Sorular: Sağlık
40 yaş üstü bekar erkeklerin psikolojik sorunları oluyor, haksız mıyım?
30+ yaş üstü bekar kadınım o gruptan kiminle konuşsam psikolojik ve fiziksel sorunları çıktı.
Kaygıyi ilaçsız atlatabiliri miyim y?
Sizce atlatabilir miyim antidepresan kullanmak istemiyorum ama zorlanıyorum da bir de doğum kontrol hapı mecburi kullanıyorum sanırım o da bozuyor psikolojiyi
Sosyal anksiyetem var?
Arkadaşlar çok aşırı derecede anksiyete yaşıyorum. Psikiyatri yardımı almam gerekiyor mu bilmiyorum. Yanımda arkadaşım olmadığı sürece kimseyle buluşamıyorum. Mesela örnek vereyim bir dateye arkadaşımla gittim daha sonra...
Gazım çok kokulu çıkıyor, tuvaletim de öyle neden olur? Dalga geçmeyin bunu nasıl geçiririm?
Daha önce başına gelen varsa yazabilir mi ya da bilgisi olan?
Günde 2-3 kez 4'er saat uyuyorum. Önerisi olan var mı?
Kendimi tuttum yok olmuyo akşama kadar sızıyorum, sızınca akşamüstü yine kalkıyorum az uyuduğum için 2 3 kere tekrar ediyor bu döngü. Kafayı yicem öneriiiii
Bu doktoru şikayet edebiliyor muyum?
Genetik bir sorunum var görünüşe yansayan örnek vereyim çok çok fazla kuruyum bu sebepten bu bazı şeylere sebep olmakta ve kesin olarak genetik. Genetik doktora gittim ve muayene etmeden dinlemeden tedavisi yok dedi. Bari...
Dizim bu şekilde yandı, nasıl geçer?
Halı sahada maç yaparken rakibe kayarken, yapay çimler yaktı. Diz kapağım şu an yanıyor ve şişti. Bu nasıl geçer? Bunun için hastaneye gitmem, pratik bir yolu var mıdır?
Kanserim diye terk edildim. Bu zor dönemi nasıl geçiririm?
En başından beri herşeyi biliyordu sonra ailesine söyledi benim kanser olduğumu ailesi ilerde cocuğumda da olursa diye beni istemediler sevdiğim adam sevildiğimi sandigim adam tarafından terkedildim yarı yolda birakildim...
Vücudum dopamin, oksitosin salgılıyor diye, "ayı'ya baktığımda hayatımın aşkı mı diyeceğim yani?
bilim insanları diyor ki; aşk tamamen beynimizin ürettiği , sopanın , oksitosin gibi kimyasalların eseriymis. Yani teorik olarak bunlar salgılanırsa bir ayıya bile aşık olabiliriz. peki bu ne demek oluyor demek ki mesele...
Arkadaslar zehirlendim mi acaba?
dun tantuni yedim, bugun sabahtan beri mide bulantisi+ishal. hic duzgun bisey yiyemedim sabahtan beri lavabodan cikamiyorum affedersiniz ama
Ülkemizdeki kadın doğum doktorları sanki karşılarında h@yvan varmış gibi kötü davranıyorlar anlamıyorum sizce neden?
Aranızda hiç kadın doğum doktoru ile tartışan oldu mu? Bir de ilgilenmiyorlar
Uyanık kalmak için günde 4 fincan kahve içiyorum ama artık kalbim yoruluyor, sorun olur mu?
Bişey olur mu kahveden
Sutyeni cikarinca böyle anlik bi agri olusuyor sanki taşıyamıyor gibi oluyoe kizlar sizde de oluyor mu bu normal bir sey galiba?
Oyle aklıma geldi normal bu arada cok buyuk degil
Sizin de her ay cenenizde siyah ve kalın 1 kıl çıkıyor mu kizlar?
hormonsal bi problemim yok bildigim kadariyla. kılsız tuysuz bir kiz degildim ama şu an yuz bolgesi haric her yerim lazerli, cenemde her ay ya da 45 gunde bir falan asagi yukari ayni yerde kalın, kaş kalinliginda 1 tane...
Aşk İlişkileri
Kadın Emeği
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
YKS2026
Diğer