcam :D

    2
    5 Yorumla
    • experienced16
      experienced16
      +1 yıl

      .

      DİKKAT

      Murat ERAY'ı dikkatle dinliyoruz.

      Önce bazı bilgilere bir göz atalım:

      Çikolata yerken yapılan en büyük hata, hemen çikolatayı ağza atmak. Önce bir güzel seyretmek ve koklamak gerekiyor.

      Bilinenin aksine çikolatayı İsviçreliler değil de Maya’lar ilk olarak keşfetmiş. Ancak bizim bildiğimiz şekle/tada İsviçreliler getirmiş.

      İlk çikolatalar Maya’lar tarafından ilaç olarak kullanılıyormuş ve çocukların tüketmesi yasakmış.

      İsviçreliler yılda ortalama 11 kg ile Dünya’da en çok çikolata tüketen insanlarmış ve ayrıca her gün çikolata yiyorlarmış.

      Bitter çikolata için ideal kakao oranı %70-72 imiş. Vakti zamanında meraktan %99 kakao oranlı çikolata yemiştim ve boğazımın nasıl yandığını ben bilirim!

      Ve gelelim çikolata yerken yapılması/dikkat edilmesi gerekenlere

      Çikolatayı hemen ağzımıza atmayıp önce bir seyrediyor, kokluyoruz güzel güzel.

      Misss gibi. Ohhh… Çekin, iyice içinize çekin. Hmmssstt… Ohh… Kokl…

      Yorumla
    • experienced16
      experienced16
      +1 yıl


      Önce ısınma turu olarak ufak bir ısırık alıyoruz çikolatadan ve dilimizin üzerinde gezdiriyoruz ve kendimizi hazırlıyoruz. Alın bakıyım küçük, hoş, içinizi ürperten bir ısırık. Ohh…

      Ve sonra asıl orgazmik o ısırık geliyor!

      Çikolatayı emerek ısırıyoruz; çikolatanın o dokusunu hissederek.

      Çikolatamız pürüzsüz mü yoksa hafif pütürlü mü?

      Tadı nasıl? Tatlı mı? Söyle! Tatlı di mi? Ohh…

      Öyle hemen acele edip geri kalanını hüp diye yutmuyoruz.

      bir sakin ol! Biraz bekleyip iyice tadını alıyoruz.

      İyi çikolatalar bir kaç saniye sonra asıl tadını damağımızda bırakıyor. Ohh…

      Aynı anda/zamanda 4-5 çeşitten fazla çikolata yememeye dikkat ediyoruz.

      Yoksa tad alma duyularımız aşırı yükleniyor ve aldığımız alacağımız zevk kayboluyor.

      Tabiri caizse bir çuvalı inciri… Neyse. Az yiyoruz, önümüzden alan yok.

      Çok yoğun çikolata veya çikolata toplarından yiyorsak bir oturuşta eğer bu sayı 2-3’ü geçmemeli. Niye?

      Çünkü hayvanlığın lüzumu yok afedersiniz!

      Yorumla
    • experienced16
      experienced16
      +1 yıl

      Çikolata topu veya çikolata barlarından yiyorsak önce hafif tatlı olan bölümden başlayıp yoğun tatlara doğru geçiş yapmalıyız.

      Ve mutlaka farklı türden çikolatalar yemeden önce bir bardak/yudum su ile ağzımızı temizliyoruz.

      Yine az önce belirttiğimiz gibi bu işlemi iki farklı çikolata arasında yapıyoruz.

      İki ısırık arasında yapıp yine aynı incir çuvalı mevzusuna dönmüyoruz.

      .

      Yorumla
    • 2 yorumu gör
    • _okyanus
      _okyanus
      +1 yıl

      @experienced16 hahaha bayıldım yazıya demek kk doğru şekilde yiyormusum 😂

      Yorumla
    • experienced16
      experienced16
      +1 yıl

      .

      Tabi FARK etmek.

      Olay bu zaten.

      Tadına varmak,

      söyle alnının iki yanındaki harekete geçen salgıları hissedebilmek.

      .

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    @Askiyasamak böcüğüm 🤗

    2
    1 Yorumla
    • Askiyasamak u
      Askiyasamak
      +1 yıl

      :) :)

      Yorumla
  • Sevgicikkk
    Sevgicikkk Takip Et
    Xper 2 Yaş: 31
    +1 yıl

    Simartmam gereken kendim 😊

    1
    0 Yorumla
  • gEccEm
    gEccEm Takip Et
    Xper 6 Yaş: 38
    +1 yıl

    ay en bir sevdiğim anneme alacağım

    2
    1 Yorumla
    • Coolio
      Coolio
      +1 yıl

      Ne güzel. Anneler değerli :)

      Yorumla
  • Coffein
    Coffein Takip Et
    Master Yaş: 41
    +1 yıl

    Onlara sevgimi gosteemem icin ozel gune gerek yok

    1
    0 Yorumla
  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    Mentor Yaş: 42
    +1 yıl

    Bencede öyle zaten
    annemiz ilk sevgilimiz:)

    1
    1 Yorumla
    • pentin
      pentin
      +1 yıl

      Boyle diyen adamlar evde kaliyor ama sen bilirsin :)))

      Yorumla
  • Balinaa
    Balinaa Takip Et
    Master Yaş: 30
    +1 yıl

    Çikolata istiyorum. Komşusu olmamı isteyen?

    1
    0 Yorumla
  • Selencd
    Selencd Takip Et
    Xper 5 Yaş: 33
    +1 yıl

    Müzmin bekar kanka benim

    1
    0 Yorumla
  • NazLımmo6
    NazLımmo6 Takip Et
    Bilge Yaş: 30
    +1 yıl

    Kopegim pasaya mamalarini bisküvilerini aldmm😍😍

    1
    0 Yorumla
  • fifitello
    fifitello Takip Et
    Bilge Yaş: 35
    +1 yıl

    Ben gene de sevgimi sevgilime gostericem :)

    1
    0 Yorumla
  • Sagapho
    Sagapho Takip Et
    Xper 5 Yaş: 27
    +1 yıl

    eşime aldım en istediği kitap setini.

    0
    2 Yorumla
    • kuçukuçu
      kuçukuçu
      +1 yıl

      Hangi kitao?

      Yorumla
    • sexybabe
      sexybabe
      +1 yıl

      ne güze adamlar var.

      Yorumla
  • lautner
    lautner Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl

    Yigenime minnosum o benimmmm =]

    0
    0 Yorumla
  • Bayankusurbulucu
    Bayankusurbulucu Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    kendimi ve kankami simartirim

    0
    0 Yorumla
  • Musallatkadın
    Musallatkadın Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    Doğmamış yeğenime gösteriyorum sevgimi 😂

    0
    0 Yorumla
  • Whoknows125
    Whoknows125 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Valentine Day is coming

    0
    0 Yorumla
  • BirTutamAşkk
    BirTutamAşkk Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 28
    +1 yıl

    Babam ve kendim..😊

    0
    0 Yorumla
  • Baba-Fingo
    Baba-Fingo Takip Et
    Guru Yaş: 39
    +1 yıl

    Benim için böyle bir gün yok.!.

    0
    0 Yorumla
  • Meczup_Hatun
    Meczup_Hatun Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Babam sağ olsun :) :)

    0
    0 Yorumla
  • IceQueenn
    IceQueenn Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    ay o kedinin minnoşluğu ne öyle :) bayıldım!

    0
    0 Yorumla
  • AwfulGirl
    AwfulGirl Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Sevgili şart mı? Hiç!

    0
    1 Yorumla
    • Aleyna
      Aleyna
      +1 yıl

      sevgilisiz ne oluyor kız :)

      Yorumla
  • AncelinaColi
    AncelinaColi Takip Et
    Bilge Yaş: 32
    +1 yıl

    Biridpit'ime bir hediye bakıyorum :)

    0
    1 Yorumla
    • BossaNova
      BossaNova
      +1 yıl

      Biridpit'e yeni bir eş mi alsak, boşta kaldı bıraktı seni :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Hediye alcak kimsemiz yoksa kasmasak mı acep :) bilemedim.

    0
    1 Yorumla
    • BossaNova
      BossaNova
      +1 yıl

      Kendine al, boş ver kimseyi :)

      Yorumla
  • SpongeBob_
    SpongeBob_ Takip Et
    Xper 7 Yaş: 42
    +1 yıl

    Saçmalık 😐 Ne sevgililer günüymüş be

    0
    0 Yorumla
  • cαтvσмєη
    cαтvσмєη Takip Et
    FenomenGuru Yaş: 30
    +1 yıl

    Mmmm süper

    0
    0 Yorumla
  • _arda_
    _arda_ Takip Et
    Guru Yaş: 32
    +1 yıl

    Bazıları yok ama olsun 😂

    0
    0 Yorumla
  • miss_sporty
    miss_sporty Takip Et
    Yoda Yaş: 51
    +1 yıl

    Cok güzel süper bir bence olmuş...

    0
    1 Yorumla
    • miss_sporty
      miss_sporty
      +1 yıl

      Sadece 5 - 7 ve 8 i kendime uygulayabilirim. Digerleri bana uymamaktalar.
      Mesajiniz ve sevgi dolu sözler icin tesekkurler ks yonetimi, adminleri ve diğerleri :))

      Yorumla
  • _aeternitas_
    _aeternitas_ Takip Et
    Master Yaş: 27
    +1 yıl

    Eğlenceli ve güzel bir bence olmuş. :)

    0
    0 Yorumla
  • a_yilmaz
    a_yilmaz Takip Et
    Xper 4 Yaş: 39
    +1 yıl

    Çok anlamlı, tebrikler.

    0
    0 Yorumla
  • çamgülü
    çamgülü Takip Et
    Xper 6 Yaş: 35
    +1 yıl

    Tek kelimeyle muhteşem.

    0
    0 Yorumla
  • sweet_girl1234
    sweet_girl1234 Takip Et
    Bilge Yaş: 31
    +1 yıl

    platonik geçirecek olan aşkım ramazan

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (136)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Sevgililer Günü > Benceler > Sevgililer Günü’nde Sevgini Göstermen Gereken 8 Diğer Kişi
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Benzer Benceler

Hepimizin Çok İyi Bildiği 8 Birbirinden Tatlı Anne Tipi 675 cevap verildi
Quiz Zamanı: Dünyayı Değiştiren Bu İsimleri Tahmin Edebilecek misin? 498 cevap verildi
Hayatın Kadınlarla Güzel Olduğunun 6 Gizli Kanıtı 451 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Dünyaca ünlü oyuncu Giancarlo Esposito müslüman oldu, kendisini tanıyor musunuz?
  • Omlet sever misin?
  • Kendi hayatı karanlıkken başkalarına ahlak dersi veren insanlara tahammülünüz var mı, yoksa yüzlerine vurmalı mı?
  • Kocamın kız kardeşimi benden daha çok beğenmesi normal mi, bu sözleri ne kadar ciddiye almalıyım?
  • Kimler sabah kahvesini içti?
  • Sevgilinin, arkadaşlarıyla fazla vakit geçirmesi seni rahatsız eder mi?
  • Merhaba arkadaşlar bir hafta sonra tekrar geldim sizde neler var ne yaptınız?
  • Her halinizle güzel misiniz?
  • Sizce insanlar en çok hangi duyguyu gizlemeye çalışıyor?
  • Aldatırken, aldatılırsanız tepkiniz ne olurdu beyler bayanlar😅?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨