Privacy Women Classic alırım verirkende senim kokun kadar güzelini dünyanın hiç bir yerinde bulamayacağımı biliyordum o yüzden sen kadar olmasada güzel bir koku olduğu için bunu aldım güzel günlerde kullan der verirdim
Baskın odunsu kokuların büyüleyici dokunuşu sayesinde erkek arkadaşının maskülenliğini ortaya çıkaracak Privacy Man Addiction gerçekten çok fazla ilgimi çekti almayı düşüneceğim herkese de tavsiye ediyorum son derece kaliteli ve sağlam bir marka !
parfüm değilde daha özel bir şey olmalı , parfümü kendimiz yapabiliriz mesela dıy tarzı hediye her zaman hoşlarına gider bazı insanların, sevdiği kokuların yağlarını alıp kalıcı bir parfüm yapılabilir
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
247Cevap
Boşver sevgiliyi. Ben kendime hediye ederim.
Prıvacy hayattır. Yaşamdır. Yatak dostudur.
Bence gerçekten uygun fiyatlıymış bu marka.
Hiç duymamıştım bu markayı.
Çiçek ve turunçgil notalarının mükemmel uyumuyla kız arkadaşının imzası haline gelecek Privacy Woman Addiction istiyorum :)
Yalniz hayat daha guzel ne gerek var
harika parfüm kalıcılığıda çok iyi. iyiki varsınız.
kimseye hediye etmeden kendim kullandığım için ürünlerin çoğunu denemiş durumdayım vede memnunum
Ne kokarsa koksun sevdiğim adam ben her tür severim
14 şubatta hediye alınacak kişi zaten kalbi çalınmış kişidir :)
Bir aralar hep severek kullandık
Parfümler bile odunsu😂😂
Ben böyle maddi hediyeler ile değil tenim ile sıcaklık ile kalbini çalarım
Gğzel bir ürün denemek isterim
Hediye kabul edilir shshhss
#AşkİçinPrivacy mükemmel kokular
En guzel parfum gercekten o nun ten kokusu..
Güzel de pahalı ürünler herkes alamayabilir
Sebgilim yok ama fikirler guzell
Bence parfüm yerine bileklik falan daha güzel. Taktığını gördüğümde yüzümdeki o gülümseme 😊 tarif edilemez
Kokularını beğeniyorum. Kendime hediye alırım artık :)
Parfüm çok sıkmaya başladı ama her sene aynı şeyler
Her seferinde deneyeceğim dediğim fakat bir türlü deneyemedigim bir şeysin privacy
Parfüm çok klasik değil mi
Privacy markayı denemedim
Denenmesi lazim bence parfümün
Ferah kokulu parfümler çok iyi ya
Privacy Women Classic alırım verirkende senim kokun kadar güzelini dünyanın hiç bir yerinde bulamayacağımı biliyordum o yüzden sen kadar olmasada güzel bir koku olduğu için bunu aldım güzel günlerde kullan der verirdim
14 Şubat yoktur benim için
Sebgilim yok ama fikirler guzell
14 Şubat kutlamadım hiç, garibanın yüzü gülür mü 😨
Güzel bence olmuş eline sağlık 👍
Kendim tasarlamayı tercih ederim
şahsen sert odunsu kokular en iyisi.
Klaaik bir hediye. Ama hayatında bir kerede olsa alınmasi gerekli diye dusunuyorum
Beğeniyorum. Güzel koku. Her türlü gideri var.
Dememek lazım...
Denemek lazım
Güzel bir bence olmuş 🙏🙏🙏
Evet parfüm bence güzel bir hediye olur bana göre. Tercihim parfüm.
Kokuyu denemeden almam. Önce bir denemek gerekli.
Farfüm güzel illa sevgilin olması lazım degil kendine ve arkadaslarınada alabilirsin
sevgilim yok belki kendime hediye alırım
Bana alır mısın ?
Koklamadan asla parfüm almam.
Baskın odunsu kokuların büyüleyici dokunuşu sayesinde erkek arkadaşının maskülenliğini ortaya çıkaracak Privacy Man Addiction gerçekten çok fazla ilgimi çekti almayı düşüneceğim herkese de tavsiye ediyorum son derece kaliteli ve sağlam bir marka !
#AşkİçinPrivacy
14 Şubat'a yalnız girecekler selam 😂🤗
Yok iste kimse olsa zaten hediye cok 😀
Geçen sevgililer gününde sevgilime parfüm almak istedim. Bana verdiği cevap aynen şöyle;-benim kötü koktuğumumu ima ediyorsun.
Privacy Man Addiction fazla seksi
İnsanlar zamanla bir çok şeyi unutur bir şey hariç oda kokudur. PRİVACY WOMEN CLASSİC
Bence güzel bir hediye edile bilir
Bu parfümü hedıye almak isterım begeniyorum
Sevgilisiz geccek gibi gozukuyor
Parfüm gayet mantıklı bir hediye
ferah ve odunsu kokuları seviyorum
Parfüm olabilir fakat diesel 1 puan önde.
Kendime kitap alarak kendi kalbimi çalacağım.
Gerek yok böyle şeylere mayk
parfüm değilde daha özel bir şey olmalı , parfümü kendimiz yapabiliriz mesela dıy tarzı hediye her zaman hoşlarına gider bazı insanların, sevdiği kokuların yağlarını alıp kalıcı bir parfüm yapılabilir
parfüm kullanmıyorum ya. Hiç sevmiyorum yani
harika ya bunu hiç düşünmedim