@CERMEDİ bende tam olarak bilmiyorum kanımda ciddi derece bulunuyormuş antıbiyotik serumu verdiler her iki koldanda akcigarimdede tıkanıklık varmış sağ tarafta
Emeğine sağlık. Bence seven biri için her gün sevgililer günü, gerek ailen gerek çevren. Sevgilimiz yok ama sevenimiz var en azından :) en azından öyle sanıyorum Allah şaşırtmasın :)
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
146Cevap
8 hariç diğerleri uymuyor hayatıma ^^ ozaman iyiki varım.
Kendime teknolojik alet alcam ben, ihtiyacım vardı bu yazı da bahanem olur
neden bu kadar ucuzlamış sizce?
Hepsine toptan aliym ben seçemedim aralarından birini :)
pahalı olmiycak mi :)
ohoo nasıl para yettrcen :D :D
valla bana da al madem :)
iki tane yiyenim bni mutlu eden beni ben edenlerin arasında annem ve babam ayrıca
Evet çok doğru.
Ailemizin de sevgililer gününü kutlamalıyız.
Ana gibi yar olmaz :) onunla kutlayacağım tabiki:))
4 kisiye hediye alcam bu 14 subat masraflı olcak baya.
Hiçbirşey yapmayasın var bu sabah kanımda virüs taşıdığımı ögrendim ne gerek var ölüyom zaten
saçmalam forumdaş ölme öldir
@CERMEDİ ya dün gece sormuştum baş agrım var diye herkes acile git dedi bende sabah karşı artık dayanamayıp gittim sonuçlar kötü çıktı 😏😏😏
neyin var acaba? ne virüsüymüş bu sepsis falan değil demi
@CERMEDİ bende tam olarak bilmiyorum kanımda ciddi derece bulunuyormuş antıbiyotik serumu verdiler her iki koldanda akcigarimdede tıkanıklık varmış sağ tarafta
yanlışın var gibi sanki virüs varsa antibiyotik işe yaramaz?
kollardan ne verdiler ivig falan mı?
@CERMEDİ virüs dediğim şey enfeksiyon varmıs
Alışvetiş yapıp şımartıcam kendomi ve aynaya bakıp dicem ki hey senn.. evet senn.. senin hic kimseye ihtiyacın yok bak buğünde dimdik ayakdasın 💪
Ben minnak kardeşime alacağım. Gifi görünce aklıma geldi.
Minnak kardeş mi :) Ne tatlı.
Ne düşünceli bir hareket. Gerçekten biz yalnızları da heveslendiriyorsunuz.:)
Sevgilime kolye aldım hepsiburada'dan. Umarım beğnecek, teşekkürler.
Sevgimi biricik anneme göstereceğim bu sene. İyi ki hatırlattınız.
Komşunun kasesini kırmıştım iyi bir kase bulabilir miyim ya madara olduk kadına
Haha bulursun bulursun :D
Anlayışlı komşu <3
Oy o sevimli bebek nedir yaa ben de bebek istiyorum :(
Evlenince olur 😂😂😂
kardeşime bir şey alsam kesin ölüyo muyum diye sorar. o kadar aramız yok. o hariç herkes olabilir.
Annem-annem-annem! Başkasına gerek yok, meleğime en güzel şeyleri alırım ben :)
Meleğim mi, ne güzel bir hitap ::))9
bir şey diycem o kedi ne sevimli. Kedim yok ama ben direkt kedi mi alsam kendime acaba? :)
Kendimden baska kimseye bir sey almayi dusunmuyorum ama kendime dusunuyorum.
Bir köpeğin bakımını üstlen. köpekler insanlardan daha değerli bence.
Bence anneni de düşün :)
Ama bencil olmayalım sevgi gününde :)
Arkadasimla kendime ayni ayakkabilardan alicam spora basliyoruz!
Süper bir karar, tebrikler :)
Dostluğun kıymetini bilin <3
Güzel Bence olmuş. Tüm kampanyalar için tıklarız seni mi kıracağız aşk olsun :)
Sevgi göstermek güzel şey de... Değecek kaldı mı bunu düşünüyorum. Düşünelim bence.
Var var, umutsuzluğa kapılmayalım.
kedi olalı bir fare tuttuk desenize, ben her özel günde kendimi şımartırım doğru yoldaymışız :)
Kedimle ilk sevgililer günümüz, henüz 5 aylık ne alsam kendisine düşünüyorum :)
:) poncik yaaa 5 aylik mi
Ay cok sirinmis ya
@Ashıık enn güzelinden bir mama mı alsanız acavba? :)
Sevgilisi olmayanın boynu bükük mü kalsın di mi ama :)
Diyosunuz ki yani sevgililer gününde tam şaapamadık bu 8 kişiye de hediye alın iyice girsin :D Güzel mantık :D
Güzel bence, zekice hazırlanmış. :D
sevgililer gelip gecici, maddelenen 8 kisi kalici.
ben sevgimi göstermekte zorlanirim onu napcaz? :D
Biricik ailem, can dostlarim, Galatasaray'im ve kitaplarim :)
Sana kitap alayım mı😛
@PrettySweetyWoman boyle bir soruyu saka olarak kabul etmeyip ciddiye alacagimi bilecek kadar kitap kurdusun :D
Galatasaray miii, helaaaall :)
Peki ya ben?
Ooo fanatik <3
Ben direkt sevgilime alıcam kimse kusura bakmasın :)
Kedim benim her şeyim, senelerdir beraberiz yaşını başını aldı artık. Ona sevgimigösteririm :)
kaç sene :)
Tanıdığım birinin kedisi 14 yaşındaymış, 1 kedi yaşı 7 insan yaşıymış falan filan derken kedi rekora koşuyor maşallah :)
@PrettySweetyWoman 14 mü, helal olsun allah uzun ömürler versin :D
aayy kedi seven erkek! severim <3
@sexybabe :))
Allah kahretsin hiçbiri yok ben de sadece kendim varım. 😒😒
ay parfüm alacaktım onlarda da indirim var mı acaba ya bakınayım
Güzel soru.
Ben babama alıym, babam arabasına alsın. Bana kim alacak? :/ nyse ben yine de babama aliym :D
babalar kendine bir şey almıyor valla alın
alın alın ona kalsa oho :)
Kedinin şirinliğine geldim, sevgini göster demişsiniz de... O canlıya sevgi göstermemek imkansız. Yerim.
Ben de kedilere bayilirim
14 Şubatı Ters Çeviriyoruz ;
Yalnızlığımıza 41 Defa Maşallah :)
Yalnız bu çok iyi olmuş :D
Emeğine sağlık. Bence seven biri için her gün sevgililer günü, gerek ailen gerek çevren. Sevgilimiz yok ama sevenimiz var en azından :) en azından öyle sanıyorum Allah şaşırtmasın :)
Anlamıyorum 14 Şubat sevgiLİler günü sevgi günü değilki
Kardeşim bnimle selfie çekmez, yanıma bile zor gelir ama en sevdiğim insan be. Allah yokluğunu göstermesin.
uzkta kalirsaniz değerinizi anlar, simdi simariyodur :)
Hayvanlara göstericeğim aslında hayvan demek onlara hakaret ama neyse en azından onlar sevgiden şevkatten anlıyorlar.
Katılıyorum +1
@serhan eyw :D
Doğru söylüyorsun. Hayvanlara bağış günü gibi bir şey olsa keşke. Hem bazıları eski sevgilileri yaad eder haah
@RüzgarGülü insanlar kendilerine merhametli olmuyor ki insanlara olsun çoğu öyle
Ve tabii, sevgilin olsun veya olmasın, kişisel bakımına vakit ayırarak bol bol şımartman gereken KENDİN
Anca laf kalabalığı...
Bu sekiz maddeye harika karşıtları bulurum ama neyse gençlerin umudunu ve hevesini kırmiyim...
Minnos kedim galp❤❤😂
Bu hangi komşum asdfj
Elinde bir kutu çikolatayla kapısını çalsan sana gece gündüz börekler açacak komşun...
Benden başka sevgilisi olmayan ve 14 Şubat’ta bir kutu ıslak mamayı kesinlikle hak eden minnoş kedim...
Yaşayamadığım bir hayat ve özlemlerle dolu bir ümit dünyası.. Hepinize teşekkür ederim.
Hediye çeki yok mu @hepsiburada nın cömert editörü
ne güzel gidiyoduk ki sonundaki reklamı gördüm -__-
Gel abla geaaaaall envayi cesit hediye burda. don kilot beşuz. Fatmagul almadi basina gelmeyen kalmadı
Sevgimi şu an aileme gösteriyorum olunca da sevgilime gösteririm
#sevginigöster ne güzel hashtag olmuş! doğru valla göstermek lazım.
Gösterelim mutlaka. Hayatta ne olacağı bilinmez.
Madem herkes yalnız sevgilisi yok o zaman sevgililer günü niye var 😅😅😅
Sevgimi göstermem sadece 14 şubata bağlı değil.. ben her daim sevgiyi herkese saygıyı ise hak edene veririm :)
Kendime aşığım ama sevgilim de. Fakat sevgililer gününde sevgilim olmadi o benim bu günü niye kutlayalim ki bizimle bir ilgisi yok!
Sevgi'li, sevgiyle dolu olan demek. İlla karşı cins aşk yaşadığın biri olmasına gerek yok diye düşünüyyorum :)
Aslında bir erkek arkadaşım var ama düşündüğüm sevgililer günü bile değil 1haftadır benimle konuşmuyor kafamda ayrılık planları kök atıyor :))))))
13 şubatta ayrılıp 15 şubatta barışanlardan olmasın bu :/
Allah korusun
Hediye almamak için yapıyo bazı insanlar. öyleyse şaşırmam
Hediye isteyen mi var sanki
Hb yi severim de urun bilgisi için yorumlara baktığımda, kargo, teslimat çok iyi, çok yaşa hb, gibi saçma övgülerle dolu...
Her zaman olduğu gibi yine kendime vakit ayıracağım : ) Lanet olası ben ve egom baş başa bir gün geçireceğiz : ) #sevginigöster
1-2-3 sevgim onlar icin sadece sevgililer gününe özel değil. Her günümde onlara sevgimi gösteriyorum.
Diğerleri boş.
Biri de bana sevgisini göstersin yanlızım dostlarim :(
Kadın şu yaşımdayken bile hasta olduğumda başımda bekliyor, tabi ki annem.
En azından bunun kıymetini biliyosunuz, çok güzel.
Yine bekarım maselef. Ya evlenmek istiyorum çok şey mi istiyorum sanki. :(
kişisel bakımına vakit ayırarak bol bol şımartmam gereken KENDİM! :D