@Aleyna Almam dedimmi almam mutlu olunmuyo öyle bir şey alındımı ben öyle şeyler sevmem sevgilime çiçek dahi almış biri değilim bir de bu hediyelemi uğraşıcam sıkılırım ben ruhum daralır :DDDD
Sevebileceğim her kişi/ nesne için özel günleri beklemeden sürprizler yaparım
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
kimler kimler koca buluyor biz niye bulamıyoruz şeklinde isyan etmeme sebeb oldunuz sevgilin yoksa üzülme herkesi sev demişsiniz ama daha beter yanlızlık çektim şu an :D
Çikolata yerken yapılan en büyük hata, hemen çikolatayı ağza atmak. Önce bir güzel seyretmek ve koklamak gerekiyor.
Bilinenin aksine çikolatayı İsviçreliler değil de Maya’lar ilk olarak keşfetmiş. Ancak bizim bildiğimiz şekle/tada İsviçreliler getirmiş.
İlk çikolatalar Maya’lar tarafından ilaç olarak kullanılıyormuş ve çocukların tüketmesi yasakmış.
İsviçreliler yılda ortalama 11 kg ile Dünya’da en çok çikolata tüketen insanlarmış ve ayrıca her gün çikolata yiyorlarmış.
Bitter çikolata için ideal kakao oranı %70-72 imiş. Vakti zamanında meraktan %99 kakao oranlı çikolata yemiştim ve boğazımın nasıl yandığını ben bilirim!
Ve gelelim çikolata yerken yapılması/dikkat edilmesi gerekenlere
Çikolatayı hemen ağzımıza atmayıp önce bir seyrediyor, kokluyoruz güzel güzel.
Misss gibi. Ohhh… Çekin, iyice içinize çekin. Hmmssstt… Ohh… Kokl…
Önce ısınma turu olarak ufak bir ısırık alıyoruz çikolatadan ve dilimizin üzerinde gezdiriyoruz ve kendimizi hazırlıyoruz. Alın bakıyım küçük, hoş, içinizi ürperten bir ısırık. Ohh…
Ve sonra asıl orgazmik o ısırık geliyor!
Çikolatayı emerek ısırıyoruz; çikolatanın o dokusunu hissederek.
Çikolatamız pürüzsüz mü yoksa hafif pütürlü mü?
Tadı nasıl? Tatlı mı? Söyle! Tatlı di mi? Ohh…
Öyle hemen acele edip geri kalanını hüp diye yutmuyoruz.
bir sakin ol! Biraz bekleyip iyice tadını alıyoruz.
İyi çikolatalar bir kaç saniye sonra asıl tadını damağımızda bırakıyor. Ohh…
Aynı anda/zamanda 4-5 çeşitten fazla çikolata yememeye dikkat ediyoruz.
Yoksa tad alma duyularımız aşırı yükleniyor ve aldığımız alacağımız zevk kayboluyor.
Tabiri caizse bir çuvalı inciri… Neyse. Az yiyoruz, önümüzden alan yok.
Çok yoğun çikolata veya çikolata toplarından yiyorsak bir oturuşta eğer bu sayı 2-3’ü geçmemeli. Niye?
Sadece 5 - 7 ve 8 i kendime uygulayabilirim. Digerleri bana uymamaktalar. Mesajiniz ve sevgi dolu sözler icin tesekkurler ks yonetimi, adminleri ve diğerleri :))
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
146Cevap
ahh anama anama dayanamam anama acısı kesilirdi eli değse yarama :( :( :(
Kendime bakım ürünleri alarak şımartacağım kendini. :)
Ne güzel :)
bana da önerir misiniz bakım ürünü :)
Hay yaşa :) herkes bir sevgilidir tutturdu gidiyor, yok sevgili annenize hediye alın :)
Hiç bir şey yapmam neden para harcayım israf bunlar israf azıcık aklı olan birikim yapar
kendini mutlu etmek için alcan
@Aleyna Almam dedimmi almam mutlu olunmuyo öyle bir şey alındımı ben öyle şeyler sevmem sevgilime çiçek dahi almış biri değilim bir de bu hediyelemi uğraşıcam sıkılırım ben ruhum daralır :DDDD
9. Kişi de bu yazıya emek veren editörümüz sanırım 😂
Ben anneme hediye aldım oda bana almış canım annem😀
Annem annem annem, melek annem. Güzel bir şeyler almam lazım hemen.
Ne alacaksınız merak ettim, ben de bakiim
kolyeler güzel tavsiye ederim
Ev eşyalarında güzel indirimler var lazımsa alın
@kuçukuçu annesini hatırlayan erkekler çok kaliteli gözümde. Bravo ya
Ailem ( Annem, Babam) hayvanlar, kendim ve tabikide müzik.
Kitap alacaktım kankime. bari adını sevgi günü takıp alayım sever böyle şeyleri haha
Kitap da iyi dost gerçekten.
Benim için önemsiz bigün ama alışveriş çok seviyom yeterki fırsat çıksın :D
Ben hic sevmem zorla alirim cok cimriyim nasil aliyorsun ya
Sevebileceğim her kişi/ nesne için özel günleri beklemeden sürprizler yaparım
kimler kimler koca buluyor biz niye bulamıyoruz şeklinde isyan etmeme sebeb oldunuz sevgilin yoksa üzülme herkesi sev demişsiniz ama daha beter yanlızlık çektim şu an :D
:))) cok güldüm
@Sarıshın Ahaha alemsin :D
Bulunmaz hint kumaşı :/
Minnoş köpişime mamayı hep sizden alıyorum zaten :p
Sevgisiz gecen bir gun kaybedilmis bir gundur..
Kedime mama alayim arada tirtiklarim bari
Ahaahah ben de tirtiklarim mi
Ah canim yaa :)
@Ashıık ciddi olamazsın :D
ben de köpeğimin mamasından mı tırtıklasam acaba
@GoncaGüL yapmayıııın olmaz :D
Ahaha beim de aklıma gelmedi değil.
@Mavim mamayı, tırıklaycaksın, sen?
Çalıştığım şirketin satın alma sorumlusu olarak bir malzeme gerektiğinde hepsiburada'dan alıyorum, memnun kalıyorum :)
he yaw
En çok babamın bana sevgililer günü hediyesi almasını seviyorum bende bütün aileme hediye alıyorum
Adı üstünde sevgililer günü yani bende bir tek sevgilime alırdım
Hepsinin yeri ayrı ayrı. Öncelik kşden kişiye değişir. Bu anketin tam kesin olanı hiç bir zaman olmaz.
Kedi ne güzelmiş öyle. Ama benim sadık dostum köpeğime mama ve yeni bir yatakla sevgimi göstereceğim.
Kediler güzel, buradakide ekstra güzel gerçekten.
Sevgililer günü bayramı deliye her gün bayram :) ben sokak kedilerime ıslak mama alcam. Her gün kuru ekmek veriyoruz bugün onlara bayram olsun
Çikolatalar alacagım bir kutu dolusu her çeşit hemde :) ;)
çeyizlik şeyler bulunuyor mu ya kendime hediye alcam ben
ben de çeyizlik bakıcam ne aldın mesela?
Valla benim hatun kultamasam beni doğrar o yüzden onunla kutlamam şart 😂😂
ben sevgilisi olan arkadaşlarıma nefretlerimi sunacağım :)
Sevgilisiz ol ama bu kadar sevgisiz olma dostum
Elbette ki ben ve karnım kim olacak, sevgilim olsa da karnım derdim muhahhah }:)
Bnde sokak kedi minnos lara mama alim bari.2. side muznin bekar kankam bu bbm de aklima gelmisti.
Eşime ve çocuklarıma sevgimi göstereceğim. Teşekkürler :)
Ne güzel aile olmak.
En güzeli :)
Keşke benim de çocuğum olsa :/
Komsum zor gunlerimde yanimda oldu eksik olmasin. Ona alabilirim bir seyler. Ellerinize saglik :)
Ne kadar vefalı bir genç, tebrikler :)
Biz hep sevgi gösterelim iyi hoş da bizi seven yok...
kendime bir kutu çikolata alıcam :D
.
DİKKAT
Murat ERAY'ı dikkatle dinliyoruz.
Önce bazı bilgilere bir göz atalım:
Çikolata yerken yapılan en büyük hata, hemen çikolatayı ağza atmak. Önce bir güzel seyretmek ve koklamak gerekiyor.
Bilinenin aksine çikolatayı İsviçreliler değil de Maya’lar ilk olarak keşfetmiş. Ancak bizim bildiğimiz şekle/tada İsviçreliler getirmiş.
İlk çikolatalar Maya’lar tarafından ilaç olarak kullanılıyormuş ve çocukların tüketmesi yasakmış.
İsviçreliler yılda ortalama 11 kg ile Dünya’da en çok çikolata tüketen insanlarmış ve ayrıca her gün çikolata yiyorlarmış.
Bitter çikolata için ideal kakao oranı %70-72 imiş. Vakti zamanında meraktan %99 kakao oranlı çikolata yemiştim ve boğazımın nasıl yandığını ben bilirim!
Ve gelelim çikolata yerken yapılması/dikkat edilmesi gerekenlere
Çikolatayı hemen ağzımıza atmayıp önce bir seyrediyor, kokluyoruz güzel güzel.
Misss gibi. Ohhh… Çekin, iyice içinize çekin. Hmmssstt… Ohh… Kokl…
Önce ısınma turu olarak ufak bir ısırık alıyoruz çikolatadan ve dilimizin üzerinde gezdiriyoruz ve kendimizi hazırlıyoruz. Alın bakıyım küçük, hoş, içinizi ürperten bir ısırık. Ohh…
Ve sonra asıl orgazmik o ısırık geliyor!
Çikolatayı emerek ısırıyoruz; çikolatanın o dokusunu hissederek.
Çikolatamız pürüzsüz mü yoksa hafif pütürlü mü?
Tadı nasıl? Tatlı mı? Söyle! Tatlı di mi? Ohh…
Öyle hemen acele edip geri kalanını hüp diye yutmuyoruz.
bir sakin ol! Biraz bekleyip iyice tadını alıyoruz.
İyi çikolatalar bir kaç saniye sonra asıl tadını damağımızda bırakıyor. Ohh…
Aynı anda/zamanda 4-5 çeşitten fazla çikolata yememeye dikkat ediyoruz.
Yoksa tad alma duyularımız aşırı yükleniyor ve aldığımız alacağımız zevk kayboluyor.
Tabiri caizse bir çuvalı inciri… Neyse. Az yiyoruz, önümüzden alan yok.
Çok yoğun çikolata veya çikolata toplarından yiyorsak bir oturuşta eğer bu sayı 2-3’ü geçmemeli. Niye?
Çünkü hayvanlığın lüzumu yok afedersiniz!
Çikolata topu veya çikolata barlarından yiyorsak önce hafif tatlı olan bölümden başlayıp yoğun tatlara doğru geçiş yapmalıyız.
Ve mutlaka farklı türden çikolatalar yemeden önce bir bardak/yudum su ile ağzımızı temizliyoruz.
Yine az önce belirttiğimiz gibi bu işlemi iki farklı çikolata arasında yapıyoruz.
İki ısırık arasında yapıp yine aynı incir çuvalı mevzusuna dönmüyoruz.
.
@experienced16 hahaha bayıldım yazıya demek kk doğru şekilde yiyormusum 😂
.
Tabi FARK etmek.
Olay bu zaten.
Tadına varmak,
söyle alnının iki yanındaki harekete geçen salgıları hissedebilmek.
.
@Askiyasamak böcüğüm 🤗
:) :)
Simartmam gereken kendim 😊
ay en bir sevdiğim anneme alacağım
Ne güzel. Anneler değerli :)
Onlara sevgimi gosteemem icin ozel gune gerek yok
Bencede öyle zaten
annemiz ilk sevgilimiz:)
Boyle diyen adamlar evde kaliyor ama sen bilirsin :)))
Çikolata istiyorum. Komşusu olmamı isteyen?
Müzmin bekar kanka benim
Kopegim pasaya mamalarini bisküvilerini aldmm😍😍
Ben gene de sevgimi sevgilime gostericem :)
eşime aldım en istediği kitap setini.
Hangi kitao?
ne güze adamlar var.
Yigenime minnosum o benimmmm =]
kendimi ve kankami simartirim
Doğmamış yeğenime gösteriyorum sevgimi 😂
Valentine Day is coming
Babam ve kendim..😊
Benim için böyle bir gün yok.!.
Babam sağ olsun :) :)
ay o kedinin minnoşluğu ne öyle :) bayıldım!
Sevgili şart mı? Hiç!
sevgilisiz ne oluyor kız :)
Biridpit'ime bir hediye bakıyorum :)
Biridpit'e yeni bir eş mi alsak, boşta kaldı bıraktı seni :D
Hediye alcak kimsemiz yoksa kasmasak mı acep :) bilemedim.
Kendine al, boş ver kimseyi :)
Saçmalık 😐 Ne sevgililer günüymüş be
Mmmm süper
Bazıları yok ama olsun 😂
Cok güzel süper bir bence olmuş...
Sadece 5 - 7 ve 8 i kendime uygulayabilirim. Digerleri bana uymamaktalar.
Mesajiniz ve sevgi dolu sözler icin tesekkurler ks yonetimi, adminleri ve diğerleri :))
Eğlenceli ve güzel bir bence olmuş. :)
Çok anlamlı, tebrikler.
Tek kelimeyle muhteşem.
platonik geçirecek olan aşkım ramazan