AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
778Cevap
Aman senenin bir günü canım cicim senenin hergünü hır gür olmasın
güzel ama kendime makyaj malzemesi almak daha çekici geliyor
9 tam bizim grupluk olmuş lan :D pijama partisi gibi vdcjahbc
El emeği göz nurudur :)
Kızlar sevgililerine boyunluk atkı vs. örebilir :)
Sevgilinize verebileceğimiz orijinal şeyler düşünün..
şu 14 Şubat geçip gitse de bizlerde rahat bir nefes alsak !!!
Aramızda mesafeler var 😐 😍 ama o benim bu hayatta ki en güzel hediyem
Yıllar önce yazmışım bu yorumu, artık öyle biri yok.. Hatta 4 yıl oldu ayrılalı..
Hediye istemiyorum, beni gerçekten sevsin, sadık olsun yeter.
bana bir güzel söz de yeter ama pelin ne sever pek bilemem
Viral var dediler gittik. :D
Anasayfanın şefkatli kollarına döneyim en iyisi... :D
Sevgililer günüyle alakam yok ama indirimleri severiz...
Ya sevdiği yemek ya da başka el emeği bir hediye bence :)
Ellerine emeğine sağlık şu an bir sıkıntıdan kurtuldum 🙂
.
Kendi yaptığı bir şeyden daha büyük bir hediye olamaz.
.
Yüzük hiç çekici bir hediye gibi gelmez bana. Bu arada emeğine sağlık.
yanlızlığıma mı sevgilime mi alacam daha kesin değil umarı mbarısırız
Peki ya sevgililer gününe geleneği bozmayıp tek başına girenler ne yapmalı?
Ay yiter. Ne sevgililer günüymüş? Ayrılın da kurtulalım.
Sevgilim olsaydı sevgi dolu minna bir öpücük bile yeter de artardı benim için 😣
Vazgeçilmez olanı, sanırım kırmızı gül demeti olurdu gibime geliyor.
10 numaradan istiyorum ben ya.
Bana bluetooth hoparlör alın :D
Ben ona o da bana en büyük hediye zaten :D Yani sevgilim olsaydı böyle derdim :D
o bu bir yana.. bana elleriyle sıfır yaka bir kazak örsün isterim
Gönül isterki hepsini yapabilmek sevgilin olacak insana
Gerçekten çok güzel yazmışsın eline sağlık katılıyorum
Sevgilim yok derdim yok ohhh Ben sevgililer günü hediyesi olarak silahlarıma yeni kabze aldım :D
Çiçeğin verdiği mesajı hiç bir hediye vermez benim favorim çiçek her zaman.
Hepsi ayrı bir şekilde güzel ve deüşük ☺😇 Eline sağlık. Sonuncu olana bayıldımm😃
Yaşasın yalnızlık ne kendime alırım ne başkasına indirimin en büyük indirimi gelirse belki
4 ve 8 tam benim hediye edeceğim cinslerden sevgilim yok ne yapayım hediyede edemiyorujmm
Bana gezegenler değil fallarım diyo da 3 4 aydır diyo iste ☺ işimiz bunlara kaldiysaa
Forumun mantığı çok iyi. Kullanıcılar tarafından yükselen bir site.
Çaklıt olabilir.
Böyle günlerde hediyeleşmeyi sevmem.
Sevgililer günü nereden gelmiş acaba tarihçe bakımından bilen birisi yorum yapabilir mi öğrenmenin yeri yoktur 😄
Yanlış hatırlamıyorsam Valentine Day diye geçer bu gün. Valentine bir rahipmiş öldürülmüş felan oradan gelmiş. Durumda şu Roma imparatorluğu ordunun güçlendirilmesi için erkeklerin evlendirilmesini yasaklamış Bu adamda nikah kıymağa devam etmiş. Bunu öğrenen Roma imparatoruda bu rahibi 14 şubatta asmış. Sonra onun adına sevipte kavuşamayanlar anmaya başlamış
@Anatomist peki biz blackfridaya yabancıların gününü siz niye kutluyoruz diyip boykot ediyorlardı bunu niye herkes kutluyor ki demek ki herkes alışmış artık sorgulamıyor kimse 😄
@Seerkanyilmaaz kardeşim bu blackfriday olayı daha yeni Valentine's Day yani sevgililer günü ise bayadır olan bir durum ve kimse alt yapısını araştırmadığından. Ayrıyetten evrensel bir gün. Aslında bugünün amacı sevgili değil sevgiyi kutlamak. Zamanla beraber alt yapısı değişmiş. Ayrıyetten Cuma mübarek gün felan muhabbetleride dolu. Kimse alt yapıyı incelemediğinden.
Kimi ilginç kimi güzel. Ama bana gelmez böyle hediyeler.
Hediye kişiseldir farklı beğeni ve anlamlar içerir.
Doğaçlama olmasından yanayım sevene her gün bayram zaten
bir çiçek bile yeter bir kadının gönlünü fet etmeye bence ☺
Sadece o günlük bir sevgiliyle mutlu olsam bu bana bir ömür yeter:)
Büyük emek harcamışsın teşekkürler :)
Bazılarına yardımcı olacağı kesin bu konunun :)
Ahhh sevgi satıcıları bile mutlu edeceksin. Sayende piyasa can buluyor😂
Önemli olan Miranda Kerr tadında garı bulmak. Hediye goley iş
sevgilim yok olmasınıda istemem ama kadınlar çiçektir
Güzelmiş güzel bayıldım arkadasim perfect ötesi saygılar arkadasim ))
Saygılar arkadasim ))
Güzel bence eline sağlık 😊 sevgilisi olanlar yararlanabilir😊
bu özel günler sayesinde hediye alma huyu unutulmuyor işte 😂 😂
Hediye alın verin iyi birşey , ayrıca alın verin ekonomiye can verin esnaf zor durumda
Birisi bana pikap alsa ömür boyu unutamazdım kesinlikle. Bence çok güzel ve farklı bir seçim.
Kalpli falan kedi, köpek oyuncakları var mükemmeller! <3
Sevgililer günunde supriz bir tek taş almak isterdim
5. ci seçenek hoşuma gitti kadınlar çikolataya bayılır
her yıl temcit pilavı gibi aynı şeyleri konuşuyor bu insanlar yahu
Sizi gidi lanet olası kaptalist sistemin köleleri siziiiii..
Saat yok mu saat kendime saat alıcam 14 Şubat için
14 Şubat dogum gunum 23 yasindayim daha o gune bir kere bile bir kiz arkadasimla birlikte göremedim her sene ayni şeyi yasiyorum bu sene olmadi bir dahaki seneye diyorum heralde 50 yasina kadar ayni şeyleri tekrarlayacagım :((
sevgilime tam da hediye alacaktım, çok yardımcı oldu
Hepsi çok güzel ama bir çiçek sade bir akşam yemeği hoş olabilir :)
Güzel post ama biraz abartmıyor muyuz bu sevgililer günü zımbırtısını
Sevgilim yok ki alam (Evliyim)🙄🙄
Ellerine sağlık
Her askin sonu husran.. Hic birine degmiyor bence...