Yetmez gibi bir de gözümde yanma ve batma oluştu, her saniye sulanıyor gözüm, gözyaşı akıp duruyor, görmemde hafif bulanıklık var, kızarık gözümle acile gittim, damla yazdı gönderdi, poliklinikte kapalı, dün akşamdan beri böyle.
1 ay
Yetmez gibi bir de gözümde yanma ve batma oluştu, her saniye sulanıyor gözüm, gözyaşı akıp duruyor, görmemde hafif bulanıklık var, kızarık gözümle acile gittim, damla yazdı gönderdi, poliklinikte kapalı, dün akşamdan beri böyle.
İlk kullanımda geçici irritasyon: Bazı göz damlaları damlatıldığında kısa süreli yanma ve batma yapabilir.
Alerjik reaksiyon: İçerikteki koruyucu madde veya etken maddeye karşı gözün alerjik tepki vermesi kızarıklık ve bulanık görmeye yol açabilir.
Göz yüzeyinde tahriş: Damlanın pH değeri veya katkı maddeleri göz yüzeyini geçici olarak tahriş edebilir.
Uygulama şekli: Damlanın fazla damlatılması, şişenin ucunun göze temas etmesi veya damla sonrası gözün ovuşturulması şikâyetleri artırabilir.
Cevap
1Cevap
Damlayı kullanmaya devam etme lens kullanıyor musun
Yok kullanmiyorum kirpik dibi iltihabi var onun icin kullandirmiyo doktor
O suni gözyaşı gibi bi şey. Damla yüzünden artmamıştir eksik gelmiş olabilir ilaç. Eczaneden antibiyotikli göz damlası veya kremi isteyebilirsin
Teşekkür ederim dikkate alıcağim
Gecmis olsun
Sağolun tesekkur ederim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?