14 Şubat’ta senin için en az sevgilin kadar önemli olan tüm sevdiklerine #sevginigöster! 1. Seni en
Sevgililer Günü Sevgililer Günü’nde Sevgini Göstermen Gereken 8 Diğer Kişi (Sayfa 4) hepsiburada Takip Et Sponsorlu Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 3737 Sevgililer Günü’nde Sevgini Göstermen Gereken 8 Diğer Kişi Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 74 kişi beğendi
DeNiZ-41 Takip Et Xper 6 Yaş: 41 +1 yıl Canım kendim ben kendime alıcam bişiler 0 2 Yorumla NefisGünlerGöreceğiz +1 yıl Ah benim kafa :) Yorumla Mavim +1 yıl Başkalarını da düşün :) Yorumla
eskiraki Takip Et Guru Yaş: 48 +1 yıl kedime islak mama aliyim ben madem 0 1 Yorumla Kıvanchım +1 yıl vay sen buralarda mıydın Yorumla
zafer_26 Takip Et Xper 6 Yaş: 41 +1 yıl Kara olan sevdamız! ümütlerimiz hep yeşil kalsın.. 0 0 Yorumla
Pinarayd Takip Et Master Yaş: 34 +1 yıl bize özel indirim de yapsaniz süper olurdu yani ;) 0 0 Yorumla
E-Lewies Takip Et Master Yaş: 29 +1 yıl Güzel bir bence olmuş 0 6 Yorumla Dropgun +1 yıl Sen alacak mısın bana hediye :/ Yorumla E-Lewies +1 yıl @Dropgun alırım nasıl birşey seviyorsun ki🙊 Yorumla Dropgun +1 yıl Elektronik bir şey olsun :D Yorumla 3 yorumu gör E-Lewies +1 yıl @Dropgun Tamam olur laptop telefon tablet dijital gözlük ya da kol saati Hangisini istersen😊😊 Yorumla Dropgun +1 yıl Canının sağlığını istiyorum :) ❤ Yorumla E-Lewies +1 yıl @Dropgun karşılıklı canımızın sağlığı yerinde olsun😊💜 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
146Cevap
Kesinlikle
Hos bir paylaşım emeginize saglik
Canım kendim ben kendime alıcam bişiler
Ah benim kafa :)
Başkalarını da düşün :)
8 deki kadın elinde hıyar mı tutuyor o ne?
Yaşasın Kalbi Hep Sevgi ile Dolanlar 😘
Tabi ki arkadaşım.
Ben onu yerim yerim zıçmam <3
bu sene de bekar gezelim :)
Kesinlikle hepsinin yeri çok özel :)
bu da bir değişik bakış açısı sevdim :)
Onlara hep sevgimi gosteriyorum zaten :)
Aynen güzel düşünce 👍👍👍
ahhh ahhh sonu nerede bu yalnızlıgın
Yine bir basina giricem 14 subata 😂
kedime islak mama aliyim ben madem
vay sen buralarda mıydın
Beni benden başka kimse ben gibi sevemez.
Düşünürüm bir ara 😏😒
Değecek olana can feda... hediye neymiş?
Kara olan sevdamız! ümütlerimiz hep yeşil kalsın..
Bir kedim bile yok :(
Çünküm kendim canım kendim 🤣😒
Güzel bir paylaşım 👏
7yi isterdim ama yok o yüzden 5
7'deki bebişe bayıldım. <3
Babadaki gif TOP GEAR :)
Kimseye almayı dusunuyom
Anadan daha sevgilisi mi var insana..
hastanede misin şu an
Ben kendime bile almak istemiyorum:/
bize özel indirim de yapsaniz süper olurdu yani ;)
Güzel bir bence olmuş
Sen alacak mısın bana hediye :/
@Dropgun alırım nasıl birşey seviyorsun ki🙊
Elektronik bir şey olsun :D
@Dropgun Tamam olur laptop telefon tablet dijital gözlük ya da kol saati Hangisini istersen😊😊
Canının sağlığını istiyorum :) ❤
@Dropgun karşılıklı canımızın sağlığı yerinde olsun😊💜
kendim vede çikolata en azından şimdilik :)
Anneler en sevilesi kişilerdir.
kendim ve minnoş kedim <3
Kendime bir parfüm alarak hediye edeceğim
gizli sorularımın cevabı olan kendim :D
Harika bir paylaşım haksizmiyim
Sevgililer günü mü vardi önceden sanki 😁
Arabama gösteririm 😉
Teselli ikramiyesi gibi olmuş 😂
Tabiki kendim 🙈😇👊🏻
Annem babam kardeşim <3
kendi halime bırakın beni
Bana kızım yeter.
(Avutamadı) 😂
6 tabiki
hepsiiiiiiiiiiii
5 diyeyim bari
8 TABİKİ
1 ve 2 bence
Tabiki 8
Kocammmm ;))
Annem
Kendiim😍😂
Herşeyden önce kendim tabi :)
Kendim 😎
annem ve babam
Kendimmm😘😇😍
#Süper :)
Tabisi annem :)
yararlı olmuş =(
valla bilmiyorum