• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Sevgililer Günü

Sevgililer Günü’nde Sevgini Göstermen Gereken 8 Diğer Kişi (Sayfa 2)

hepsiburada
hepsiburada Takip Et
Sponsorlu
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
3737
Sevgililer Günü’nde Sevgini Göstermen Gereken 8 Diğer Kişi
Cevapla
Beğen
Paylaş
Takip Et
74 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

170

Cevap

146

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • onlygırlintheworl
    onlygırlintheworl Takip Et
    Xper 5 Yaş: 28
    +1 yıl

    8 hariç diğerleri uymuyor hayatıma ^^ ozaman iyiki varım.

    0
    0 Yorumla
  • serhan
    serhan Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    Kendime teknolojik alet alcam ben, ihtiyacım vardı bu yazı da bahanem olur

    0
    1 Yorumla
    • Super-Girl
      Super-Girl
      +1 yıl

      neden bu kadar ucuzlamış sizce?

      Yorumla
  • dandiliko
    dandiliko Takip Et
    Xper 5 Yaş: 45
    +1 yıl

    Hepsine toptan aliym ben seçemedim aralarından birini :)

    0
    3 Yorumla
    • kudret
      kudret
      +1 yıl

      pahalı olmiycak mi :)

      Yorumla
    • kuçukuçu
      kuçukuçu
      +1 yıl

      ohoo nasıl para yettrcen :D :D

      Yorumla
    • Kıvanchım
      Kıvanchım
      +1 yıl

      valla bana da al madem :)

      Yorumla
  • esmerim033
    esmerim033 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    iki tane yiyenim bni mutlu eden beni ben edenlerin arasında annem ve babam ayrıca

    0
    0 Yorumla
  • new-anka
    new-anka Takip Et
    Master Yaş: 47
    +1 yıl

    Evet çok doğru.
    Ailemizin de sevgililer gününü kutlamalıyız.

    0
    0 Yorumla
  • turister
    turister Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Ana gibi yar olmaz :) onunla kutlayacağım tabiki:))

    0
    0 Yorumla
  • bunasııladam
    bunasııladam Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl

    4 kisiye hediye alcam bu 14 subat masraflı olcak baya.

    0
    0 Yorumla
  • Avciprensess
    Avciprensess Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    Hiçbirşey yapmayasın var bu sabah kanımda virüs taşıdığımı ögrendim ne gerek var ölüyom zaten

    0
    6 Yorumla
    • CERMEDİ
      CERMEDİ
      +1 yıl

      saçmalam forumdaş ölme öldir

      Yorumla
    • Avciprensess
      Avciprensess
      +1 yıl

      @CERMEDİ ya dün gece sormuştum baş agrım var diye herkes acile git dedi bende sabah karşı artık dayanamayıp gittim sonuçlar kötü çıktı 😏😏😏

      Yorumla
    • CERMEDİ
      CERMEDİ
      +1 yıl

      neyin var acaba? ne virüsüymüş bu sepsis falan değil demi

      Yorumla
    • 3 yorumu gör
    • Avciprensess
      Avciprensess
      +1 yıl

      @CERMEDİ bende tam olarak bilmiyorum kanımda ciddi derece bulunuyormuş antıbiyotik serumu verdiler her iki koldanda akcigarimdede tıkanıklık varmış sağ tarafta

      Yorumla
    • CERMEDİ
      CERMEDİ
      +1 yıl

      yanlışın var gibi sanki virüs varsa antibiyotik işe yaramaz?
      kollardan ne verdiler ivig falan mı?

      Yorumla
    • Avciprensess
      Avciprensess
      +1 yıl

      @CERMEDİ virüs dediğim şey enfeksiyon varmıs

      Yorumla
  • CiiktaMuZ
    CiiktaMuZ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 32
    +1 yıl

    Alışvetiş yapıp şımartıcam kendomi ve aynaya bakıp dicem ki hey senn.. evet senn.. senin hic kimseye ihtiyacın yok bak buğünde dimdik ayakdasın 💪

    0
    0 Yorumla
  • Apachi
    Apachi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Ben minnak kardeşime alacağım. Gifi görünce aklıma geldi.

    0
    1 Yorumla
    • tabinükleer
      tabinükleer
      +1 yıl

      Minnak kardeş mi :) Ne tatlı.

      Yorumla
  • MrLonely
    MrLonely Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44
    +1 yıl

    Ne düşünceli bir hareket. Gerçekten biz yalnızları da heveslendiriyorsunuz.:)

    0
    0 Yorumla
  • iverson
    iverson Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37
    +1 yıl

    Sevgilime kolye aldım hepsiburada'dan. Umarım beğnecek, teşekkürler.

    0
    0 Yorumla
  • Coolio
    Coolio Takip Et
    Bilge Yaş: 38
    +1 yıl

    Sevgimi biricik anneme göstereceğim bu sene. İyi ki hatırlattınız.

    0
    0 Yorumla
  • AneSaa
    AneSaa Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39
    +1 yıl

    Komşunun kasesini kırmıştım iyi bir kase bulabilir miyim ya madara olduk kadına

    0
    2 Yorumla
    • HaKanKa
      HaKanKa
      +1 yıl

      Haha bulursun bulursun :D

      Yorumla
    • MrLonely
      MrLonely
      +1 yıl

      Anlayışlı komşu <3

      Yorumla
  • AlaRaM
    AlaRaM Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Oy o sevimli bebek nedir yaa ben de bebek istiyorum :(

    0
    1 Yorumla
    • Akrep_Prens
      Akrep_Prens
      +1 yıl

      Evlenince olur 😂😂😂

      Yorumla
  • AylakMomo
    AylakMomo Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl

    kardeşime bir şey alsam kesin ölüyo muyum diye sorar. o kadar aramız yok. o hariç herkes olabilir.

    0
    0 Yorumla
  • BossaNova
    BossaNova Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Annem-annem-annem! Başkasına gerek yok, meleğime en güzel şeyleri alırım ben :)

    0
    1 Yorumla
    • HaKanKa
      HaKanKa
      +1 yıl

      Meleğim mi, ne güzel bir hitap ::))9

      Yorumla
  • EmirDağlı
    EmirDağlı Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34
    +1 yıl

    bir şey diycem o kedi ne sevimli. Kedim yok ama ben direkt kedi mi alsam kendime acaba? :)

    0
    0 Yorumla
  • Ashıık
    Ashıık Takip Et
    Xper 6 Yaş: 37
    +1 yıl

    Kendimden baska kimseye bir sey almayi dusunmuyorum ama kendime dusunuyorum.

    0
    3 Yorumla
    • Yabababadu
      Yabababadu
      +1 yıl

      Bir köpeğin bakımını üstlen. köpekler insanlardan daha değerli bence.

      Yorumla
    • Coolio
      Coolio
      +1 yıl

      Bence anneni de düşün :)

      Yorumla
    • Mavim
      Mavim
      +1 yıl

      Ama bencil olmayalım sevgi gününde :)

      Yorumla
  • maat_ra
    maat_ra Takip Et
    Xper 7 Yaş: 36
    +1 yıl

    Arkadasimla kendime ayni ayakkabilardan alicam spora basliyoruz!

    0
    2 Yorumla
    • GökAlp
      GökAlp
      +1 yıl

      Süper bir karar, tebrikler :)

      Yorumla
    • Bruja_Blanca
      Bruja_Blanca
      +1 yıl

      Dostluğun kıymetini bilin <3

      Yorumla
  • Lastiktokalı
    Lastiktokalı Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    Güzel Bence olmuş. Tüm kampanyalar için tıklarız seni mi kıracağız aşk olsun :)

    0
    0 Yorumla
  • BuzHanım
    BuzHanım Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Sevgi göstermek güzel şey de... Değecek kaldı mı bunu düşünüyorum. Düşünelim bence.

    0
    1 Yorumla
    • Beerkant
      Beerkant
      +1 yıl

      Var var, umutsuzluğa kapılmayalım.

      Yorumla
  • hamsi
    hamsi Takip Et
    Xper 5 Yaş: 40
    +1 yıl

    kedi olalı bir fare tuttuk desenize, ben her özel günde kendimi şımartırım doğru yoldaymışız :)

    0
    0 Yorumla
  • Akuamarinn
    Akuamarinn Takip Et
    Bilge Yaş: 34
    +1 yıl

    Kedimle ilk sevgililer günümüz, henüz 5 aylık ne alsam kendisine düşünüyorum :)

    0
    3 Yorumla
    • SevDaM
      SevDaM
      +1 yıl

      :) poncik yaaa 5 aylik mi

      Yorumla
    • Ashıık
      Ashıık
      +1 yıl

      Ay cok sirinmis ya

      Yorumla
    • EmirDağlı
      EmirDağlı
      +1 yıl

      @Ashıık enn güzelinden bir mama mı alsanız acavba? :)

      Yorumla
  • EdaBayrak
    EdaBayrak Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36
    +1 yıl

    Sevgilisi olmayanın boynu bükük mü kalsın di mi ama :)

    0
    0 Yorumla
  • ican7
    ican7 Takip Et
    Master Yaş: 29
    +1 yıl

    Diyosunuz ki yani sevgililer gününde tam şaapamadık bu 8 kişiye de hediye alın iyice girsin :D Güzel mantık :D

    Güzel bence, zekice hazırlanmış. :D

    1
    0 Yorumla
  • Thauma
    Thauma Takip Et
    Master Yaş: 31
    +1 yıl

    sevgililer gelip gecici, maddelenen 8 kisi kalici.

    ben sevgimi göstermekte zorlanirim onu napcaz? :D

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Biricik ailem, can dostlarim, Galatasaray'im ve kitaplarim :)

    2
    5 Yorumla
    • PrettySweetyWoman
      PrettySweetyWoman
      +1 yıl

      Sana kitap alayım mı😛

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      @PrettySweetyWoman boyle bir soruyu saka olarak kabul etmeyip ciddiye alacagimi bilecek kadar kitap kurdusun :D

      Yorumla
    • KestaneŞeker
      KestaneŞeker
      +1 yıl

      Galatasaray miii, helaaaall :)

      Yorumla
    • 2 yorumu gör
    • Dropgun
      Dropgun
      +1 yıl

      Peki ya ben?

      Yorumla
    • Coolio
      Coolio
      +1 yıl

      Ooo fanatik <3

      Yorumla
  • AtACaaN
    AtACaaN Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ben direkt sevgilime alıcam kimse kusura bakmasın :)

    0
    0 Yorumla
  • tabinükleer
    tabinükleer Takip Et
    Xper 7 Yaş: 35
    +1 yıl

    Kedim benim her şeyim, senelerdir beraberiz yaşını başını aldı artık. Ona sevgimigösteririm :)

    0
    5 Yorumla
    • Sagapho
      Sagapho
      +1 yıl

      kaç sene :)

      Yorumla
    • PrettySweetyWoman
      PrettySweetyWoman
      +1 yıl

      Tanıdığım birinin kedisi 14 yaşındaymış, 1 kedi yaşı 7 insan yaşıymış falan filan derken kedi rekora koşuyor maşallah :)

      Yorumla
    • kuçukuçu
      kuçukuçu
      +1 yıl

      @PrettySweetyWoman 14 mü, helal olsun allah uzun ömürler versin :D

      Yorumla
    • 2 yorumu gör
    • sexybabe
      sexybabe
      +1 yıl

      aayy kedi seven erkek! severim <3

      Yorumla
    • Beerkant
      Beerkant
      +1 yıl

      @sexybabe :))

      Yorumla
  • YusufK2
    YusufK2 Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    Allah kahretsin hiçbiri yok ben de sadece kendim varım. 😒😒

    0
    0 Yorumla
  • DoRisS
    DoRisS Takip Et
    Xper 6 Yaş: 28
    +1 yıl

    ay parfüm alacaktım onlarda da indirim var mı acaba ya bakınayım

    0
    1 Yorumla
    • Mavim
      Mavim
      +1 yıl

      Güzel soru.

      Yorumla
  • GökAlp
    GökAlp Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    Ben babama alıym, babam arabasına alsın. Bana kim alacak? :/ nyse ben yine de babama aliym :D

    0
    2 Yorumla
    • AneSaa
      AneSaa
      +1 yıl

      babalar kendine bir şey almıyor valla alın

      Yorumla
    • kudret
      kudret
      +1 yıl

      alın alın ona kalsa oho :)

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Kedinin şirinliğine geldim, sevgini göster demişsiniz de... O canlıya sevgi göstermemek imkansız. Yerim.

    1
    1 Yorumla
    • SevDaM
      SevDaM
      +1 yıl

      Ben de kedilere bayilirim

      Yorumla
  • mMaxcodeRİMm
    mMaxcodeRİMm Takip Et
    Master Yaş: 32
    +1 yıl

    14 Şubatı Ters Çeviriyoruz ;
    Yalnızlığımıza 41 Defa Maşallah :)

    1
    1 Yorumla
    • EmirDağlı
      EmirDağlı
      +1 yıl

      Yalnız bu çok iyi olmuş :D

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Emeğine sağlık. Bence seven biri için her gün sevgililer günü, gerek ailen gerek çevren. Sevgilimiz yok ama sevenimiz var en azından :) en azından öyle sanıyorum Allah şaşırtmasın :)

    0
    0 Yorumla
  • Arzu_cici
    Arzu_cici Takip Et
    Bilge Yaş: 27
    +1 yıl

    Anlamıyorum 14 Şubat sevgiLİler günü sevgi günü değilki

    0
    0 Yorumla
  • kudret
    kudret Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Kardeşim bnimle selfie çekmez, yanıma bile zor gelir ama en sevdiğim insan be. Allah yokluğunu göstermesin.

    0
    1 Yorumla
    • serhan
      serhan
      +1 yıl

      uzkta kalirsaniz değerinizi anlar, simdi simariyodur :)

      Yorumla
  • retkir12
    retkir12 Takip Et
    Guru Yaş: 30
    +1 yıl

    Hayvanlara göstericeğim aslında hayvan demek onlara hakaret ama neyse en azından onlar sevgiden şevkatten anlıyorlar.

    1
    4 Yorumla
    • serhan
      serhan
      +1 yıl

      Katılıyorum +1

      Yorumla
    • retkir12
      retkir12
      +1 yıl

      @serhan eyw :D

      Yorumla
    • RüzgarGülü
      RüzgarGülü
      +1 yıl

      Doğru söylüyorsun. Hayvanlara bağış günü gibi bir şey olsa keşke. Hem bazıları eski sevgilileri yaad eder haah

      Yorumla
    • 1 yorumu gör
    • retkir12
      retkir12
      +1 yıl

      @RüzgarGülü insanlar kendilerine merhametli olmuyor ki insanlara olsun çoğu öyle

      Yorumla
  • yüreklimbenimyeni
    yüreklimbenimyeni Takip Et
    Yoda Yaş: 42
    +1 yıl

    Ve tabii, sevgilin olsun veya olmasın, kişisel bakımına vakit ayırarak bol bol şımartman gereken KENDİN

    0
    0 Yorumla
  • filofobik
    filofobik Takip Et
    Master Yaş: 43
    +1 yıl

    Anca laf kalabalığı...
    Bu sekiz maddeye harika karşıtları bulurum ama neyse gençlerin umudunu ve hevesini kırmiyim...

    1
    0 Yorumla
  • __arızalıbirey_
    __arızalıbirey_ Takip Et
    Guru Yaş: 28
    +1 yıl

    Minnos kedim galp❤❤😂
    Bu hangi komşum asdfj

    Elinde bir kutu çikolatayla kapısını çalsan sana gece gündüz börekler açacak komşun...

    0
    0 Yorumla
  • freddynin_melegi1
    freddynin_melegi1 Takip Et
    Yoda Yaş: 29
    +1 yıl

    Benden başka sevgilisi olmayan ve 14 Şubat’ta bir kutu ıslak mamayı kesinlikle hak eden minnoş kedim...

    0
    0 Yorumla
  • odun60
    odun60 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 65
    +1 yıl

    Yaşayamadığım bir hayat ve özlemlerle dolu bir ümit dünyası.. Hepinize teşekkür ederim.

    0
    0 Yorumla
  • Thetissssss
    Thetissssss Takip Et
    Guru Yaş: 37
    +1 yıl

    Hediye çeki yok mu @hepsiburada nın cömert editörü

    0
    0 Yorumla
  • Stonecoldhero
    Stonecoldhero Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    ne güzel gidiyoduk ki sonundaki reklamı gördüm -__-

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Gel abla geaaaaall envayi cesit hediye burda. don kilot beşuz. Fatmagul almadi basina gelmeyen kalmadı

    0
    0 Yorumla
  • MaSksTeR
    MaSksTeR Takip Et
    Master Yaş: 33
    +1 yıl

    Sevgimi şu an aileme gösteriyorum olunca da sevgilime gösteririm

    0
    0 Yorumla
  • EcE1986
    EcE1986 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    #sevginigöster ne güzel hashtag olmuş! doğru valla göstermek lazım.

    0
    1 Yorumla
    • Coolio
      Coolio
      +1 yıl

      Gösterelim mutlaka. Hayatta ne olacağı bilinmez.

      Yorumla
  • RefikEler94
    RefikEler94 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 31
    +1 yıl

    Madem herkes yalnız sevgilisi yok o zaman sevgililer günü niye var 😅😅😅

    0
    0 Yorumla
  • pstçkr
    pstçkr Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    Sevgimi göstermem sadece 14 şubata bağlı değil.. ben her daim sevgiyi herkese saygıyı ise hak edene veririm :)

    0
    0 Yorumla
  • burcfree
    burcfree Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl

    Kendime aşığım ama sevgilim de. Fakat sevgililer gününde sevgilim olmadi o benim bu günü niye kutlayalim ki bizimle bir ilgisi yok!

    0
    1 Yorumla
    • dandiliko
      dandiliko
      +1 yıl

      Sevgi'li, sevgiyle dolu olan demek. İlla karşı cins aşk yaşadığın biri olmasına gerek yok diye düşünüyyorum :)

      Yorumla
  • Corisjulis
    Corisjulis Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    Aslında bir erkek arkadaşım var ama düşündüğüm sevgililer günü bile değil 1haftadır benimle konuşmuyor kafamda ayrılık planları kök atıyor :))))))

    0
    4 Yorumla
    • dandiliko
      dandiliko
      +1 yıl

      13 şubatta ayrılıp 15 şubatta barışanlardan olmasın bu :/

      Yorumla
    • Corisjulis
      Corisjulis
      +1 yıl

      Allah korusun

      Yorumla
    • kudret
      kudret
      +1 yıl

      Hediye almamak için yapıyo bazı insanlar. öyleyse şaşırmam

      Yorumla
    • 1 yorumu gör
    • Corisjulis
      Corisjulis
      +1 yıl

      Hediye isteyen mi var sanki

      Yorumla
  • Astralll
    Astralll Takip Et
    Yoda Yaş: 39
    +1 yıl

    Hb yi severim de urun bilgisi için yorumlara baktığımda, kargo, teslimat çok iyi, çok yaşa hb, gibi saçma övgülerle dolu...

    0
    0 Yorumla
  • ProqrammeR
    ProqrammeR Takip Et
    Guru Yaş: 33
    +1 yıl

    Her zaman olduğu gibi yine kendime vakit ayıracağım : ) Lanet olası ben ve egom baş başa bir gün geçireceğiz : ) #sevginigöster

    0
    0 Yorumla
  • Ucurumgulu
    Ucurumgulu Takip Et
    Guru Yaş: 31
    +1 yıl

    1-2-3 sevgim onlar icin sadece sevgililer gününe özel değil. Her günümde onlara sevgimi gösteriyorum.
    Diğerleri boş.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Biri de bana sevgisini göstersin yanlızım dostlarim :(

    1
    0 Yorumla
  • Ata89
    Ata89 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 36
    +1 yıl

    Kadın şu yaşımdayken bile hasta olduğumda başımda bekliyor, tabi ki annem.

    0
    1 Yorumla
    • Beerkant
      Beerkant
      +1 yıl

      En azından bunun kıymetini biliyosunuz, çok güzel.

      Yorumla
  • crazyysf
    crazyysf Takip Et
    Xper 5 Yaş: 41
    +1 yıl

    Yine bekarım maselef. Ya evlenmek istiyorum çok şey mi istiyorum sanki. :(

    0
    0 Yorumla
  • Sinsirella25
    Sinsirella25 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    kişisel bakımına vakit ayırarak bol bol şımartmam gereken KENDİM! :D

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (196)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Sevgililer Günü > Benceler > Sevgililer Günü’nde Sevgini Göstermen Gereken 8 Diğer Kişi
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Benzer Benceler

Hepimizin Çok İyi Bildiği 8 Birbirinden Tatlı Anne Tipi 675 cevap verildi
Quiz Zamanı: Dünyayı Değiştiren Bu İsimleri Tahmin Edebilecek misin? 498 cevap verildi
Hayatın Kadınlarla Güzel Olduğunun 6 Gizli Kanıtı 451 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Siteden kiminle asansörde kalıp saatlerce sohbet etmek isterdin?
  • Hiç karşı cins kankanız size yürüdü mü?
  • Kadınların en sevdiği erkek tipi nedir?
  • Evinizde misafir ağırlarken özel sofra sunumu yapıyor musunuz, nasıl hazırlıyorsunuz?
  • Misafirinize böyle özenli yemek menüsü hazırlar mısınız, siz neler yapıyorsunuz?
  • Bir ilişkide fazla anlayış göstermek zamanla insanı değersiz hissettirir mi?
  • Hayalinizdeki tatil nasıl arkadaşlar?
  • Sevgilinizi arkadaşlarıyla tatile gönderir misiniz?
  • Bu Kaktüslerim ilk kez açtılar, nasıllar, beğendiniz mi?
  • Bu kombin yaz için uygun mu yoksa fiyasko mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨