Hamilelik riski varken zayıflama çayı içilir mi, hamile kalırsam bebeğe zararı olur mu?

Yaklaşık 10 aydır kullandığım doğum kontrol hapını bıraktım. 1 Ay diyet yapıp öyle hamile kalmak istiyorum, hormonlarım kendine gelmesi için bir ay erken bıraktım ama şu an istemiyorum, 1 ay sonra nasipse istiyorum.
Hap kullandığım için hemen hamile kalma ihtimalimin düşük olduğunu duydum.
Günlük spor yapıyorum detoks suyu ve zayıflama çayı içiyorum. Düşük ihtimale rağmen habersiz hamile kalırsam diyetimin içtiklerim ve sporun zararı olur mu? Nasıl bir yol izlemeliyim?
Son olarak hamile kalırsam belirtileri ne zaman ortaya çıkar?
Teşekkürler
Hamilelik riski varken zayıflama çayı içilir mi, hamile kalırsam bebeğe zararı olur mu?
Cevapla