Aşkını göstermenin binbir türlü yolu var. Mesela, 14 Şubat’ta sevgiline aşkın büyüsünü teninde taşıy
Sevgililer Günü 14 Şubat’ta Aşkı Teninde Hissettirecek Bir Hediyeyle Sevgilinin Kalbini Çal! (Sayfa 4) PRIVACY Takip Et Sponsorlu Güzellik Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1823 14 Şubat’ta Aşkı Teninde Hissettirecek Bir Hediyeyle Sevgilinin Kalbini Çal! Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 41 kişi beğendi
magnumelegant Takip Et Master Yaş: 40 +1 yıl Parfüm çok klasik bence daha farklı birsey alinmali 0 0 Yorumla
Çapkın_kuru_fasulye5 Takip Et Xper 5 Yaş: 41 +1 yıl adına aldanmayın hedef kitlesi sevgilisiz insanlardır. sevgilisi olana her gün sevgililer günü. 0 0 Yorumla
psychologisthealer Takip Et Yoda Yaş: 25 +1 yıl Tercih ettiğim en güzel parfüm markalarından biri. Gerçekten cezbedici ve mükemmel kokulara sahip.Özellikle Privacy Woman Addiction🌺#AşkİçinPrivacy 0 0 Yorumla
sorbakım12 Takip Et Xper 5 Yaş: 28 +1 yıl Parfüm yerine tenini koklamayı tercih ederım parfüm herkeste aynı kokar ama o trendeki koku başkasına ait olmuyor bana göre 0 0 Yorumla
n2m7ler Takip Et Xper 5 Yaş: 32 +1 yıl Bu hediyeleri hakedecek sevgili tanımıyorum snbshsjw 0 0 Yorumla
Kemal1790 Takip Et Guru Yaş: 38 +1 yıl Kaldı 4 gun de hedıye alacak bırını bulamadım daha 0 0 Yorumla
CatDealer Takip Et Xper 6 Yaş: 35 +1 yıl Odunsu koku, bana hediye gelse oturur bir düşünürüm " lan acaba nerde hata yaptım? " diye 0 0 Yorumla
Sıkıldımx Takip Et Xper 4 Yaş: 32 +1 yıl Ben sevgilim olsa kendi emegimle bir hediye hazırlamayı daha uygun görürüm. 0 0 Yorumla
Sensiz-Olmaz-Ki Takip Et Xper 6 Yaş: 36 +1 yıl Mükemmel bir sevgililer günü için mükemmel kokular şart 0 0 Yorumla
Mucize_34 Takip Et Xper 6 Yaş: 35 +1 yıl Ayyyyy harika kokular bu kombin setler bayıldim da sevgilim yok ;(((( 1 0 Yorumla
papci29 Takip Et Xper 4 Yaş: 25 +1 yıl Keşke öyle bir sevgilim olsa ve bana herşeyi hissettirse 0 0 Yorumla
korkmaz01 Takip Et Master Yaş: 49 +1 yıl hic kullanmadim umarim uzun sureli kalici kokusu guzel parfumdur 0 0 Yorumla
ptrck54 Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Erkek parfümünün tıraş kolonyası gibi kokmasını sevmiyorum bu yüzden PRIVACY MAN CLASSIC. 0 0 Yorumla
MichaelDemiurgos Takip Et Xper 5 Yaş: 35 +1 yıl Stanley termos aldım ben işe giderken sıcak sıcak çayını kahvesini içsin 0 0 Yorumla
edwardcullen1910 Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl Güzel koktuğumu anlayacak biri olmadıktan sonra neye yarar 0 0 Yorumla
afr0dit Takip Et FenomenMaster Yaş: 31 +1 yıl Odunsu kokulara bayılırım gold man harika bence. 3 1 Yorumla FyodorPavloviç +1 yıl Erkeklere bu yüzden mi odun diyorsunuz 😀 Yorumla
քɛʀɨӄıʐı Takip Et Xper 2 Yaş: 28 +1 yıl Bence hepsi birbirinden güzel. Fiyat açısından da makul gibi 😇 0 0 Yorumla
_Boncuğum_ Takip Et FenomenGuru Yaş: 32 +1 yıl Aşk bile bile tutsaklık..aşkı en iyi anlatan parfüm sevgililer gününe de en çok yakışacak olandır.#AşkİçinPRIVACY 2 0 Yorumla
SiyahlarÏçindeBirKız Takip Et Xper 6 Yaş: 35 +1 yıl Sevgilim olsa çalardım ama sevgilim yok 0 0 Yorumla
ĎĔĹĨ_ĞöŃüĹ Takip Et Xper 4 Yaş: 31 +1 yıl Yok ki bundan alacak srvgili bizde kendimiz alırız😒🙄 0 0 Yorumla
Turâr Takip Et Xper 6 Yaş: 31 +1 yıl Gerçekten mükemmel parfüm kalıcı kokusu var hiç gitmemesi en iyisi 0 0 Yorumla
Ates1212 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Bir parfüm alcam 150 200 tl yanındada susturucu alcam başıma iş açmasın diye 😊 0 0 Yorumla
Crnce2020 Takip Et Xper 6 Yaş: 43 +1 yıl Ben kullanmiyorum. Kendi parfumumu degistrmiyorum. 0 0 Yorumla
kediitanrica Takip Et Xper 3 Yaş: 25 +1 yıl Bu parfümü her kokladığımda vişne gibi hissettiriyor, çok hoş 0 0 Yorumla
Aylinnks Takip Et Xper 2 Yaş: 34 +1 yıl Koku her insanın teminde farklıdır o yüzden parfüm gediye almam 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
247Cevap
Privacy Gold Men süper bir koku 👍👌
Parfüm çok klasik bence daha farklı birsey alinmali
İlla parfüm olmamali parfüm gecici
Sevgilim yok nasıl deniyeyim
Azərbaycan da ne zaman olacak bu endirim?
adına aldanmayın hedef kitlesi sevgilisiz insanlardır. sevgilisi olana her gün sevgililer günü.
Tercih ettiğim en güzel parfüm markalarından biri. Gerçekten cezbedici ve mükemmel kokulara sahip.
Özellikle Privacy Woman Addiction🌺
#AşkİçinPrivacy
Parfüm yerine tenini koklamayı tercih ederım parfüm herkeste aynı kokar ama o trendeki koku başkasına ait olmuyor bana göre
Bu hediyeleri hakedecek sevgili tanımıyorum snbshsjw
Kaldı 4 gun de hedıye alacak bırını bulamadım daha
Afrodizyaklı mı bunlar xjmskskhsjakka
Odunsu koku, bana hediye gelse oturur bir düşünürüm " lan acaba nerde hata yaptım? " diye
Sevgilim için tüm güzellikleri yapardim
Anlamam erkek parfümünden
Parfümü boşverin güven kokmalı
Ben de parfüm düşünüyordum
Sevgilim yok gerek yok diyorum
Ben sevgilim olsa kendi emegimle bir hediye hazırlamayı daha uygun görürüm.
Ne alacağız ki ya şeytan diyo ayril
Mükemmel bir sevgililer günü için mükemmel kokular şart
Kokuları çok hoş beğeniyorum. Ama sevgilim yok. 🙄
Ayyyyy harika kokular bu kombin setler bayıldim da sevgilim yok ;((((
Privacy!!! Bayılıyorum şu parfümün kokusuna!
Keşke öyle bir sevgilim olsa ve bana herşeyi hissettirse
Sevgilisi olanlar düşünsün
hic kullanmadim umarim uzun sureli kalici kokusu guzel parfumdur
Bende bulamadim ne alicagimi
Erkek parfümünün tıraş kolonyası gibi kokmasını sevmiyorum bu yüzden PRIVACY MAN CLASSIC.
Stanley termos aldım ben işe giderken sıcak sıcak çayını kahvesini içsin
Sevgilim yok 🙄 beni anlıyormusun
Kimse bilmez benim parfümüm o 😍😍
evet bende bu markayı düşünüyorum
Parfüm denince öyle rast gele alınmaz ki
Güzel koktuğumu anlayacak biri olmadıktan sonra neye yarar
Sevgililer gününün f*ck it
Parfüm sevmem hediye olarak
Çok bildiğim bir marka değil denebilir
Parfüm sevmiyorum, teşekkürle
Çok mühim gün sanki, bir bilseniz...
Odunsu kokulara bayılırım gold man harika bence.
Erkeklere bu yüzden mi odun diyorsunuz 😀
Bence hepsi birbirinden güzel. Fiyat açısından da makul gibi 😇
En kosa surede Deniyecegim.
Aşk bile bile tutsaklık..
aşkı en iyi anlatan parfüm sevgililer gününe de en çok yakışacak olandır.
#AşkİçinPRIVACY
Sevgilim olsa çalardım ama sevgilim yok
Sevgilim olmadığı için gerek duymuyorum
Yok ki bundan alacak srvgili bizde kendimiz alırız😒🙄
Gerçekten mükemmel parfüm kalıcı kokusu var hiç gitmemesi en iyisi
Fazla baştan çıkarıcı kokular var 👄
Parfümleri Harika güzel bir hediye olabilir
Teninin kokusu parfümüm olsun.
En güzel hediye bencede parfüm
Bir parfüm alcam 150 200 tl yanındada susturucu alcam başıma iş açmasın diye 😊
Cok güzel harika. Tam aradığım ürünler
Ben kullanmiyorum. Kendi parfumumu degistrmiyorum.
Koku insanı her daim etkiler
Sevgilim eşim yok hediyede yok
Bu parfümü her kokladığımda vişne gibi hissettiriyor, çok hoş
Bence en güzel hediye kendi ellerinle yaptigindir
Alınır güzel hediyeeeeeeeeeeeeeeeeee
Koku her insanın teminde farklıdır o yüzden parfüm gediye almam