Yaklaşık 10 aydır kullandığım doğum kontrol hapını bıraktım. 1 Ay diyet yapıp öyle hamile kalmak istiyorum, hormonlarım kendine gelmesi için bir ay erken bıraktım ama şu an istemiyorum, 1 ay sonra nasipse istiyorum.
Hap kullandığım için hemen hamile kalma ihtimalimin düşük olduğunu duydum.
Günlük spor yapıyorum detoks suyu ve zayıflama çayı içiyorum. Düşük ihtimale rağmen habersiz hamile kalırsam diyetimin içtiklerim ve sporun zararı olur mu? Nasıl bir yol izlemeliyim?
Son olarak hamile kalırsam belirtileri ne zaman ortaya çıkar?
Teşekkürler
Hap kullandığım için hemen hamile kalma ihtimalimin düşük olduğunu duydum.
Günlük spor yapıyorum detoks suyu ve zayıflama çayı içiyorum. Düşük ihtimale rağmen habersiz hamile kalırsam diyetimin içtiklerim ve sporun zararı olur mu? Nasıl bir yol izlemeliyim?
Son olarak hamile kalırsam belirtileri ne zaman ortaya çıkar?
Teşekkürler
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Zayıflama çayı ödem attırır düsük tehlikesi olabilir spor yapiyorsan kendini yormayacak sporlar yap vucuduna agirlik vermezsen çokta problem olmaz ^^ sizin yaşayacağiniz belirtileri bilmiyorum ama ben regl olmama 1 hafta kala yaşadım reglim 10 gün gecikince hamile olduğumu ögrendim. Hamile kalmadan once vitaminlerinize rahminize bir baktırın bu konuda nasıl bir yol izlemeniz gerektigini anlatacaktır
10 ay mi kullandın yan etkisini gordun mu
Evet. Hiç görmedim
Nasıl bir kafa