Aşkını göstermenin binbir türlü yolu var. Mesela, 14 Şubat’ta sevgiline aşkın büyüsünü teninde taşıy
Sevgililer Günü 14 Şubat’ta Aşkı Teninde Hissettirecek Bir Hediyeyle Sevgilinin Kalbini Çal! (Sayfa 2) PRIVACY Takip Et Sponsorlu Güzellik Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 1823 14 Şubat’ta Aşkı Teninde Hissettirecek Bir Hediyeyle Sevgilinin Kalbini Çal! Cevapla Beğen Paylaş Takip Et 41 kişi beğendi
Perdone34 Takip Et Xper 2 Yaş: 37 +1 yıl Odunsu koku mu 😁 yeni mi bu ürün kullanmadım hiç. 0 0 Yorumla
Şizofrenolmayolunda Takip Et Xper 7 Yaş: 26 +1 yıl Ah odunsu kokular en sevdiğim o yüzden tercihim privacy😂 0 1 Yorumla JanJan_ +1 yıl Privacy e ne gerek var odunsu koku her yerde. Yorumla
ygt3442 Takip Et Xper 3 Yaş: 34 +1 yıl Birbirini gerçekten sevene hergün 14 Şubat . Bence çok saçma bir güne indirgenmesi 0 0 Yorumla
DiyetDüşmanı Takip Et Xper 6 Yaş: 27 +1 yıl Privacy kendim de kullanıyorum cok güzel bence 2 1 Yorumla Ali3560 +1 yıl Şarkıcı gulsene benziyorsun 😉👌 Yorumla
Edepyahuuuuu Takip Et Xper 5 Yaş: 27 +1 yıl Odunsu koku harika 🤭erkek arkadaşımın kullandığı 0 0 Yorumla
Emreyıldız34 Takip Et Xper 5 Yaş: 34 +1 yıl Gold Man iyidir baya iyi hatta tercih edilebilir uzun yaz diyor sanki yazınca daha fazla mı reklam olacak 0 0 Yorumla
Asiesmerlolita3 Takip Et Xper 4 Yaş: 30 +1 yıl Odunsu kokulara bayılıyorum gucu ifade ediyor bana genelde 0 0 Yorumla
Eternal_463 Takip Et Xper 5 Yaş: 30 +1 yıl Bil bakalım ne eksik biz anca flört ediyoz sonrası yok 0 0 Yorumla
fuuboi Takip Et Xper 5 Yaş: 38 +1 yıl 20 yıl önce kullanıyordum güzeldi, bulması zor idi. ender idi... bugünlerde herkesin elinde, ayrıcalıklı hissettirmiyor. 0 0 Yorumla
Öyle_ölmem_füze_at Takip Et Xper 2 Yaş: 29 +1 yıl #AşkİçinPrivacy ❤️ Çok güzel, cezbedici kokuları var 🌺 0 0 Yorumla
Borayigiter2 Takip Et Xper 2 Yaş: 37 +1 yıl Kokularını merak ediyorum erkek güzel kokmalı... 0 0 Yorumla
tatlı_simpons Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl Parfüm almak için bence en doğrusu tende nasil koku olur denenmeden alinmamali yani 0 0 Yorumla
GüneşinnKızı Takip Et Xper 5 Yaş: 29 +1 yıl Yıllardır merak ediyorum ya şu parfümü bir testerını sunan mağaza bulamadım çıldırıcam 0 0 Yorumla
zfaffafqeFQ Takip Et Xper 5 Yaş: 44 +1 yıl ben sevdiğimin kokusunu parfüm örtsün istemezdim ister prıvacy ister lagos ya 🤷🏻♂️ 0 0 Yorumla
Erhanyücesoy12345678 Takip Et Xper 3 Yaş: 34 +1 yıl Alanlara hayırlı olsun güle güle kullansın 0 0 Yorumla
izmir-beyi Takip Et Xper 6 Yaş: 31 +1 yıl Saçmalamayın sevgililer günü sadece bir gün mü 🙁 0 0 Yorumla
eskisadıkaşk Takip Et Yoda Yaş: 37 +1 yıl Harika bir koku olsada benim tercihim kakao ve vanilya karışımı 🥰 0 0 Yorumla
a elifyd Takip Et Guru Yaş: 33 +1 yıl Hem kaliteli hem uygun fiyatlı. Kendimde severek kullanıyorum. Hediye olarak da harika bir tercih. Sevgililer günü için kesinlike iyi bir öneri olmuş. 0 0 Yorumla
hayathayatdelice Takip Et Guru Yaş: 39 +1 yıl gerek yok bence ya sonra üstümüze çıkıyorlar tepemize kadar 0 0 Yorumla
fark_var Takip Et Yoda Yaş: 41 +1 yıl Paylaşımlar için teşekkürler hediye alınca birde sevgili bulmak lazım. 😀 0 0 Yorumla
TutkununKırmızıTonu Takip Et Master Yaş: 26 +1 yıl Erkek arkadaşım yok ama eğer olsaydı tercihim, odunsu kokuların hastası olduğum için Privacy Man Addiction olurdu. :) 4 1 Yorumla askar_serdar2 +1 yıl Senin için kullansam Yorumla
sezengillerden Takip Et Xper 3 Yaş: 30 +1 yıl Valla severim kokusunu özellikle gold sensation 0 0 Yorumla
Billy59 Takip Et Master Yaş: 25 +1 yıl Sevgililer Günü konusunda 467 cevap paylaştı. Para yok ki hediye alalım 1 0 Yorumla
Kotusi Takip Et Master Yaş: 45 +1 yıl Önce bir sevgili bulmak gerekiyor sanırım bunu yapabilmek icin 0 0 Yorumla
aygun1999 Takip Et Xper 5 Yaş: 26 +1 yıl 14 Şubat Benim İçin Sevgiler Günü Değildir Arkadaş Bir İnsan Zaten Seviyorsa Ona Her gün O Günüdür Zaten Bizim insanımız da Bunlardan Fırsatçılık Yaparak Ürünün Fiyatı 1 se Zaten Onu 2-3 Yapmakta Üstüne Yoktur Kısaca Böyle Düşünüyorum. 0 0 Yorumla
Drakula3584 Takip Et Master Yaş: 42 +1 yıl Sevgili yok olsa bile hediye ile aram yok :D :D 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
247Cevap
Yalnızlar kulübüne üyeyim beklerim
Biri olsaydı alırdım 🙃🙃🙃🙃🙃
Odunsu koku mu 😁 yeni mi bu ürün kullanmadım hiç.
Kesinlikle tavsiye ederim. Kullnmayanlar için
Hepsi birbirinden güzeldir
Ah odunsu kokular en sevdiğim o yüzden tercihim privacy😂
Privacy e ne gerek var odunsu koku her yerde.
Birbirini gerçekten sevene hergün 14 Şubat . Bence çok saçma bir güne indirgenmesi
Privacy kendim de kullanıyorum cok güzel bence
Şarkıcı gulsene benziyorsun 😉👌
hiç bilmiyorum bunların kokusunu
Ama bilin bakalim ne eksik?
Odunsu koku harika 🤭erkek arkadaşımın kullandığı
Ucuza alınabilecek en güzel parfüm
Gold Man iyidir baya iyi hatta tercih edilebilir uzun yaz diyor sanki yazınca daha fazla mı reklam olacak
Sevgilim olmadığı icin sorun yok
Odunsu kokulara bayılıyorum gucu ifade ediyor bana genelde
Bil bakalım ne eksik biz anca flört ediyoz sonrası yok
20 yıl önce kullanıyordum güzeldi, bulması zor idi. ender idi... bugünlerde herkesin elinde, ayrıcalıklı hissettirmiyor.
Gerçekten çok güzel kokuyo 😎😍
Privacy Gold Mükemmel 👌🏻
Her koku her tende aynı kokmuyor ama
#AşkİçinPrivacy ❤️ Çok güzel, cezbedici kokuları var 🌺
merak uyandırıcı bir reklam olmuş.
Bilgilendirmeleriniz için çok teşekkürler
Kokularını merak ediyorum erkek güzel kokmalı...
Deniyelim görelim konularını merak ediyorum
Parfüm almak için bence en doğrusu tende nasil koku olur denenmeden alinmamali yani
Parfüm iç çamaşır jartiyer
Yıllardır merak ediyorum ya şu parfümü bir testerını sunan mağaza bulamadım çıldırıcam
Privacy Man Addiction, çok iyi ❤️
Parfüm mü no çooooook basit
ben sevdiğimin kokusunu parfüm örtsün istemezdim ister prıvacy ister lagos ya 🤷🏻♂️
Alanlara hayırlı olsun güle güle kullansın
Saçmalamayın sevgililer günü sadece bir gün mü 🙁
Guzel sunum olmus hazırlayanın emegıne saglık
Odunsu kokuları sevmiyorum asla
perfümüm var yeteri kadar saol almıyım
Harika bir koku olsada benim tercihim kakao ve vanilya karışımı 🥰
Olsaydı biri alırdım 🙃🙃🙃🙃
Hepside cok guzel cokkkkkk
Hem kaliteli hem uygun fiyatlı. Kendimde severek kullanıyorum. Hediye olarak da harika bir tercih. Sevgililer günü için kesinlike iyi bir öneri olmuş.
gerek yok bence ya sonra üstümüze çıkıyorlar tepemize kadar
Ürünler güzel ve fiyatlarda çok makul bence
Güzel paylaşım teşekkürler.
Herkesin sevgi anlayışı farklı tabi :)
yazı içi çok teşekkür ederiz çok başarılı
Paylaşımlar için teşekkürler hediye alınca birde sevgili bulmak lazım. 😀
Bende parfüm aldım çok begendi
Önce bir aday olması lazım hediye alabilmek için 😂
Hep güzel her zaman güzel
Erkek arkadaşım yok ama eğer olsaydı tercihim, odunsu kokuların hastası olduğum için Privacy Man Addiction olurdu. :)
Senin için kullansam
Valla severim kokusunu özellikle gold sensation
başka ne hediye alınabilir
Para yok ki hediye alalım
Koku ile ten uyumu mühim.. denemek gerek.
Gold woman kokusu cok hos
Önce bir sevgili bulmak gerekiyor sanırım bunu yapabilmek icin
14 Şubat Benim İçin Sevgiler Günü Değildir Arkadaş Bir İnsan Zaten Seviyorsa Ona Her gün O Günüdür Zaten Bizim insanımız da Bunlardan Fırsatçılık Yaparak Ürünün Fiyatı 1 se Zaten Onu 2-3 Yapmakta Üstüne Yoktur Kısaca Böyle Düşünüyorum.
olabilir henüz karar vermedim
Sevgili yok olsa bile hediye ile aram yok :D :D
Sevdiğim için en güzel fırsat almak için