Aşkını göstermenin binbir türlü yolu var. Mesela, 14 Şubat’ta sevgiline aşkın büyüsünü teninde taşıy
Sevgililer Günü 14 Şubat’ta Aşkı Teninde Hissettirecek Bir Hediyeyle Sevgilinin Kalbini Çal! (Sayfa 6) PRIVACY Takip Et Sponsorlu Güzellik Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1823 14 Şubat’ta Aşkı Teninde Hissettirecek Bir Hediyeyle Sevgilinin Kalbini Çal! Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 41 kişi beğendi
ManyakBaron31 Takip Et Master Yaş: 56 +1 yıl Ben böyle günlere önem vermiyorum o yüzden sıkıntı yok benim açımdan 0 0 Yorumla
GuardiaN_Canakkale Takip Et Xper 5 Yaş: 38 +1 yıl Olmayan şeyi çalmam mersi hem en güzel koku sevdiğinin teninin kokusudur hissetmek ve onu içine çekerken heycanlanmaktir 0 0 Yorumla
Jumper45 Takip Et Xper 6 Yaş: 32 +1 yıl Sevgilimiz yok ki kime alalım olsaydı hemen şimdi kızı mutlu ederdim feda olsun ona hediye derdim 0 0 Yorumla
Melisoozdemir Takip Et Xper 4 Yaş: 27 +1 yıl karşımdaki insana hiçbir zaman parfüm hediye etmedim sanırım nihayetinde ne sever ne sevmez bilemem 0 0 Yorumla
Keremberke Takip Et Xper 2 Yaş: 24 +1 yıl Yüzük ve çiçek alacam bu sefer ya da parfüm de olabilir 0 0 Yorumla
Ecece42 Takip Et Xper 4 Yaş: 28 +1 yıl 5 yıldır değiştirmediğim parfümüm. Privacy forever Mükemmel bir koku 0 0 Yorumla
Secilayguderoglu Takip Et Xper 6 Yaş: 32 +1 yıl 12 yıldır değiştirmediğim parfümüm. Privacy forever 0 0 Yorumla
mehmetkayaoficial Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Onun kalbini yerinden sokecek bir hediye var 0 0 Yorumla
sinanalp Takip Et Xper 4 Yaş: 33 +1 yıl Tom ford kokusunu tek geçerim ama gençken de privacy parfumunu çok severek kullanırdım çok fresh rahatlatıcı içini açan bir kokusu var. 0 0 Yorumla
Melisea Takip Et Xper 4 Yaş: 29 +1 yıl Ben şu an ayrılmak üzereyim atarım linkini o almayı dener bence :=) 1 1 Yorumla ᎩᕱКışıКլı +1 yıl 😊👍 Yorumla
sezinnozz Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl amber kokusu alayim beri benim parfümün de amberli 0 0 Yorumla
bakbinedicemsana Takip Et Yoda Yaş: 32 +1 yıl Aşk tende başlar tende biter alsin bir privacy hic bitmesin 0 0 Yorumla
GezegenAdam Takip Et Master Yaş: 31 +1 yıl Kutlmasıpım için sorun yok hatta ve hatta nefret ediyorum 0 0 Yorumla
DespinaManolas Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Yani fiyatı çok ucuz. Bu ucuzlukta ki parfüme ne kadar güvenilir bilemiyorum. 0 0 Yorumla
Ayse0501 Takip Et Guru Yaş: 25 +1 yıl Privacy çok severim, ama güzel bir hediye değil bence 0 0 Yorumla
BirGünlükAşk Takip Et Xper 3 Yaş: 36 +1 yıl Olgun bir sevgilim Olsaydı çok şahane bir iç çamaşırı takımı alır; bir gece şömineli bir ev kiralardım. Dolu dolu vakit geçirirdşk 0 0 Yorumla
Erhanyucesoy Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl şu an aşkım diyeceğim bir kişi yok o yüzden ilgilenmiyorum 0 0 Yorumla
Transformes-6 Takip Et Xper 5 Yaş: 39 +1 yıl Privacy bende cok seviyorum ve kullanıyorum. 0 0 Yorumla
birakboskalsinyanim Takip Et Xper 6 Yaş: 38 +1 yıl Bunları hediye edecek sevgilimiz yokken 0 0 Yorumla
MagRipOgLu Takip Et Master Yaş: 39 +1 yıl Parfüm çok iyi. Kokusunı sevdiğiniz bir parfüö harika 0 0 Yorumla
Eziremsem Takip Et Master Yaş: 57 +1 yıl Sevgililer Günü konusunda 366 cevap paylaştı. çok güzel parfümler eline sağlık 0 0 Yorumla
anastaberata Takip Et Yoda Yaş: 35 +1 yıl Bu sene sapım ama Prıvacy Gold Woman bence en doğru tercih 0 0 Yorumla
pumalibo Takip Et Xper 5 Yaş: 25 +1 yıl Güzel parfümler ama kokuduna bakılmadab alınmaz tene uymaz beğenmeyebilir. 0 0 Yorumla
MavilerinHuzuru Takip Et Xper 6 Yaş: 24 +1 yıl Ferah ve odunsu kokusu ile gold men harika 👌 0 0 Yorumla
seval91 Takip Et Xper 4 Yaş: 35 +1 yıl Guzel parfumler👍 ama riskli bir hediye karsi taraf begenmeyebilir:) 0 0 Yorumla
Grandiflora Takip Et FenomenMaster Yaş: 44 +1 yıl Birine parfüm hediye etmek çok yalnış koku tende denenmeden alınmaz 8 0 Yorumla
beyazorkidem Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Aşk, savaşmaktır.Aşk, yaşamaktır.Aşk, bile bile tutsaklıktır!Privacy Man Addiction fazla seksi.. 🔥#AşkİçinPrivacy! 4 0 Yorumla
KaraAyna Takip Et Guru Yaş: 34 +1 yıl Uc numaradaki iyi görünüyor. Ama ve lakin ben ekk üyesiyim iskandinav kocam yok 0 0 Yorumla
Anki06 Takip Et Yoda Yaş: 54 +1 yıl Bu koku olmadan aşk olmuyor mu? Vayyy anasına. Bu kadar satmak için ne sorular ne anketler ne oyunlar. Böyle olunca da çok itici 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
247Cevap
Güzel görünüyor ama sevgilim uzakta
Ben böyle günlere önem vermiyorum o yüzden sıkıntı yok benim açımdan
Ks'den geliyoruz deyince indirim oluyor mu?
Olmayan şeyi çalmam mersi hem en güzel koku sevdiğinin teninin kokusudur hissetmek ve onu içine çekerken heycanlanmaktir
KS %90 yalnız girecek 14 şubata
Ask sen nesin kalbini flaşladin gel buraya
Sevgilimiz yok ki kime alalım olsaydı hemen şimdi kızı mutlu ederdim feda olsun ona hediye derdim
karşımdaki insana hiçbir zaman parfüm hediye etmedim sanırım nihayetinde ne sever ne sevmez bilemem
Yüzük ve çiçek alacam bu sefer ya da parfüm de olabilir
Ben bunun neden kutusuna düştüm. d
Hangisi daha fresh acaba bilgisi olan var mı?
Bütçeyi uygun hediyeler, sevdim.
Güzel paylaşım.. tşkler :)
5 yıldır değiştirmediğim parfümüm. Privacy forever Mükemmel bir koku
12 yıldır değiştirmediğim parfümüm. Privacy forever
Onun kalbini yerinden sokecek bir hediye var
Sevgili yok ki anasını satayımm
Kampanya yapmış gördüm PRVACY çok da uygun
Tom ford kokusunu tek geçerim ama gençken de privacy parfumunu çok severek kullanırdım çok fresh rahatlatıcı içini açan bir kokusu var.
Parfüm mantıklı aslında güzel fikir
Ben şu an ayrılmak üzereyim atarım linkini o almayı dener bence :=)
😊👍
Süper bir parfümm. Kalite...
amber kokusu alayim beri benim parfümün de amberli
Parfümler çook güzel bee.
Kullanmadım ama fiyatlar maşallahı var yani.
Aşk tende başlar tende biter alsin bir privacy hic bitmesin
Kutlmasıpım için sorun yok hatta ve hatta nefret ediyorum
çok güzel parfümler tavsiye ederim
Yalnız olduğum için kendime aliyorum😂
Kokuyu koklamadan almayın bende
Yani fiyatı çok ucuz. Bu ucuzlukta ki parfüme ne kadar güvenilir bilemiyorum.
Aşk bile bile tutsaklıktır bence
Privacy çok severim, ama güzel bir hediye değil bence
Olgun bir sevgilim Olsaydı çok şahane bir iç çamaşırı takımı alır; bir gece şömineli bir ev kiralardım. Dolu dolu vakit geçirirdşk
şu an aşkım diyeceğim bir kişi yok o yüzden ilgilenmiyorum
Privacy iyidir teni cazip kılar
Mukemmelmiş gercekten tebriklerr
AaaAaaAa nE kAdAr dA gÜzEl hEdiYe fİkRi bU
Ćok isterim onu 😎 Privacy Man Classic
Privacy bende cok seviyorum ve kullanıyorum.
Sevgilim yokki olsaydı belki alabilirdim
Bunları hediye edecek sevgilimiz yokken
Bunun için önce 2. Şahış olmalı 🚬🚬
Aşık olamıyorsak ne yapalım peki?
Parfüm çok iyi. Kokusunı sevdiğiniz bir parfüö harika
çok güzel parfümler eline sağlık
Hiç kullanmadım ama denemek isyorum
bence bu güzeldeğilama neyse
Bu sene sapım ama Prıvacy Gold Woman bence en doğru tercih
Güzel parfümler ama kokuduna bakılmadab alınmaz tene uymaz beğenmeyebilir.
Parfüm hediyesi bana çok banel geliyor
Ferah ve odunsu kokusu ile gold men harika 👌
Guzel parfumler👍 ama riskli bir hediye karsi taraf begenmeyebilir:)
Birine parfüm hediye etmek çok yalnış koku tende denenmeden alınmaz
Aşk, savaşmaktır.
Aşk, yaşamaktır.
Aşk, bile bile tutsaklıktır!
Privacy Man Addiction fazla seksi.. 🔥
#AşkİçinPrivacy!
Uc numaradaki iyi görünüyor. Ama ve lakin ben ekk üyesiyim iskandinav kocam yok
Bu koku olmadan aşk olmuyor mu? Vayyy anasına. Bu kadar satmak için ne sorular ne anketler ne oyunlar. Böyle olunca da çok itici
Aldım bundan efsane tavsiye ediyorum
Odın kokulu parfümleri merak ettim
boş işler bunlar boş tuzak