Her ne kadar sevgililer gününün bu kadar büyütülmesi gerektiğine inanmasam da, sevdiklerimize, dostlarımıza ve arkadaşlarımıza her zaman hediyeler alınması gerektiğini düşünsem de özellikle kadınlar için bu gün bir önem taşıyor. Ve ben de buna saygı duyuyor ve gerekeni yapıyorum. 🙂
Beyaz üstünde pembeli şeyler var ondan kullanmıştım bir ara memnunum ondan size de öneririm. Bide erkekler için siyah üstüne mavili desenler var o da çok fenasal. Onu da kardeşime almıştım
"Göz görür gönül sever" Tezini çürüten şey kokudur. Aşkı tetikleyen , kadınla erkeği birbirine çeken vücudun salgıladığı "Feroman" ile "koku haberleşmesi" Sağlanır. Yani, özel kokular , özel duyguların ortaya çıkmasına , kalp atışında hızlanmaya neden olur.❤ #AşkİçinPrivacy!
Bence kimse çirkin kokan biriyle beraber olmak istemez. Açıkçası bu devirde karakter filan boş. Ķotu kokan birine yaklaşmak bile istemez insan. Ve zaten bu kokuda karakterini belli eder. Besbelli pasaklı anam bu pasaklı. Ondan sana yar olmaz. Yani anlayacağınız hastasıyız boyle guzel kokularin
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
247Cevap
güzel olmuş ellerinize sağlık
Odunsu kokular en iyisi olur
sevgilim yok ne yazık ki hediye alacak ya da alacağım biri de yok
hediye olmazsa sevgi olmuyormu veya baska gunler sevgisizmi kaliyorsunu?
Bence kırbaç alsin herkes güzel güzel kullansın:p
Sevgilimi var. bir bitmediniz. Beeeee...
En sevdiğim parfüm markasıdır. Kokusu da aynı şekilde
Saten bordo iç camasırı alıcam... 😍
#AşkIcinPRIVACY Cok sevdim bkr kokudur
böyle şeylere gerek yok kendimiz fazlasıyla yetiyoruz :)
Ben çaldım bile xd hırsız mıyım neyim ya
Ben daha yeni aldım parfüm xhapnx
Sadece fenomenler görüş yazmış şaşırdık mı tabiki de hayır (ks bu görüşüde kaldırır kesin)
Her ne kadar sevgililer gününün bu kadar büyütülmesi gerektiğine inanmasam da, sevdiklerimize, dostlarımıza ve arkadaşlarımıza her zaman hediyeler alınması gerektiğini düşünsem de özellikle kadınlar için bu gün bir önem taşıyor. Ve ben de buna saygı duyuyor ve gerekeni yapıyorum. 🙂
Sevgilisi olmayanlara selam olsun
Privacy güzel koku çok beğenerek alırım
Beyaz üstünde pembeli şeyler var ondan kullanmıştım bir ara memnunum ondan size de öneririm. Bide erkekler için siyah üstüne mavili desenler var o da çok fenasal. Onu da kardeşime almıştım
Sevgilim olunca alırım prıvacy 😂😂
Hangisini önerirsiniz kokusu kalıcı ve güzel olani hangisisye yardimci olur musunuz
begendim harika bir urun en iyi hwdiye diyebilirim
Gold sensation favori kokum oldu.. klişe falan dinlemem bu sevgililer gününde yine parfüm istiyorum. ❤
Eskiden sürekli bu markayı tercih ederdim ama şimdi nasıl kokuları bilmiyorum tester yollasaniz iyi olur 😂
Sevgilim yoook ama kendime alırım 🤔
Tamam herşey hoşta bilin bakalım ne eksik?
Elbette sevgilimiz yok sjzjs
Pamuk eller cebe bu sene 14 Şubat bosuz toplanıp veya bireysel parfüm hediye edebilirsiniz hiç sıkıntı değil
paylaşım için teşekkürler.
Bilemedim kokusunu so, i dont know
Parfumleriii cokkk guzellll
Bu parfümden alıcam
Kullanan öneren varmı?
Odunsu kokusunu düşünüyorum
Privacy Woman Addiction💫 Kokusunu beğendiğim nadir kadın parfümlerinden
Şöyle bir hediye alacak arkadaşımız bile yok
Klasik bir hediye. Ama hayatında bir kerede olsa hediye etmeyende ne bilim yani😁
"Göz görür gönül sever" Tezini çürüten şey kokudur. Aşkı tetikleyen , kadınla erkeği birbirine çeken vücudun salgıladığı "Feroman" ile "koku haberleşmesi" Sağlanır. Yani, özel kokular , özel duyguların ortaya çıkmasına , kalp atışında hızlanmaya neden olur.❤
#AşkİçinPrivacy!
Sen daha hayattamsn
Sıra dışı ama kaptım bunu
Parfüme ne gerek var kokusu yeter bana yani
Yanlız olucaz hep :( bir 14 Şubat daha Geçiyor
Nerde TEN nerde yalnızlıklar olarak daha kalabalığız
Çalamam çünkü kendisini çaldılar sjdjfj
Almak gerek güzel bisey gibi görünüyor
Sevgilim yok 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Sevgilimiy yokki ya 😅😅😅
Çok güzel olmuş ellerinize sağlık değil. Zaten bu oeumu÷yorumu kimse okumaz
Bence kimse çirkin kokan biriyle beraber olmak istemez. Açıkçası bu devirde karakter filan boş. Ķotu kokan birine yaklaşmak bile istemez insan. Ve zaten bu kokuda karakterini belli eder. Besbelli pasaklı anam bu pasaklı. Ondan sana yar olmaz. Yani anlayacağınız hastasıyız boyle guzel kokularin
Farklı bir parfüm kullaniyorum açıkçası ama deneyeceğim bakalım
ah ah bulsak keşke öyle birini.
privacy parfümleri gerçektne sevgililer günü için alınabilecek bir hediye mantıklı
Kendime goldmen alayım bari 😅
gold Man mi daha iyi Classic man mi sizce erkek arkadaşıma alacağım da?
Sevgilim yok ki ne acı 😔😔😔
Benim sevgilimin kokusu her şeyden güzel ama bu parfümde en az onun kadar iyi gibi gözüküyor 😂💓
Acaba gerçekten etkileyici mi bu kokular, hiç kullanmadım bu markayı
Hmm hepsi çok güzel ama benim param yok
Güzel parfümler var denemek isterim
Hırsız olun çalın kalpleri tabi sonra sevin ve hediye alın😜😜
.
İnsanın sevgilisi olmayınca cüzdanı hep dolu oluyor,
Hangisi güzel bilemedim şimdi.
.
güzel kokular beni hep cezbeder ki
Ben olsam ampulün üstüne ismini yazıp veririm, hem de tahta kalemiyle yazarım. Bunlar çok klişe.
Ne zman odunsu kokulu parfüm kokusu alsam eski sevgilim aklıma gelir o yüzden artık hiç sevmiyorum o kokuyu
Çok güzel bir parfüm alınır
bir ara denemiştim. Güzeldi.