Sorular: Sağlık
Banyo olduktan sonra neden vücutta kaşıntı olur?
Kafayı yedim ben valla arada nadir böyle oluyo🙄 Hiç benim gibi yaşayan var mı sorun neden olur
Bazı doktorlar nedne boyle yapiyor?
Ben odyoloji okuyorum odyologlar kulak uzerine yogunlasilmis bir bilim dalidir tiptan bagimsizdir ve biz 4 sene bunun egitimini aliriz tani egitimleri de dahik ve tani koyma hakkimiza bazi doktorlar karisip ofyolog tani...
Karanlıkta uyumaya nasıl alışabilirim?
Işıklar açıkken, hiç olmazsa loş bir ışık varken uyuyabiliyorum. Nasıl karanlıkta uyumaya alışabilirim? Küçüklükten beri bu şekilde ve psikolojik galiba benim.
Erkek stajyer doktor jinekologta zorunlu staj mı yapıyor?
Merak ediyorum bu durumu zorunlu olarak sürekli farklı bölümlerde mi staj yapıyorlar araştırma hastanesinde ara sıra muayene kontrol için gidiyorum aklıma takıldı sorayım dedim
Doktor olsanız hangi branşı kesinlikle seçmezsiniz?
Cerrahi branş seçip ameliyat yapayım der misiniz? Ya da klinik branş seçip sadece poliklinik bana yeterli mi dersiniz? Hiç birini istemiyorum diyip temel branş mı seçersiniz? #büyükyorumcu
Arkadaşlar içime hava kaçması normal mi?
Bir tek bende mi oluyor anlamıyorum ki en çok geceleyin uyuyunca oluyor uyandığımda her şey çok normal ama ayağa kalkinca bi yarım saat boyunca anzisiz bi an içimdeki hava dışarı kaçıyor sadece bir an da değil 4 5 kere...
Sürekli uyku hali?
Normal hayatımda küçüklükten beri 5 6 , sınav senesinde 3 4 saatlik uykuyla gecirirdim. Hep bir hayat motivasyonum vardı bol bol ders çalışırdım mesela ondan az uyurdum alışkanlık oldu sonra da. Simdi ise gün içinde...
Ben artık dayanamıyorum?
Ben bu acıya dayanamıyorum artık aynı saatlerde uyuyamıyorum bile uyusam dahi kavus görüp uyanıyorum gün geçtikçe azalır dediler benim ciğerim yanıyor
Piskoljim bozuk değil herşeye piskoljik diyor bu kardiyologlar neden?
abi batma değil diyorum kalp krizi geçiyormus gibi hissediyorum nefesim kesiliyor bayılacakmış gibi hissediyorum diyorum yok piskoljik iki doktor dan sonra doktora gitmeyi bıraktım
Hastanelerde neden doktor dışındaki herkes kendini doktor olarak görüyor?
Tıbbi sekreter egosu. Sanan da doktor sanacak. Niye böyle? Hemşire olmayıp kendine hemşire diyenler var bide.2 yılık pareemedik gelip bana diyor ki ben doktor daha çok şey biliyorum. Bana ilaç yazicaklar az kalsın...
Acı çekmek bazen iyi geliyor normal mi?
Bazen bir yerim acıdığında o acı hoşuma gidiyor çünkü o anda ruhsal acılarımı düşünmüyorum ona odaklandığım için
Dişim ağrıyor acile gitsem antibiyotik istesem yazar mı doktor?
Doktora git diyecekler doktora gitsem kanal tedavisi diyecek ben kanal tedavisi yaptırmak istemiyorum gittim kanal dediler 3 4 ay önce ağrı geçmişti tekrar başladı
Psikopatım, psikopatların psikolojisi ve bir psikopatın cocukluğunu yazdım (benim çocukluğum)?
İnsanlar psikopat kelimesi duyunca akıllarına kötü şeyler yapan kişiler geliyor, bunu okuyan arkadaşım senin aklına ne geliyor bilemem 🙂 (bu emojiyi koyarken -_- böyle bakıyorum) internete baktığımda bazı kişiler...
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer